Rebi szemszöge~
Hatalmas bűntudatom van... Megcsókoltam Justin Biebert...
Tudom hogy ez a film miatt volt, és hogy sok ilyen lesz még, de akkor is...Viszont muszály vagyok elmondani Martinnak...-Szia, Martin. - Köszöntem neki, mire ő üdvözlés képpen megcsókolt.
-Szia... Miért kellett maradnod?
-Csókolóznom kellett Bieberrel... Kamera előtt... - Böktem ki.
-Értem... Hát, muszály leszek hozzászokni... - mondta, mire leblokkoltam... Mondanom kellett volna valamit, de nem tudtam.
-Őm, mennyi az idő? - Nyőgtem ki,és rettentő ciki lett a helyzet.
-Menni...kellene órára. - Nyöszörögte Martin mert számára is ciki volt a helyzet...
-Menjünk! - Mondtam, és megfogta a kezem, majd bementünk órára... Egész órán Martinnal SMS-eztünk...
Martin : Unalmas az óra :P
Én : Hát, igen. Milyen óra van most?😂😂
Martin : Fogalmam sincs😁😁
Én : Figyi, az előbb miért volt olyan ciki a helyzet? Csak álltunk ott mind2en, szótlanul, és szugeráltuk a padlót. Miért volt ciki?
Martin : Nem tom... Talán a csókos, meg a hozzá kell szoknom rész miatt.
Martin : Amúgy birod őt?
Én : ??
Martin : Biebert. ???
Én : Pár zenéjét... Őt nem ://
Martin : Értem
Még mielőtt visszaírhattam volna a terembe Justin jött be.
-Elnézést, el kell kérnem a filmben szereplőket, kezdődik a forgatás.
-Nyugodtan Mr. Bieber!
-Ohh, csak Justin!
Én : Bocsi, nem megy a délutáni séta... :// Forgatunk. -.-
Martin : Nincs gond.
Luca és Én kimentünk Justinnal. Bementünk még pár terembe, majd indultunk az első forgatási helyszínre.
-Szia. - Jött mellém Justin.
-Szia. - Köszöntöm. Aztán csönd ütött be. Kezdett Ciki lenni...
-Őm, hová is megyünk? - Törtem meg a kínos csendet.
-Állítólag egy bevásárló központba.
-Értem...
-Figyi, habár forgatunk a karrierem nem áll meg. Pörögnek a meghívások. Lesz holnap este egy koncertem. Eljöhetnél! - Mondta Justin, én meg kissé lefagytam.
-Őm...Én...
-Azt mondtad szereted a zenémet.
-Azt, mert tényleg. Csak téged nem! - Emlékeztettem.
-Emlékszem. - Kacsintott, majd a kezembe nyomott kettő jegyet, amik a 7. sorba szóltak.
-Őm...
-Hozd a barátod! Vagy mást. - Kacsintott még eggyet, és előre ment a rendezőhöz.
Én : Hé, tudom hogy nem birod Justint, de nem lenne kedved holnap eljönni velem a koncertjére?
Martin : Hát őm... Mivan?
Én : A kezembe nyomott két jegyet...
Martin : Figyi, ha gondolod menj el nyugottan, vigyél valakit. De én nem szivesen hallgatom 2órán keresztül őt...
Tisztában vagyok vele hogy erre most valami olyat kellett volna írnom, hogy " Tudod mit? Inkább kihagyom" vagy "Nélküled nem megyek" és hasonlók, de nem tudtam...
-Őm, Eszter?! - Szóltam a legjobb barátnőmnek Eszternek aki szintén benne van a filmben az én tánc bandámban, és óriási "Belieber".
-Igen? - Mosolygott.
-Van kedved holnap eljönni velem egy Justin Bieber koncertre? - Mutattam a jegyeket, mire Eszter lesápadt.
-Úristen! Te vagy a legjobb barát!! - Ugrándozott örömében, majd kitépte a kezemből az egyik jegyet. - Te jó ég!!! Köszi köszi köszi!! - Majd miután sikerült lenyugodnia megkérdezte honnan van a jegy.
-Hé, Reb. amúgy honnan van a jegy?
-Justin nyomta a kezembe.
-Neee!! Komolyan???!
-Jah...
-Várj!! Martin?!
-Először őt kérdeztem, de nemet mondott...
-Érthető, de nem hinném hogy boldog mert te Justin Bieber koncertre mész...
-Nem mondott ilyet... - Erre Eszter furán nézett rám. - Na jó, talán célzott rá... De nem tudtam azt írni neki hogy nem megyek.
Mi rossz lehet abban ha elmegyek egy Bieber koncertre? Attól még ugyanaz a véleményem róla... Egy elkényeztetett, hülye, híresség...-Na igen, ez vagy te! - Nevetett... Majd odaértünk a bevásárló központhoz, ahol Justin körberajongták, autogrammot,és közös fotót kértek tőle, ő pedig szivesen tett a rajongók kedvére.
Majd elkezdtünk forgatni. Azt a jelenetet vettük fel, amikor Én és Luca vásárolni vagyunk, és találkozunk Justinnal. Vagy 100x ujra kezdtük, mert mindig el hülyéskedtük...Este volt már, mire indultunk haza. Eszter nállunk alszik ma,így hozzánk jött. Hazaértünk, a szüleim nincsennek itthon, mind a ketten csak reggel jönnek haza. Nővérem pedig a barátjánál van.-Szóval, holnap koncert!! - Mosolygott Eszter. - Nem gonfolod hogy kéne énekelni egy pár Justin számot??
-Neeem! - Nevettem...
-Ugyan már!! Légyszii!! - Kérlelt.
-Egyet! Csak egyet!!
-Melyik legyen az!?? A "What Do You Mean"... - Eszter elindította a számot majd elkezdtük énekelni.
-What Do You Mean?... - Végig énekeltük a számot, majd a végén elnevettem magam.
-Mi az? - Kérdezett Eszter.
-Utállom Justin Biebert! - Nevettem...
-Igen... Látom... - Mondta Eszter, én pedig csak nevettem. Elmentem fütödni, utánna Eszter is,még beszélgettünk egy kicsit, és lefeküdtünk aludni...
ESTÁS LEYENDO
~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]
De TodoJustin Bieber egy elkényeztetett 17 éves híresség. A lányok jönnek→mennek az életében... De Rebeka felbukkanása teljesen megváltoztatja a fiút... *** Justin Bieber is a famous, selfish 17 years old teen star... The Girls just come→go his life... But...