~Meet Justin Bieber~

3.8K 88 3
                                    

× Sziasztók!:)) Remélem tetszeni fog a történet! Gondoltam rá, hogy a beszéd (amikor Justinnal beszélnek) angol lesz, de mivel gondolom vannak olyanok is akik németet, vagy éppen más nyelvet tanulnak, így magyar lesz az összes szöveg... :)) ×

Rebeka Szemszöge~

Ma az iskolánkba egy híresség érkezik... Aki nem más, mint Justin Bieber... Ettől mindenki oda meg vissza van, csak én nem. Nem értem mi olyan nagy cucc abban az elkényeztetett 17 éves tini sztárban... Persze sztár meg minden... És? Ettől ő más lenne mint bárki más?

-Gyerekek, tudom nagy a nyomás, de figyeljetek rám egy kicsit!! - Szólt az igazgató nő...
-Justin mindjárt megérkezik... Mint tudjátok azért jön, mert megnyertünk egy pályázatot. De ez nem minden!! A többit majd maga Justin Bieber ismerteti veletek!! - Fejezte be beszédét a diri, és Justin megjelent. Az egész iskola óriási sikításokkal és tappsal köszöntötte az amerikai tini sztárt...Mint ha valami Bieber koncerten lettünk volna. Habár nem vagyok rajongó, azért bunkó sem, szóval úgy voltam vele "Jár a taps..."

-Sziasztók Srácok!! Nagyon örülök hogy itt lehetek!! A nagy hír az lenne, hogy belekezdtem egy új film forgatásába, - Persze nem engedték hogy végig mondja a mondandóját, felsikított mindenki. - És jópár szerep kiadó még...Köztük a női főszerep is, - "Sikítás" - Aki a barátnőmet alakítja a filmben! - Sikítás, taps...Hatalmas ováció... -
Szóval, ma délután kezdődnek a Castingok... A pontos helyszínt, és az időpontot az osztályteremben megtudjátok ... - Újra kezdődtek a sikítások, és a taps viharok...

-Gyerekek, Justin minden terembe be fog menni, és elmond mindent!! Most pedig irány a terem!! - Zárta le az üdvözlést a diri... Eltelt úgy kb. 2 óra, mire Justin bejutott a 11.B osztályba (azaz a mi osztályunkba) is... Az osztályban minden lány zavartan szépítgette magát hogy Justin csak is őt szúrja ki... (Persze én nem...) Én az a különc voltam aki a fiúkkal nevetett a lányokon... Mindegyik lány hazament átöltözni, sminkelni, mintha valami ballagásra mennének... Én viszont maradtam a felcopfozott mogyoróbarna hajamnál, a világos-fehér rövid farmer nadrágomnál, amihez felsőnek volt rajtam egy fekete kroptopp...A kezem teli feliratos karkötőkkel, a lábamon pedig sötét kék tornacsuka. Ugyanúgy nézhettem ki mint amikor elmentem otthonról...Talán a hajam kicsit jobban szét volt esve... De nem igazán foglalkoztam vele... Justin benyitott az ajtón..

-Sziaa Justiiin!!!! - Kiabálltak hasonlóakat...

-Sziasztók srácok!! - mosolygott ránk... - Szóval a film arról fog szólni hogy folyik a Purpose turném, és találkozok egy lánnyal akibe rögtön beleszeretek, és ő is belém... Persze nem ilyen egyszerű ez, mert akkor unalmas lenne... A lány akibe beleszeretek egy hipp-hopp tánc banda vezetője... Oltári jó stílus, gyönyörű lány... - Nézett rám Justin... - Akárcsak te! Gyönyörű és stílusos - Mondta nekem, és kacsintott... Mit ne mondjak? Nem igazán voltam el ájulva ettől... - A tánc csapata széthullik amikor elkezd velem járni, és a banda egyik lány tagja rám akaszkodik... Aztán ebből viszályok lesznek... Ennyi amit elmondhatok!! A Casting 2 óra mulva kezdődik. Kérdés? - Fürkészett engem...

-Nekem lenne egy kérdésem! Szólalt meg Luca. (Az osztály ribanca) ((Talán a sulié))

-Ki vele...

-Lesz benne olyan hogy csókolózol több lánnyal is? - Ájjuldozott...

-Hát őm...Igen... De hát, ez ilyen kamerás...Tudjátok...

-Értem... - Mosolygott Luca...

-Kire számíthatok a Castingon? - Tette fel a nagy kérdést Justin, mire mindenki jelentkezett az osztályból...Egyedül én nem...
-És te? Gyönyörű,és jó stílusú lány?? - Nézett engem mindenki...

-Nem hinném hogy a színészkedés az én munkám...

-Gyere el! Meglátjuk!! Szerintem van hozzá tehetséged!! - Kacsintott... Ahhjj... Hagyja már abba ezt a szem rángást...

-Végül is... Elmehetek...

-Helyes!! - Mosolygott rám egy utolsót, majd ment tovább az osztályokba... Semmi kedvem elmenni erre a hülye Castingra... Ahhhjjj... De ha már megígértem... Nem szoktam megszegni az ígéreteimet... Justin Bieber...Hogy még... :DD

~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]Where stories live. Discover now