Už jsem chtěla jít do obýváku, ale někdo mi vtáhnul do něčí ložnice. "Co je, Nialle?" kecnu si na postel vedle něj. "Annethen.. Já si vzpoměl, co se včera mezi námi stalo" A kurva...
"C-cože?" vykoktám vyděšeně. "Vím, že jsme dělali něco, co jsme neměli a, že to byla chyba" úlevně si oddechnu. "Nic to neznamenalo, že ne?" pípnu. "Ne" vydechne a prohrábne si vlasy. "Ale neříkám, že si to nechci zopakovat" zašeptá mi do ucha, když vycházím se dveří. "Nic se nestalo a já tě upozorňuju. Jestli to někomu řekneš, tak se můžeš rozloučit se svým nádobíčkem" trochu ucouvne a já si v klídku odkráčím do středu dění. "Co se včera stalo?" tahle otázka mi hlavou vrtá celý dnešek. "Včera jsme hodně pili a nějakým zázrakem se probudili na pláži. Museli sme vás s Liamem dotáhnout až sem" zasměju se "Hlavně Nialla" dodá hned Liam. "Probudil se až potom, co jsem mu řekla, že tu není žádné jídlo" zatlemím se. Niall nasadí uražený pohled a odejde si vzít něco do lednice. Svou pozornost upoutám na obrazovku televize přes celou stěnu. Do prdele!
Včera v noci byli členové boybandu One Direction viděni s čtyřmi dívkami v klubu u jejich hotelu v Abu Dhabi. Spekuluje se o tom, že tři z dívek jsou Andílci Victoria's Secret. O čtvrté dívce nejsou žádné informace, ale rozhodně si to v klubu pěkně užívali.
Ušklíbne se moderátorka a objeví se fotky Harryho s Carou, jak se olizují na baru a mě s Niallem právě, když mě táhne na záchody. Poté spoustu dalších fotek, které se nikdy neměly dostat do televize. Hlasitě polknu a podívám se na Nialla. Stojí s otevřenou pusou ve dveřích s rukama plnýma jídla. "Do prdele" složím si hlavu do dlaní. Ostatní po sobě těkají vyděšenými pohledy. "Co jste na těch záchodech kurva dělali?!" vykřikne nasraně Louis. "Naštěstí nic, pokud nepočítáme líbání a to, že sme si to málem rozdali, tak nic" křiknu vystresovaně. Miranda vyprskne šokem pití a zbytek je s otevřenou tlamou. "Jestli tohle uvidí šéf, můžu se s kariérou fotografky rozloučit" prásknu sebou na gauč. "No a nás Paul zabije" povzdechne si Harry.
Najednou můj mobil začne zvonit jako o život. Když se podívám, kdo mi volá začnu jančit. Nasadím masku vyrovnané osoby a zvednu to. "Můžeš mi říct, co děláš na těch fotkách?!" zakřičí můj šéf do mobilu. "Jaký fotky myslíš?" dělám radši hloupou. "Tak aspoň nelži" uklidní se. Připadám si, jako bych mluvila s tátou. "Fajn, jsem to já.." povzdechnu si. "Víš, že za tohle bych tě měl okamžitě vyrazit, že?" ostatní upřeně sledují každý můj pohyb. "Vím.. Klidně mě vyhoď" svěsím ramena shlédnu několik vystrašených pohledů. "Ale já tě nechci vyrazit" -zasměje se- "Průser sice máš, ale nemůžu přijít o takovou schopnou fotografku jako ty" cítím jak se usměje. "Děkuju" usměju se úlevně. "Teď se koukej jít vyspat, zejtra zase fotíš. Ještě ti zavolám" nestihnu se ani rozloučit a už to típne. "Tak?" jsou všichni na trní. "Moje kariéra je zažehnaná" všem se evidentně uleví. "Víte co? Dneska na všechno pečem a uděláme si filmový den" přijde s chytrým nápadem Liam. Nikdo nic nenamítá, tak se pustí první film Karlík a továrna na čokoládu... Celý film jsme proslintali nad tou čokoládou.
Po třech filmech už všichni usínali, tak jsem je tam nechala a jdu k sobě. "Nevypadáš, že je ti na umření, jak to popisoval Will" ušklíbne se Catie stojící předemnou. "To víš, odpoledne s One Direction dělá divy" mrknu a cítím jak rudne vzteky. "Jsi jen vypočítavá svině" prskne. "S tímto přístupem budeš za chvíli asi hodně sama. To jak si mě odkopla kvůli klukovi, kterýho nikdy nebudeš mít, bylo fakt dobrý. Uděláš to takhle ještě párkrát a bude z tebe stará panna s 10 kočkama a nakonec umřeš sama. Přeju hodně štěstí" pošlu jí vzdušnou pusu, usměju se na nověpříchozího vyjeveného Willa a rozejdu se ke dveřím do mého pokoje. "Jé ahoj Wille" zasměje se nervózně. Will jí znechuceně obejde "Můžu na chvíli k tobě?" usměje se. Pokynu mu a ještě se podívám na Catie "Neříkala jsem to? Hodně štěstí ve hledání nové kamarádky" usměju se a zabouchnu..
Ahojky! Tohle je díl fakt o ničem😑 Chcete abych už přeskočila na tu část, kde se bude dít to hlavní, nebo se takhle budem ještě pár dílů crcat?😊 Rozhodně mi napište názor na Catie a celou situaci😏 Mějte se krásně a pa v neděli💘
Anne🙈
ČTEŠ
Girl With Camera-1D FF
Fanfiction2 měsíce. Tak dlouhou dobu má strávit fotografka Annethen Clark v Abu Dhabi společně se svým týmem, ve kterém jsou její nejlepší přátelé Catie a Will. Na hotelu ji čeká jedno velké překvapení, které obrátí její život na ruby.. Dívka má jako každý...