~You Are The Love Of My Life~

1.3K 44 3
                                    

~Te Vagy Az Életem Szerelme~
~Utolsó Rész~

~Eszter Szemszöge~

Zach beköltözött hozzám. Ő a tökéketes számomra!! Szeretem őt!

~Zach Szemszöge~

Szeretem Esztert! Mindennél jobban! Ma megkér a kezét!! Rátalált az igazi szerelmemre!!

~Garrix Szemszöge~

A tegnap estét együtt töltöttük Arianaval. Tökéletes volt! Azt hiszem Szerelmes Vagyok Belé!!

~Ariana Szemszöge~

Martin Garrix a szerelmem! Az IGAZI!! Ő Az!!

~Selena Szemszöge~

Ricsi egy csodás ember! Megért engem,elfogad,és szeret! És Én is szeretem ŐT!!

~Ricsi Szemszöge~

Hát létezik IGAZ szerelem... Mindenkinek összejött. MartinG, és Ariana. Zach és Eszter. Justin megtalálta ÉLETE SZERELMÉT! És én is!!!! Boldog befejezés...!!!

~Rebeka Szemszöge~

Amikor először találkoztam Justinnal, amikor először beszéltem vele,amikor először megérintett, amikor először megcsókolt...TUDTAM, HOGY EZ A SZERELEM, EGY ÉLETRE FOG SZÓLNI!! Ő a mindenem! Az IGAZ szerelmem, Te vagy!! Justin Bieber!

~Justin Szemszöge~

Amikor először megpillantottam,bele szerettem! Szerelem volt első látásra! Soha SENKI iránt nem éreztem még így!! Ő az életem szerelme!! Bármit megtennék érte!! Ő ad értelmet az életemnek!! Ő A MINDENEM!! SZERELMES VAGYOK REBEKÁBA!!

-Hé, - álltam meg egy pillanatra. - Te vagy életem szerelme! - Mondtam,és egy könnycsepp gördült le az arcán,amit letöröltem. Magamhoz szorítottam, megcsókoltam!!

-Szeretlek Justin Bieber! - Csókolt,meg és összekulcsoltuk kezeinket.

-Szeretlek!

~És minden jó, ha a vége jó.~

~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]Where stories live. Discover now