~Born To Star~

2.1K 67 1
                                    

Rebeka Szemszöge~

Már 3 nap eltelt a Casting óta... Fura, mivel a Castingok hónapokig szoktak tartani, most viszont abbahagyták a Castingot, arra az okra hivatkozva hogy már megvan minden szereplő. Én nem kaptam értesítést, így gondolom nem válogattak be. Megesik... Nem lehet mindenki született színész/színésznő...

-Rebi, mehetünk? - Hallottam a barátom Martin hangját... És igen! Amikor azt mondom barátom, úgy értem Pasim...

-Persze, jövök! - Dobtam a vállamra a táskám, és kimentem Martinhoz, aki egy csókkal köszöntött, majd megfogta a kezem és indultunk is a suliba... Mivel ma is dögmeleg volt, így fekete rövidnadrágot vettem fel, fehér elől rövid hátul hosszított felsővel. És tornacsuka helyett fekete babacipő... Kíváncsi vagyok azért hogy kiket válogattak be... A suli csak 3 utcával van arrébb, így hamar odaértünk... Az úton kicsit szótlanok voltunk most...

-Hé, gyerekek, nyomás a tornaterem! - Figyepmeztetett a portás...

-Rebi, délután sétállunk egyet?

-Persze! - Mosolyogtam, majd lábujjhegyre álltam hogy felérjem Martint, és megbírjam csókolni...

-Sziasztók!! - Szakította meg a csókunkat Justin.

-Őm...Szia... - Köszöntünk.

-Jöttök a tornaterembe?

-Megyünk.

-Helyes! - Kacsintott rám...

-Miért kacsintgat rád ez a Bieber gyerek?? - Kérdezett Martin...

-Fogalmam sincs... De nem is érdekel! Engem csak te érdelelsz! - Csókoltam meg Martint, aki viszonozta a csókot... Hosszú perceken át csókolóztunk, majd a csókot én szakítottam meg.

-Menni kéne! - Mosolyogtam...

-Sziasztók Srácok!! A Castingal kapcsolatban lenne egy bejelenteni valóm... Minden szereplő kapott értesítőt, kivéve a női főszereplőt, és a gonosz női főszereplő... Szóval a gonosz női főszereplő, a 11.B-ből Luca! - Tapsolni kezdtek az emberek,Luca pedig Justin mellé állt...
- A női főszereplő pedig szintén a 11.B-ből való lány.... Horváth Rebi!! - Mondta ki Justin a nevem, mire az emberek sikítani kezdtek, és óriási tapsvihart kaptam. Martin gratulációként nyomott egy csókot a számra, én pedig felmentem a színpadra. Örültem neki, azért ez nagy érdem!!

-Gratulálok!! - Ölelt meg Justin, és adott egy puszit az arcomra... A hirdetés után, mindenkinek mennie kellett az osztályba, kivéve engem. Én nekem maradnom kellett mert kamera próbát csinálltak...

-Rebi, a kamera próba csak annyi lesz, hogy csókolóznotok kell Justinnal. - Mondta Alex a rendező... Justin pedig rám kacsintott...

-Mehet! - Justin odajött hozzám, és megcsókolt... Én viszont nem viszonoztam a csókot...

-Vegyük fel újra! És csókolózzatok, ne csak Justin adjon egy csókot, csókold vissza! Hisz a barátnőjjét fogod alakítani!! - A kamera készen állt, Justin megindult felém, megfogta az arcom, a szemembe nézett, és megcsókolt... Ez úttal pedig én is visszacsókoltam őt...

~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora