~Ariana Invited Me ~

1.9K 59 0
                                    

~Justin Szemszöge~

Facebook :

Justin Bieber Posted a Photo.

"Thank you so much Guys!!"

"Thank you so much Guys!!"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Likes : 1,8 millio...
Comments : 11234
Share : 12487

A koncert véget ért... És eljött... Vigyorogtam... Tudtam hogy el fog jönni.

-Hey, szia!! - Köszöntem Rebekának a folyosón.

-Szia. - Mosolygott rám...

-Tetszett a koncert? - Böktem ki kissé cikinek érezve a helyzetet...

-Igen... Jó volt.

-Talán kezdesz megkedvelni engem is? - Mosolyogtam magabiztosan...

-Talán... - Mondta gúnyosan,és hátat fordítva elment. Persze én végig mértem, és utána akartam menni, de megláttam Martinnal csókolózni... Nyeltem egyet és elsétálltam mellettük. Rebi meglátott,és megszakította a csókot...

-Ez mi volt?? - Hallottam ahogy Martin kérdezi Őt...

-Mi? - Értetlenkedett....

-Megláttad a Bieber gyereket,és...

-Martin! Abba hagynád hogy összeesküvés elméleteket gyártasz ellene? Megmondtam, és te is tudod hogy téged szeretlek, őt meg nem, de ha ennyire nem bízol bennem inkább hagyjuk az egészet!! - Zárta le a beszélgetésüket Rebi,és elszaladt... Utánna akartam menni.

-Hé, meg ne próbáld! - Állított meg Martin.

-Nekem is elegem van belőled!

-Nagyon jó, halgatózós...

-Téged szeret te bal f*sz... Én csinállhatok bármit, nem érdeklem... De ha te ennyire vak és hülye vagy hogy hagyod őt el menni akkor gratulálok... - Indultam az ellenkező irányba...
Még láttam hogy Martin utánna ment...Aztán kimentem az utcára ahol a rajongók letámadtak...

-Justiiin!!! - Kiabállták mind... Aztán csörögni kezdett a telefonom. A kijelzőn Ariana Grande neve villogott. Otthagytam a srácokat,és félre vonultam telefonállni...

-Halló. - Szóltam bele a telefonba.

-Justin, szia! Ariana vagyok!

-Szia!

-Lesz 1 hét múlva egy fellépésem Londonba, és szeretném ha duetteznénk. Egy számot ami a tiéd, és egyet ami az enyém... Mit mondasz?

-Legyen. Na de most mennem kell...

-Vissza hívlak este. Oké?

-Yo.

-Sziaaa!

-Sziaa! - Tettem le a telefont és elmosolyodtam,majd visszamentem a rajongókhoz, adtam pár autogrammot,és kijött Rebi...

~Rebeka Szemszöge~

Egy rajongó rettentően meghatódott Justin látványától, és sírni kezdett,Justin pedig át ölelte őt, amitől a lány még inkább sírt a boldogságtól...
Melegség futotta át a testem amikor ezt láttam,és akaratlanul is elmosolyodtam...

-Szia. - Jött utánnam Martin.

-Szia.

-Figyelj, sajnálom ezt az egészet! - Kezdte,de félbe szakítottam.

-Martin! Egy filmben fogok szerepelni Justin Bieberrel! A barátnőjjét alakítom, és megfogom őt csókolni ezerszer... És még ki tudja...És ha te ezt nem tudod elviselni, jobb lesz ha befejezzük ezt!!

-Most te szakítani akarsz? - Kérdezte ledöbbenve.

-Igen... - Mondtam ki,és folyni kezdtek a könnyeim...Martin át akart ölelni, de én ellöktem magamtól, és elmentem...

~Justin Szemszöge~

-Szia Justin!

-Ariana, szia! - Köszöntem neki a telefonba...

-Akkor el fogadod a meghívást?

-Persze. - Mosolyogtam...

-De jó,köszi!! Akkor holnap ide kéne utaznod!!

-Holnap? Londonba?

-Igen. Vagy nem tudsz??

-Dehogy nem... Akkor holnap... -Köszöntem el, és letettem a telefont... Holnap irány London...
Talán írnom kéne Rebinek...

Bieber : Hello. Justin vagyok. Bieber...

Rebi : Szia, honnan van meg a számom?

Bieber : Nem lényeg... Kibékültetek?

Rebi : Hallgatóztál?

Bieber : Csak meghallottam...

Rebi : Nem... Szakítottam vele.

Bieber : Komoly??

Rebi : Igen...

Bieber : Hát őm, sajnálom(!??).

Rebi : Jobb így...

Bieber : Figyi...

Rebi : Igen?

Bieber : Semmi, nem lényeg... Szia

Rebi : Szia.

Szóval szakítottak... Önelégülten mosolyogtam, és lefeküdtem...

~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]Kde žijí příběhy. Začni objevovat