~Rebeka Szemszöge~Arra keltem hogy Justin megpuszilja az arcom közben hárulról ölel.Te Jó Ég!!! Justin Bieber ágyában aludtam!! Justin Bieberrel!! (😱)
-Fent vagy? - Kérdezte.
-Fent. - Mosolyogtam. - El aludtam nálllad?
-Nem, este átmentél én meg átcipeltelek... - Forgatta a szemét... - Igen, néztük a TV-t és csak azt vettem észre hogy horkolsz.
-Nem is horkolok! - Nevettem, és hozzá vágtam a kis párnát.
-Áhh dehogy nem!! - Visszavágott a nagy párnával...
-Na jó, tűzszünet? - Nyújtottam felé a kezem.
-Legyen. - Kezet fogtunk... Aztán át mentem a mi szobánkba készülődni ahol Eszter a mosdóban vasalt pont hajat.
-Szia! - Köszöntem.
-Szia! Hol voltál? - Kérdezte.
-Korán keltem és sétálltam egyet, utánna meg benéztem Bieberhez...
-Értem... - Mondta majd készülődni kezdtem én is. Kivasaltam a hajam, tettem fel szempilla spirált. Felöltöztem, és csoda folytán most én is reggeliztem...
Justin nyitott be, mint minden reggel...-Lányok, mehetünk? - Kérdezte mire bólintottunk, és indultunk a kocsihoz. Útközben Justin megszólt. - Ma lesz a főpróba,de csak 1 órás. Utánna arra gondoltam hogy elmegyünk pár ismerősömhöz hülyülni. Benne vagytok?
-Tőlem mehet... - Mondtam, Eszter is bólogatott. Az Arénához érve Ariana üdvözölt minket. Nagyon jól nézett ki a ruhája,bár elég rövid volt... Justinon fekete csőfarmer, fekete hosszú póló, fekete baseball sapka, és fehér dzseki... Eszméletlen jól nézett ki!! (*--*) A próba nem volt hosszú,viszont kib*szott jó volt!!
Ahogy Justin mondta elnéztünk pár barátjához... Megismertük a legjobb barátját Ricsit. (Richárd Buttler.) Martin Garrix-et, és Zach Pierce-t. Áthívtak két lányt, Selenát(Gomez), és Arianat(Grande)...-Felelsz vagy mersz? - Kérdezte Buttler. Mi pedig beleegyeztünk.
-Kettő szabály van! - Mondta Garrix. - 1. MINDENT meg kell csinállni. 2. Minden 2.felelés után merni kell!!
-Oké! - Beleegyeztünk.
-Hozok üveget. - Mondta Buttler.
-Ki kezd? - Kérdezte.-Majd én. - Mondta Zach, Ricsi pedig a kezébe adta az üveget. Zach megpörgette az üveget,és Justinnál állt meg. - Justin felelsz vagy mersz?
-Merek. - Mondta.
-Csókold meg Esztert.
-Miért pont őt? - Kérdezte.
-Csak... - Justin rám nézett, én meg megvontam a vállam. Innen tudhatta hogy nem igazán tetszik ez. Nem volt más választása, megcsókolta Esztert, ő pedig vissza csókolt...
-Én pörgetek. - Mondta Justin,majd megpörgette az üveget, ami Selenánál állt meg.
-Felelsz vagy Mersz? - Kérdezte.-Merek...
-Mersz? Csókold meg azt a fiút aki szerinted itt a leghelyesebb. - Selena felállt, odament Justinhoz, és megcsókolta. Justin visszacsókolta őt... Ennek láttán kis szúró érzést éreztem a szíbemben.
-Egy csókról volt szó Sel! - Mondta Buttler. Selena pedig nevetve leszállt ex pasijáról...
Megpörgette az üveget, és Ariananál állt meg.-Felelsz vagy Mersz? - Kérdezte.
-Felelek.
-Ki itt a leghelyesebb szerinted?
-Justin. - Mondta mosolyogva... Fogta az üveget és megpörgette. Buttlernél állt meg.
-Felelsz vagy Mersz?
-Merek. - Mondta Ricsi.
-Csókold meg a legszebb lányt. - Mondta Ariana, Ricsi pedig mind a négyünkön végig nézett, aztán rajtam állapodott meg a tekintete. Odajött hozzám, és megcsókolt, de én nem viszonoztam a csókot...
-Te jösz. - Adta oda az üveget Ricsinek.
-Na jó,inni kell... - Mondta Ricsi. És hozott 60°-os házipálinkát.
-Ismeritek a "Ma még nem" játékot? - Kérdeztem. Mire ők furán néztek... - Az olyan játék, hogy pl. én mondom hogy ma még nem csókolóztam Bieberrel, és aki ma már csókolózott vele, az iszik egy felest.
-Ez jó!! - Mondták, és Ricsi öntött mindenkinek.
-Kezdem én. - Mondta Selena. - Ezen a héten még nem feküdtem le senkivel. - Erre Ariana, Buttler, és Garrix ittak.
-Ma még nem csókolóztam Justinnal. - Mondta Ricsi,mire mind nevetni kezdtünk, Selena és Eszter pedig ittak.
-Ma még nem csókolóztam Buttlerrel. - Ez volt Eszter allítása.
-Erre iszom! - Emeltem fel a poharam. - Ma még nem ittam. - Ez az én állításom volt, mire mindenki ivott...
-Ma még nem csókoltam meg senkit. - Mondta Justin, mire mindenki ivott. Már vagy másfél órája játszottunk, már a második üveg házipáleszt ittuk, és "kicsit" bevoltunk rúgva már.-Ma még nem csókolóztam Rebivel. - Mondta Garrix, mire Ricsi lehúzott még egy felest. Ricsi kitöltötte az utolsó feleseket.
-Ezt igyuk mind a barátokra! - Mondta Ricsi. Koccintottunk, és ittunk.
-Talán már elég a piából... - Mondta Eszter...
-Mondod vagy Mered játék? - Kérdezte Zach.
-Mehet. - Mondtuk. Zach kezdett.
-Ariana, Mondod vagy Mered?
-Merem.
-Mered megcsókolni Justint. - Ariana odament, ráült Justinra (😈) és megcsólolta. Justin fogta a csípőjét,és visszacsókolta.
-Justin, Mondod vagy Mered? - Kérdezte Ariana.
-Merem.
-Vedd le a pólódat. - Justin mosolygott egyet, és egy egyszerű mozdulattal lehúzta magáról a pólóját. Ariana, Selena, és Eszter tátott szájjal nézték.
-Buttler, Mondod vagy Mered?
-Merem.
-Vedd le a pólóját Selenának. - Ricsi odament Selhez, és levette a pólóját. Még játszottunk egy jó ideig. Józanodásról szó sem volt, mivel rengeteg piát megittunk. Hajnali 2kor voltunk úgy hogy feküdni kéne. Szerencsére többé-kevésbé tudtunk járni, így elmentünk (Ricsiék házába) párossával szobát keresni. Én Garrixel kerültem egy szobába, Justin Selenával, Eszter Buttlerrel, Ariana Zachvel...
Jó este volt, de bár elfelejteném azokat a Justinos dolgokat... Visszacsókolt mindenkinek, én meg egy embernek sem... Sőt, mindezt szivesen tette... Nem tudom mi van/volt köztünk, az a csók, és az alvás, de úgy látom nem számít... Maradok a "nem kedvelem Justin Biebert" Rebinél...
YOU ARE READING
~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]
RandomJustin Bieber egy elkényeztetett 17 éves híresség. A lányok jönnek→mennek az életében... De Rebeka felbukkanása teljesen megváltoztatja a fiút... *** Justin Bieber is a famous, selfish 17 years old teen star... The Girls just come→go his life... But...