~Kilka lat później~
Byłaś szczęśliwa.Kilka lat wcześniej urodziłaś dziecko:Była to dziewczynka o szarych włosach i [kolor] oczach.Nikt nie mógł opisać twojego szczęścia.
-TATO!CZEMU ZABRAŁEŚ OSTATNI KAWAŁEK PIZZY?!
-NIE OBŻERAJ SIĘ TAK,BO BĘDZIESZ GRUBA!
-Ja PI*AM...
-[IMIĘ DZIECKA]!!!Widzisz czego dziecka nauczyłeś?!
-To nie moja wina,że odziedziczyła to pomnie.Ja w jej obecności nie przeklinam.
-MAMO!A TATA MI DOKUCZA!
-Ghy...Mam dość.Chodźcie tu!-Lekko przerażony Hidan i obojętna [Imię dziewczynki],podeszli do ciebie-MOJE SKARBY!-Przytuliłaś ich jak najmocniej się da.
-A coś mi się przypomniało...Czemu ty i tata sypiacie razem,a nie oddzielnie?-Hidan się wyszczerzył,a ty zalałaś się rumieńcem.
-Bo wiesz-Zaczął Hidan.-Gdzieś muszą brać się dzieci...Ale to nie tematy dla takiego małego dziecka.
Walnęłaś go z całej siły i szepnęłaś ~Idioto!Było trzeba w ogóle nie zaczynać tego tematu...Będzie mnie torturować!~Szaro włosy się zaśmiał i poszedł do sypialni.
-CZAS NA ŁOWY!-Wykrzyknął.
Burknęłaś pod nosem i poszłaś się przebrać.Co noc polowaliście i poświęcaliście kilka osób.Było to jedno z waszych ulubionych zadań ale czasem nie chciało ci się iść ale Hidan jak to Hidan brał cie na nie siłą.Kilka lat wcześniej (Jak słyszałaś po plotkach) organizacja Akatsuki została całkowicie zlikwidowana co trochę cię zasmuciło.Słyszałaś też,że Naruto uratował Konohe i został bohaterem ale zginął Pain który był tak jakby twoim przyjacielem.Za to Sasuke dokonał swojej zemsty i zabił Itachiego.Konan też zginęła...Jednym słowem prawie wszyscy zginęli...Oprócz ciebie i Hidana. Wiedliście teraz wspaniałe życie.Byliście szczęśliwi.A to zasługa Itachiego...Bez niego pewnie nigdy nie byłabyś w stanie opuścić bazy,a najpewniej byś zginęła.
-Arigato...Wszystkim.
-[IMIĘ]ZŁAŹ JUŻ KU*WA!
-HIDAN!A MÓWIŁEŚ,ŻE NIE PRZEKLINASZ!!
-Heh...PRZYZWYCZAJENIE!
_________KONIEC_____________
TAK...Chcę zrobić Garra x Reader i One Shoty z Akatsuki co wy na to? Może wypali... Dobra dziękuję wszystkim co komentowali i gwiazdkowali! Byłam też miło zaskoczona że wybiło już 3 K wyświetleń (Trochę więcej 3.1k ! )ARIGATO!