~Together??~

1.3K 38 0
                                    

~Justin Szemszöge~

Reggel még ha próbálkoztam volna sem sikerült volna visszaaludni. Így hát kinyitottam a szemem, és mosolyra húztam a számat. Velem aludt. Óvatosan elválasztottam a karom tőle, nehogy felkeljen. Kimászt az ágyból, megmosdottam,fogat mostam, bele túrtam a hajamba párszor, felvettem egy fekete pólót, fekete farmerral, és baseball sapkával. Lementem a büfébe két kávéért.

-Fent vagy? - Kérdezett álmosan.

-Jó reggelt!

-Jobbat! Az ott kávé féleség?

-Olyasmi. - Mosolyogtam,és átnyujtottam neki. Felült az ágyon, nekitámaszkodott a falnak,felhúzta térdeit,és így itta a kávét. Szótlanok voltunk mindketten.

~Rebeka Szemszöge~

Szótlanul ittuk mindketten a kávét. Tekintetem az övébe fúrtam. Ő már készen volt. Fekete ruha szetje és szürke baseball sapkája tökéletesen állt rajta.

-Hogy aludtál? - Törte meg a csendet Justin.

-Jól. Te?

-Jól. Ricsi hívott.

-És miért?

-Hogy menjünk el. Ott van a csapat.

-Értem.

-Van kedved? - Kérdezte.

-Ehhez a csapathoz? Mindig! - Nevettem. Megittam a kávét, átmentem a szobánkba elvégeztem a reggeli rutinjaimat, felcopfoztam a frissen kivasalt hajamat, felvettem egy szürke trikót, aminek a hátq csipkés volt, és hozzá egy fekete rövid nadrágot. Zsebembe csúsztattam a Huawei P9-emet, a kistáskámba bepakoltam a pénztárcám, és az irataim,és készen voltam. Átmentem Justinhoz, jelezte hogy kész vagyok az indulásra. Lementünk a kocsihoz, és elindultunk Ricsiékhez. Az úton én a telefont nyomkodtam, Justin pedig vezetett.

-Csinállunk egy képet? - Kérdezte Justin.

-Csináljunk. - Mondtam, és megnyitott a kamerát, elhelyeztem a telefont, és kész is volt a Selfie.

-Mutasd! - Kapta ki a kezemből a telefont Justin.

-Héé! Inkább az utat figyeld!! - Szóltam rá.

-Dobhatod Instára. - Mondta Justin. Megnyitottam az Instagrammot, és 1,7 millió követőm van. Azt hogy? Tegnap még csak 1millió volt... (😱) Feltöltöttem a képet...

Instagram : H_Reby posted a photo on Instagram.
"Go Friends"
-With Justin Bieber-

-Kész. - Jelentettem ki.

-Oké. - Odaértünk.

-Végre már!! - Jött oda hozzánk Ricsi!!

-Szia. - Köszöntünk furán.

-Olvastátok a híreket? - Kérdezte Ricsi. Kiszálltunk a kocsiból.

-Nem,mert? -Kérdeztem.

-Gyertek be! - Siettetett Ricsi,mi pedig ráérősen besétálltunk. A kanapént 5 féle magazin volt, mindegyiken Justin és Én voltunk.

-Ez mi? - Kérdeztem, és elkezdtem felolvasni a cikket.
-Justin Bieberre ismét rátallt a szerelem. Bár az énekes nem erősítette meg a szerencsés lány kilétét, de a tegnapi Ellen Showban szerelmet vallott a kamerák előtt egy bizonyos lánynak, akit nem nevezett meg. Nagyon szoros kapcsolatot ápol a kezdő színésznővel Horváth Rebekával. Talán ő a szerencsés? *Itt Csatoltak egy képet ami a címlapon is van. Justin és Én a tegnapi interjún egymásra mosolygunk.*

~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz