Prawdziwy Ból

3.2K 317 49
                                    

Kiedy chłopcy oglądali TV, telefon Jungkooka zaczął grać 'Bang Bang Bang' od BigBang. Jego babcia dzwoniła. Odebrał telefon i poszedł do kuchni bo nie chciał przeszkadzać Taehyungowi.

Podczas rozmowy Jungkooka z jego babcią ktoś zapukał do drzwi. Jungkook nie słyszał bo był w kuchni, więc Tae musiał wstać...

Wstał z kanapy z bólem w swoich nogach. Nie mógł za dobrze chodzić więc podszedł tylko do okna by zobaczyć kto puka. Nie mógł zobaczyć twarzy, ale figura tego chłopaka kogoś mu przypominała. Otworzył swoje oczy szeroko kiedy zorientował się, że chłopak który puka do drzwi, to jego ex który pobił go jakąś godzinę temu.

Ex Tae podszedł do okna i powiedział,

'Jutro. Plac zabaw. 9 rano.
Jeśli nie przyjdziesz to zobaczysz co stanie się z Twoim nowym przyjacielem...'

Tae nie usłyszał całego zdania, ale wyłapał kilka słów...
Jutro, 9 rano i plac zabaw...
Już wiedział, że jeśli nie przyjdzie to coś się stanie Jungkookowi.

Jego ex zniknął i Taehyung upadł na ziemię. Ból w jego nogach był zbyt prawdziwy.
W tym momencie Jungkook wrócił i od razu podbiegł do Tae.

'Omo, co się stało? Wszystko w porządku? Przynieść ci wody?' - Jungkook zapytał z niepokojem.

'Ja... Jest w porządku. Po prostu nogi mnie strasznie bolą.
Zdaje mi się, że nie mogę tutaj spać. Czuję się źle, że tu przyszedłem. Nie chcę przeszkadzać.' - Taehyung próbował wstać ale znowu upadł.

'Ty... Zostajesz tutaj.
Właśnie rozmawiałem z babcią...
Powiedziałem jej, że zostajesz u nas i że jesteś ranny. Była smutna i zaczęła się martwić o ciebie.
Powiedziała też, że MASZ tutaj zostać.
Są u swoich znajomych i zostaną tam do jutra, więc zostajesz.' - Jungkook spojrzał głęboko w jego oczy.

'Dobrze... Obejrzyjmy teraz jakiś film.
Ten ból mnie zabija i muszę odpocząć...'

'Awww... Pomogę ci.' - Jungkook uśmiechnął się i zaoferował mu pomoc.

'Jestem naprawdę szczęśliwy, i wdzięczny, za to, że znalazłem takiego słodkiego króliczka jak ty.' - Kiedy Tae wypowiedział słowa 'słodki króliczek', to Jungkook się zarumienił.

Jungkook pomógł mu usiąść na kanapie, a potem sam zajął miejsce bardzo blisko niego. Tae wyczuł, że Jungkook czuję się niepewnie, i, że nie wie co robić. Tae wykonał więc pierwszy ruch, i położył swoją głowę na ramieniu młodszego. W tym momencie Jungkook się zrelaksował, i sam oparł swoją głowę o głowę Tae.

Summer Cottage /VKOOK\ [PL] ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz