Dankwoord

152 12 13
                                    

Éen woord herhaald zich in mijn hoofd: wauw

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Éen woord herhaald zich in mijn hoofd: wauw.
Ik heb deel twee van de Return reeks afgerond. Ik heb er gewoonweg geen woorden voor, alleen maar een dikke dankjewel naar jullie, de lezers toe.
Ik kan het gewoon zelf niet vatten, hoe snel is het wel niet gegaan? 
Éen maand? Misschien twee?
Zelf had ik nooit gedacht dat ik zelfs een tweede deel kon schrijven, en zie hier... Prepare.
Natuurlijk zijn er ontelbaar veel fouten en soms ben ik niet tevreden over een hoofdstuk, dus aanpassingen zullen zich zeker plaatsvinden.

Ook wil ik jullie graag meegeven dat het derde deel al een titel heeft gekregen, namelijk... *tromgeroffel*
Fate, deze zal dan ook het avontuur van Aly beëindigen. (Tenzij ik opeens een bom vol ideeën krijg, maar dat betwijfel ik)

Maar ik wil eigenlijk in het dankwoord focussen op vooral jullie.
Mijn trouwe lieverds, mijn lezers!
Immens en ongelofelijk veel dankje, dankje, dankje en nog dankje!
Bedankt, echt waar.

Poeh, ik ga even tranen wegvegen omdat ik Prepare dus helemaal heb afgerond en er niet van over kan...

Dankjewel voor de lieve reacties, weet dat ik dit altijd apprecieer. Jullie maken mij blij, wanneer jullie je steeds inleven in het verhaal!

Een dikke kus als afsluiter.
(Ik heb dit trouwens echt in het vliegtuig gemaakt, maar heb nu pas de kans gekregen om het daadwerkelijk online te gooien in LA, geeeeen idee hoe laat het overal is!)

PrepareWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu