~Justin Szemszöge~
Reggel mikor felkeltem Rebi még mellettem aludt. Imádom nézni alvás közben. Olyan édesen alszik.
Felkeltem, és elkészülődtem. Mosakodás, fogmosás, öltözködés.-Jó reggelt! - Köszöntöttem egy csókkal szerelmemet.
-Szia! - Csókolt vissza.
-Mit szólnál ha ma tartanánk egy lusta napot? - Mosolyogtam.
-Benne vagyok. - Mosolygott édesen,én pedig lehuppantam mellé az ágyra. Fejét a melkasomra tette,aztán hirtelen elaludtunk...
*** (18+)
-Justin,ébren vagy? - Kérdezte Rebi, és felült az ágyra.
-Fent. - Ültem fel én is és megpusziltam a homlokát.
-Nem hiszem el hogy elaludtunk. - Nevetett.
-Megesik. - Öleltem magamhoz.
-Még van hátra egy pár óra a lusta napunkból. - Mosolygott.
-És mit szeretnél csinállni? - Kérdeztem Huncut mosollyal az arcomon. - Nekem lenne pár ötletem.
-Neked mindig!! - Nevetett. - Asszem letusolok. - Mondta,és elkezdte összeszedni a fürdős cuccait.
-Egyedül? - Kérdeztem,és lebiggyesztettem a szám.
-Egyedül. - Nyomott egy csókot a számra,és indult volna fürdőbe,de visszahúzt magamhoz,és megcsókoltam.
-Biztos? - Fogtam meg a derekát. - Naa! - Kérleltem Boci szemekkel.
-Na jó. - Adta be a derekát, én pedig összeszedtem a cuccaim,és mentem vele a fürdőbe. Levetkőztünk,és beálltunk a zuhany alá. - Hány lánnyal zuhanyoztál te már együtt? - Kérdezte.
-Borzasztó vagy. - Húztam oda magamhoz és megcsókoltam. Mikor végeztünk, felvettem a boxerem ő pedig a pólómat,és egy bugyit. Kimentünk,és ledőltünk az ágyra. Ő az ágyon feküdt,én meg fölé tornyosultam,és megcsókoltam. Többet szerettem volna, de nem tudtam ő akarja-e. Égtem a vágytól... Elkezdtem a nyakat csókolgatni, és nem bírtam magammal tovább. Megcsókoltam, és a szemébe néztem. -Akarod? - Megkérdeztem. Ő a szemembe nézett,és bólintott. Megcsókoltam, majd elkezdtem levenni róla a pólót. Nála gyönyörűbbet még nem láttam.
***
Megtörtént...(💖)
Eleinte fájt neki, de aztán egyre jobb volt neki is. Gyengéd voltam.
-Szeretlek! - Suttogt a fülébe.
-Én is! - Válaszolta,és megcsókolt...
ESTÁS LEYENDO
~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]
De TodoJustin Bieber egy elkényeztetett 17 éves híresség. A lányok jönnek→mennek az életében... De Rebeka felbukkanása teljesen megváltoztatja a fiút... *** Justin Bieber is a famous, selfish 17 years old teen star... The Girls just come→go his life... But...