Zoals jullie kunnen lezen heb ik hier een aankondiging.
Ik heb besloten dat ik stop met schrijven, dus Fate zal niet werkelijkheid worden.
Waarom? Ik ben het beu, ik haat schrijven én lezen.Daarom zeg ik vaarwel tegen Wattpad en jullie, mijn vriendjes!
Ik vond het heel erg leuk om voor jullie te schrijven, maar Fate zal dus niet online komen.
Oké, wat zever ik allemaal.
Allereerst; ik hou van lezen én schrijven dus als je mij dat ooit hoort zeggen dan ben ik ziek of is mijn lichaam overgenomen door een of andere gestoorde geest.
Fate gaat absoluut door! Echt helemaal, geen twijfels.
Alleen zal het natuurlijk nog even duren, omdat ik net terug van vakantie ben, ik stikke kapot ben én ik nog hoofdstukken moet schrijven zodat ik was reserve heb. (Ik heb er al een paar, maar dat zijn hoofdstukken die op het einde te lezen zijn dus dat is geen optie) + ik zou graag mijn cover al meteen willen instellen die LotteRosanne zal maken.
Zoals altijd krijgen jullie een (deftige) aankondiging die (weeral) hysterisch zal zijn wanneer deze online zal komen. (De cover zal dan te zien zijn, de korte inhoud en dan wanneer hij ongeveer online zal komen)Maar goed, ik ben momenteel Return en (later) Prepare aan het verbeteren, dus hopelijk zullen deze binnenkort helemaal dik in orde zijn (zonder al te veel schrijffouten etc) .
Ik wou nog iets zeggen, maar dat is even weggeglipt. (Oké, het is weer terug na enkele minuten)
Na Fate zal de Return reeks afgerond zijn, Fate is dus het derde en daarbij het laatste deel.
Misschien komt daarna nog "een extra klein boekje" maar waarschijnlijk niet, omdat ik graag nieuwe ideeën wil online gooien die ik al deels heb gemaakt.
Alleen zijn het andere genres, waardoor ik een beetje schrik heb; maar dat komt goed!
Nu een vraag naar jullie: ik heb inderdaad meerdere ideeën met totaal verschillende genres, welke genre zouden jullie graag eens willen lezen van mij? Van romantiek tot sci-fi. Ik beloof niets dat het werkelijkheid zal worden, maar het zou leuk zijn als ik jullie mening krijg. Jullie moeten het uiteraard ook leuk vinden. (Voor horror heb ik absoluut geen idee)
Maar dus, als jullie een mening hebben; drop het bij de reacties waarom je graag dit genre wilt van mij. Of als jullie een kleine inhoud willen hebben over het idee dan ik van een genre heb, dan vraag je het maar en die krijg je dan (deze zal nog niet fatsoenlijk zijn, maar het idee is er wel al).Dit was mijn aankondiging, het spijt mij voor het suffe begin maar ik had even zin om dat te schrijven. Vraag mij niet waarom, maar ik ben vandaag wat hyper door te weinig slaap omdat ik een jetlag had/nog steeds een beetje heb.
Dikke smakkerds en geniet van jullie avond!
JE LEEST
Prepare
FantasyDeel 2 van de trilogie. Lees eerst Return. (Het is voor je eigenbelang, ik heb je gewaarschuwd. Nu koest, weg en hup naar Return jij!) Aly weet wie ze is, maar of dat ze het werkelijk geloofd is nog een andere vraag. Nu richt ze zich alleen nog maa...