Wizyta

1.7K 139 8
                                    

Było koło pierwszej popołudniu. Tae zaczął pakować swoje rzeczy. Swoje ciuchy, lekarstwa, gry. Praktycznie wszystko. Mark oczywiście ze wszystkim mu pomagał. Obydwoje nie przepadali za ciszą, więc Mark włączył muzykę i kiedy się pakowali to też tańczyli i śpiewali.

Po kilku minutach skończyli.
Mark wyłączył muzykę i zapytał się Tae czy jest gotowy by wyjść.
Ale wtedy ktoś im przerwał.

'Co ty tu kurwa robisz?' Mark zapytał ze złością w swym głosie.

'To ja powinienem był cię o to zapytać. Dlaczego mu to robisz? Zostaw go. Weź już przestań. Już nigdy z nim nie będziesz.'

'Wow, wow, wow.
Co jest? I kim ty jesteś?' Tae zapytał zdziwiony.

'Jestem twoim chłopakiem Tae. Jeon Jungkook.
A to... To jest jakiś gówniarz, który próbuje cię odzyskać bo zakończyłeś z nim związek.
Tae nie słuchaj go i uwierz mi.' Jungkook zbliżył się do Taehyunga by go przytulić.
Ale Taehyung odsunął się i spojrzał na niego zły.

'Mam dość twoich kłamstw. Przestań. Mark był tym, który czekał tutaj ze mną przez 2 dni. Nie spał, nie mył się, ani dobrze nie jadł bo się mną opiekował, a ty wtedy byłeś gdzieś indziej. Więc nie waż się zwracać tak do Marka i się stąd wynoś.' Tae wskazał na drzwi i się odwrócił.

'Jako, że jesteś nadal osłabiony, to zostawię to tak jak jest. Ale uwierz mi, nie będziesz z tym potworem więcej niż 2 dni Tae. Obiecuję ci.' Jungkook odwrócił się i wyszedł z sali.

'Przepraszam cię za to Tae. Jesteś gotowy?' Mark uśmiechnął się do niego.

'Tak jestem.' Tae odwzajemnił uśmiech. Mark podał mu jego kurtkę i pomógł mu ją założyć.

Coś wypadło z kieszeni.

'Oh, Tae, coś upuściłeś.'

---------------------------

JESZCZE JEDEN ROZDZIAŁ DO KOŃCA ^-^

Summer Cottage /VKOOK\ [PL] ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz