(Magda)
- Nu ne intoarcem azi, nu? il intreb eu nemiscandu-ma din bratele lui, din contra asezandu-ma mai confortabil.
- Pai este destul de tarziu si sunt sigur ca nu am fi in stare sa stam atatea ore pe drum.
- Stiai de la bun inceput ca vom ramane aici?
- Sincer? Da stiam, insa recunosc ca imi era putin teama de cum vei reactiona cand iti voi spune si ma gandeam ca nu vei mai veni cu mine. spune el cu glas incet si vinovat
- Mi-am dat seama ca nu ne vom intoarce din momentul in care mi-ai spus cat dureaza drumul pana aici, dar nu am vrut sa stric ziua si sa fac o criza de femeie isterizata.
- Deci nu te deranjeaza? ma intreaba el in timp ce ma prinde de umeri si ma intoarce cu fata spre el.
- Nu, nu ma deranjeaza, chiar imi place aici si ma simt bine... cu tine...
- Draga mea! ma alinta el si ma saruta scurt pe buze dupa care isi reia pozitia
- Unde o sa dormim?
- O sa mergem la cabana unchiului meu! Apropo, cred ca ar fi cazul sa plecam, se face tarziu.
George porneste motorul barcii si in cateva minute suntem din nou cu picioarele pe pamant. Dupa ce predam barca celor de la inchirieri , ne indreptam spre cabana, unde mare mi-e surprinderea cand in fata ochilor imi apare un loc superb, plin de liniste.
- Wow! Exclam eu mirata de cat de frumos este totul in jurul nostru.
- Iti place?
- Glumesti?! Este uimitor, as putea sa traiesc aici toata viata.
- Mmm, asta este o idee buna. Spune el parca punand ceva la cale.
- Nu stiu la ce te gandesti, insa nu cred ca e de bine.
- Este de foarte bine. ma anunta si ma ia de mana tragandu-ma dupa el in casa.
Raman placut surprinsa si de interiorul cabanei. Totul este aranjat in stil rustic, insa nu lipseste eleganta si modernitatea. In mijlocul living-ului se afla o scara in forma de spirala din lemn, iar pe pereti stau agatate poze de familie.
- Sus sunt trei dormitoare si doua bai. Aici jos nu este decat bucataria, living-ul si biroul unchiului meu. imi prezinta el un scurt rezumat al casei
- Este foarte frumos!
- Haide sa-ti arat camera in care vei dormi.
Urcam scarile si ajungem la etaj, de unde intram intr-o camera imensa, in mijlocul careia se afla un pat la fel de mare cu asternuturi albe
- Fa-te comoda. Eu ma duc sa pregatesc ceva de mancare. Te astept jos. imi spune si iese din camera.
Nu apuc sa fac nicio miscare, fiindca imediat imi suna telefonul. Oh, Doamne, am si uitat ca-l am. Mark
- Alo! Raspund eu timida sau mai mult vinovata.
- Buna iubit-o, ce faci?
- Buna Mark, ma uit pe niste cursuri de la facultate. il mint eu si sper sa nu-si dea seama de asta. Tu ce faci? Cum se mai simte mama ta?
- Totul este bine. I-au facut niste analize si se pare ca ar putea avea sanse daca se opereaza, insa trebuie sa mai asteptam cateva zile pana va fi totul clar.
- Ma bucur foarte mult! Sper sa iasa totul perfect! Sa o saluti pe Rose din partea mea.
- Desigur scumpo! Imi pare rau ca nu esti aici cu mine. Chiar am nevoie de alinare. Isi schimba atitudinea ciudata de acum cateva zile cand aproape mi-a inchis telefonul in nas.
CITEȘTI
Camera 32
RomantikPicioarele mi-au amortit, simt cum inima mi-o ia la goana, totul in jurul meu s-a evaporat, nimic nu mai exista. In fata geamului, sta cu spatele o silueta de barbat. Cum imi simte prezenta se intoarce catre mine, iar eu tot ceea ce pot sa fac este...