~I Hate You I Love You~

1.6K 55 3
                                    

~Rebeka Szemszöge~

Este aligha aludtam 1 órát... Egész este zenét hallgattam, és gondolkodtam. 8:55 volt az idő. Ma nem is aludtam, tegnap ilyenkor pedig Justin Bieber ébresztett... Hát, egy nap alatt minden tönkre tud menni...

***

Ma megelőztem Esztert, bementem a fürdőbe, megmosakodtam, fogat mostam, felöltöztem, és tettem fel egy kis sminket.

Ma megelőztem Esztert, bementem a fürdőbe, megmosakodtam, fogat mostam, felöltöztem, és tettem fel egy kis sminket

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

«Így nézett ki a mai Outfit-em»

Eszter is elkészült, Bieber bekopogott.

-Készen vagytok? - Kérdezte.

-Jah. - Válaszoltam...

-Helyes. Ma 2 órás próbám lesz Arianaval, aztán megmutatom nektek Londont... - Mondta.

-Oké, de ha lehet ma ne a színpadon feküdjetek egymásnak. - Mondtam unottan, mire Eszter furán nézett, Justin pedig tátott szájjal nézett,és nem tudott mit mondani...

-Induljunk... - Nyőgte ki, nagyot nyelve. Az úton szótlan volt mindenki... Mikor odaédtünk, Ariana köszönt nekünk, Justint pedig megcsókolta. Justin visszacsókolta, de rögtön fel is mentek a színpad mögé...Már vagy 5 perce ott voltak...

-Nem a próba miatt vagyunk itt? - Kérdeztem jó hangosan hogy hallják. De csak csók cuppanásokat hallottam, és Arianat nevetni... Aztán kb. még egy jó 5 perc múlva kijöttek a színpadra, és elkezdtek próbálni... 2 órán keresztül néztük...Eszter élvezte,én kevésbé.

-Mehetünk? - Kérdezte Justin...

-Igen. - Mosolygott Eszter, én meg unottan bólintottam.

-Justin, Te és Ariana együtt vagytok? - Kérdezte Eszter beszállva a kocsiba. A kérdés hallatán a szivem kihagyott egy ütemet, és biztos vagyok benne hogy Justiné is. Én próbálltam ugyanolyan unott fejet vágni mint eddig. Juston pedig engem nézett,és látta hogy zenét hallgatok.

-Nem. Nem vagyunk együtt.

-Akkor az a színpadi,és a sok csók? - Kíváncsiskodott tovabb Eszter.

-Tudod, Justin Bieber vagyok... - Mosolygott önelégülten. - De csókon kívül nem történt köztünk semmi. - Mondta Justin és engem nézett a visszapillantóból... Sok király helyen voltunk ma... Nem részletezem mert nincs hozzá kedvem. Bieber még az élet kedvemet is elvette... Este ahogy hazaértünk, mindenki letusolt, fogat mosott,pizsibe öltözött...

-Mindjárt jövök. - Mondtam Eszternek, és benyitottam Justinhoz, aki egy szál boxerben volt... A szivem "kicsit" hevesebben vert mint szokott...

-Őm, bocsi én csak... - Nyöszörögtem, de el is felejtettem hogy mit akartam amikor megláttam a felső testét, és őt magát boxerben... "Kissé" zavarban voltam. - Őm, mind1...Amúgy is elfelejtettem mit akartam. - Jöttem ki, és zártam be az ajtót, majd elnevettem magam...

-Mi az? - Kérdezte Eszter.

-Most láttam Biebert egy szál boxerben. - Nevettem...

-Mii?????? - Eszter lefagyott.

-Átmentem valamiért, de amikor megláttam elfelejtettem... - Annyira zavarban voltam hogy nem birtam abbahagyni a nevetést... (😂) Eszter fáradt volt így bealudt miközben meséltem neki... *Köszi*...

-Hé, ébren vagytok még? - Nyitott be Justin. (Boxerben)

-Csak én. - Mondtam...

-Vacsoráztál? - Kérdezte.

-Nem.

-Rendeltem pizzát.

-Nem akarom felébreszteni Esztert a csörgéssel.

-Nem gond, gyere át. - Kacsintott, én pedig bele pirultam... De átmentem.

-Milyen pizza van? - Kérdeztem.

-Mexikóit szereted?

-Yepp. - Válaszoltam. És leültem az ágyára.

-Jó étvágyat.

-Köszi. Neked is. - Mondtam, és elkezdtünk enni. Kezdett a csend kínossá válni. Csak ülünk egy óriási francia ágyon, én egy nem túl fedett pizsamában, Justin pedig boxerben... - Te...amúgy...mindig így...alszol? - Kérdeztem, utalva arra hogy egy szál boxerben van...

-Nem mindig. - Válaszolta,és látta rajtam hogy zavarban vagyok, ezért folytatta. - De most nagyon kényelmes! - Mondta, én meg csak tűz vörös fejjel bólogattam, és próbáltam nem rá nézni. - Nyugi csak ugratlak.- Mondta és elkezdett nevetni. - Nem akartalak zavarba hozni.

-Te engem? - Kérdeztem vissza.

-Pontosan! Vér vörös az arcod! Ne mondd hogy azért mert meleged van!! - Halál bénán csak ültem az ágyon néma csendben... Aztán el kezdtem nevetni, és el terültem az ágyon... Csak azt láttam hogy Justin fölém tornyosul, majdnem hogy rajtam fekszik... Belenéztem mogyoró barna szemeibe, és nem hogy egy ütemet kihagyott a szívem, hanem hirtelen levegőt sem kaptam... Most mit fog csinállni?...

~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]Where stories live. Discover now