Co teraz?

2.9K 282 15
                                    

Jungkook's P.O.V.

'Martwię się. Co jeśli znowu go pobije?
Wiem, że mi nie powie, a ja nie mogę mu pomóc bo on jest już dorosłym mężczyzną.
Teraz jesteśmy przyjaciółmi, ale ja chcę być czymś więcej. Ale znamy się dość krótko, więc to trochę dziwne...

Okej.

Zaopiekuję się nim, a po jakimś czasie zacznę się zachowywać jak jego chłopak. Nigdy wcześniej nie byłem z związku. Ale zrobię to.
A potem-'

'Kookie? O czym myślisz?' - Tae przerwał jego rozmyślanie.

'Mmm.... O niczym. Po prostu...
Myślę o teraźniejszej sytuacji.
Nie chcę, żeby ktoś cię znowu zranił.'

W tym momencie poker face pojawił się na twarzy Tae bo uświadomił sobie, że jutro pewnie znowu zostanie pobity....

'Kookie... Jestem zmęczony. Gdzie mogę się przespać?' - Tae powiedział ze smutkiem w głosie.

'W moim pokoju. Ja będę spał tutaj.' - Jungkook uśmiechnął się i pomógł mu wejść po schodach do jego pokoju.

'Dzięki Kookie za wszystko... Dobranoc.' - Tae powiedział bez żadnych uczuć w swoim głosie.

'Ta... Dobranoc...' - Jungkook powiedział i zszedł na dół.

---

'Teraz martwię się jeszcze bardziej...
Dlaczego on się tak zachowuję? Czy on coś ukrywa?' - Z tymi słowami Jungkook położył się spać.

To prawda, że Tae miał sekret o którym Jungkook nie wiedział.
Jungkook się o tym dowiedział, kiedy następnego poranka poszedł sprawdzić czy Tae nadal śpi. Chciał mu zrobić śniadanie, ale kiedy wszedł do pokoju, jego tam nie było.

On wyszedł.

Właśnie w tedy Jungkook uświadomił sobie, dlaczego on się tak zachowywał.
Dlaczego leżał pod tamtym oknem.
Dlaczego nie odpowiadał na jego 'słodkie' słówka.
Dlaczego powiedział, że wyjdzie wcześniej.

Poszedł się spotkać z nim...

Summer Cottage /VKOOK\ [PL] ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz