~Justin Szemszöge~
Pont akkor jöttem ki a házból amikor Ricsi hozta Rebekát,és Esztert. Ránéztem Rebekára, annyira bámultam hogy sikerült majnem elesnem... Kék rövid nagyon rövid ruha volt rajta amiben annyira jól nézett ki, hogy megőrjített... Átsétáltam a medence másik részébe,és leültem telefonnal a kezemben. Eszter beleugrott a medencébe, Rebi pedig levetkőzött bikinire,és beleült az egyik napozó ágyba...
-Nem jössz be a vízbe? - Kérdezte Ricsi.
-Nem. - Válaszoltam,és bentem a lakásba. Leültem a kanapéra, kezembe vettem Ricsi gitárját,és pengetni kezdtem.
~Rebeka Szemszöge~
Justin a medencétől elsétállt a kanapéig. Ott pedig gitározni kezdett. Legszivesebben odamentem volna hozzá, de két hónapja hozzám se szól... Mitől lenne most más??
-Nem jössz be? - Kérdezte Ricsi.
-Miért ne. - Mosolyogtam,és beleugrottam.
~Justin Szemszöge~
Láttam hogy engem néz. Gondoltam hogy nem jön ide. Két hónapja kerüljük egymást.
-Nem jössz be? - Kérdezte Ricsi Rebitől.
-Miért ne. - Válaszolt Rebi, és beleugrott a vízbe. Már 10perce idebent voltam a többiek meg kint. Ricsi gondoskodott a hangulatról. Főleg Rebi hangukatáról. Fogtam egy üveg pálinkát, és meghúztam. Kiültem a medence szélére.
-Gyere már be! - Mondták a többiek, Rebit kivéve, én meg csak bólogattam hogy nem,és újra meghúztam az üveget. Nyomkodtam a telefonom. Néha (sokszor) néztem Ricsit ahogy szórakozik Rebivel. Meghúztam az üveget, és belelógattam a lábam a vízbe. Kezdett a fejembe szállni a pálinka, de csak újra és újra meghúztam az üveget. Kib*szottul égette a torkom,de nem érdekelt. Mikor már több mint a felét bevedeltem a pálinkának, bementrm a többiek közé.
-Végre hogy bejöttél. - Mondta Ricsi.
-Asszem kicsit fejembe szállt a pia. - Mondtam.
-Annyi baj legyen. Ki akar inni? - Kérdezte Ricsi,mire mindenki jelezte hogy jah inna valamit.
Ricsi hozott ki Unicumot,Hubertust,Pálinkát, Curacaot... Rebi elvette a másik pálinkát...-Nekem valami erős kell. - Mondta, rám nézett és meghúzta az üveget, én meg elmosolyodtam. Mikor már kellőképp bevolt állva mindenki, úgy döntöttünk, kijövünk a medencéből, tekintettel arra hogy még holnap is élni akarunk.
-Hogy fogunk aludni? - Kérdezte Ariana.
-Találsz egy szobát és bemész.Valakivel. - Mondta Ricsi.
Totál káó volt mindenki,szóval 2:13 kor mentünk feküdni. Selena Garrixel,Ariana Zachel,Ricsi Eszterrel, Én Rebivel. Ismét kifogtuk az egy ágyas szobát.-Ez valami vicc? - Kérdezte Rebi, én nem mondtam semmit csak vállat vontam. - Bocs elfelejtettem hogy két hónapja levegőnek nézel. - Mondta, én meg lefeküdtem az ágyra.
-Te is. - Válaszoltam egyszerűen.
-Kettőnk közül te fekszel össze fűvel-fával...Justin Bieber... - Ez egy kicsit fájt,mert nem így van. Mégha be is voltam rúgva...
-Mondod ezt te, aki hazudozik. - Vágtam vissza.
-Jajj,de igazad van. Ja ku*vára nincs... - Mondta és lefeküdt az ágyra. - Ne gyere közelebb! - Mondta...Ez kicsit megint fájt,mégha nem is fogok rá emlékezni.
-Eszem ágába sem volt. - Mondtam, és kimentem a szobából. Lefeküdtem a kanapéra, ami ku*vára kényelmetlen... Holnapra legalább elfelejtem ezt a napot...
YOU ARE READING
~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]
RandomJustin Bieber egy elkényeztetett 17 éves híresség. A lányok jönnek→mennek az életében... De Rebeka felbukkanása teljesen megváltoztatja a fiút... *** Justin Bieber is a famous, selfish 17 years old teen star... The Girls just come→go his life... But...