Rozdział 3

90 10 1
                                    

Tony:
Nie nawidzę tego uczucia jak wiem, że się zakochałem a ona nie będzie moja. Tak. Chodzi mi o Rose. Jest chyba 3 w nocy. Codziennie się tak budzę i rozmyślam "Jakby to było gdybyśmy byli razem" i takie różne. Może jak ją zaproszę na facebooku to coś zmieni?
Rose dodana, ale pasowałoby dodać jeszcze jej siostrę. Ona ma na imię.... Ku*a nie pamiętam.
Telefon do przyjaciela.
- Człowieku pojeb**o cię, że dzwonisz o tej godzinie?- też cię bardzo lubie Zack.
- Zack mam pytanie. Jak nazywa się siostra Rose. Ta dziewczyna co tu co rok na wakacje przyjeżdża.
- Jeśli chodzi o Olivie to się od niej odstosunkuj ponieważ ona jest zajęta przeze mnie!- o nagle mu się odechciało spać. Dziwne. Ale serio musi coś czuć do tej dziewczyny jak tak zareagował.
- Spoko stary. Jest twoja, ja pytam tylko o imie. Bez nerwów.
- Mam nadzieję. A teraz narka, bo jakbyś nie zauważył obudziłeś mnie a ja tego nie lubię.
- Luzik do zoba.
Olivia zaproszona to wracam do moich rozmyślań.
Pani Vicki (ciocia dziewcząt) mówiła, że przyjeżdżają 27 czerwca. Muszę coś wymyślić, żeby ją poznać. Ale nie będe grać w otwarte karty. To trzeba wszystko dokładnie zaplanować i oczywiście nadal muszę grać bad boy'a. Słyszałem, że tutaj kolegują się jedną dziewczyną z mojej klasy. Zapewne nagadała im jakis głupot na mói Zacka temat. Wiem! Zrobię jej jakiś prezęt czy coś w tym stylu. Ale bez rzadnych podpisów i tym podobnych.
Ale oczywiście przed nią muszę grać tego niegrzecznego.STOP! KONIEC TYCH ROZMYŚLAŃ! MASZ SPAĆ! Jakimś cudem zasnąłem.

...kilka godzin później...
- Zack one nadal nie przyjęły tych zaproszeń!- zacząłem jęczeć jak baba. Co się ze mną dzieje?
- Dziwisz się. Jak słyszały tyle negatywów o nas to myślisz, że od tak przyjmą cie do znajomych. Zapewne myślą, że chcemy se beke porobić więc nie przyjmują.- zaczyna mnie wkurzać.
Przestałem go słuchać tylko wziąłem jego telefon. Ciekawe co ma w galerii. Na wygaszaczu ekranu ma standardowe zdjęcie jakie jest jak kupi się telefon. Odblokowuje i mnie zatkało. Zdjęcie Olivi w bikini. Coś jeszcze?
- Stary pojeb**o cię? Dlaczego grzebiesz mi w telefonie?
- Z nudów. Dlaczego masz ustawioną Olivie na tapecie i to jeszcze takie zdjęcie? W ogóle skąd masz je?
- Za dużo pytań ale ok. Olivie mam ustawioną dlatego, bo się w nien kocham jakieś trzy lata. A zdjęcie takie bo.. Pamiętasz jak w tamtym roku byliśmy na plaży i one też były?
- No tak.- oczywiście, że nie.
Mózgu zamknij się!
- No, i w tedy one robiły sobie zdjęcia i ja w tedy po tajemnie też im cykałem fotki na telefonie.

- Ty to jednak chory jesteś.
- Czemu?
- Kto normalny takie rzeczy robi?- zaczynam gadać jak moja babcia.
- Stary choć pograć na ps5.
- Niech ci będzie.
Cały dzień spęłdziłem na graniu w fife 16. Co tam przecież do szkoły nie trzeba chodzić.
Tsa jutro zakończenie roku szkolnego. Trzeba odebrać swoje wypociny czyli świadectwo z ledwo średnią 3.00.

Hejo. 3 rodział trochę krótki ale nie wiedziałam jam rozbudować rozmowę chłopaków.
Podoba się?

~namita

Summer LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz