~Rebeka Szemszöge~
Justin közeledett hozzám. Azt hittem meg fog csókolni, de csak az arcomra adott egy puszit, ami elszomorított, de örültem is neki.
Aztán még egy jó ideig ott maradtam Justinnal, és beszélgettünk, majd vissza mentem a mi szobánkba. Eszter már aludt. Hajnali 3 óra volt... Halkan és gyorsam lefürödtem, és bebújtam az ágyba...***
Reggel arra keltem hogy Justin Bieber simogatja az arcom hogy fel ébredjek.
-Hé, ébren vagy? - Kérdezte lágy hangon. Én pedig bólogattam.
-Eszter? - Kérdeztem.
-A fürdőbe van. - Justin magamra hagyott hogy készülődjek. Fel öltöztem, felcopfoztam a hajam, és összeszedtem a pénztárcám és a telefonom. Eszter eközben felöltözött, Sminkelt, és reggelizett is...
-Kész vagytok? - Jött be Justin.
-Igen. - Válaszolta Eszter.
-És Te? - Nézett rám Justin.
-Én is... - Justinnak próbálnia kell, mi pedig megyünk vele.
-Megérkeztünk. - Mondta Justin, majd kiszálltunk a kocsiból...
-Itt lesz a koncert? - Kérdezte Eszter.
-Itt.
-Waow...! Ez hatalmas!! - Bementünk, és hát belülről is hatalmas! Odabent volt Ariana Grande a színpadon.
-Sziasztók! Ariana vagyok! - Köszönt, én pedig lefagytam hogy találkoztam Arianaval. Eszter mégjobban...
-Szia, én Eszter! - Nyújtotta a kezét Eszter Ariananak...
-Szia, Rebeka vagyok.
-Szia! - Mosolygott, és nyújtotta felém a kezét... - Justin!! - Ment oda hozzá, és megölelte... Aztán felmentek a színpadra...
-Kicsit rövid a ruhájja.Nem? - Kérdezte tőlem Eszter.
-Kicsit? - Nevettem... Justin bement a színpad mögé, magára vett egy fehér dzsekit, és vissza jött. Elindult a "As Long As You Love Me". Duettben énekelték, és iszonyatosan jól szóltak együtt.
Volt egy rész, amikor Justin Ariana mögött állt, és hát benézett a rövid ruhája alá.
Ariana egész végig flörtölt Justinnal.-Legyen egy kis szünet. Oké? - Kérdezte Justin.
-Lehet. - Mosolygott Ariana. Én és Eszter elmentünk a mosdóba, Ariana lefeküdt a színpadra. A kis ruhája még kisebb lett. Justin amikor meglátta, odament, és rá feküdt. (😱😞) Megcsókolta, én pedig láttam az egészet. Úgy éreztem megszakad a szívem. Ők a színpadon csókolóztak, kizárva a külvilágot, én pedig kirohantam. Könnycsepp folyt le az arcomon amit letöröltem, és leültem az épület hátánál a lépcsőre egyedül...
-Utálom Justin Biebert!
Eszter : Csajszi, hol vagy?
Én : Hagyjuk, egyedül akarok lenni!!
Eszter : Mi a baj?
Én : UTÁLOM Justin Biebert!!!
~Justin Szemszöge~
-Justin?! - Sietett hozzám Eszter.
-Mi az? - Kérdeztem...
-Rebi. Mi történt?
-Nem értelek!
-Eltűnt! Kérdeztem hogy mi a baj, annyit írt vissza hogy "UTÁLOM Justin Biebert!"
-Baszki... - Leesett. Biztos meglátott Arianaval!
-Mi az? - Kérdezte Eszter. Én pedig kiszaladtam az épületből. Először inkább körbefésülöm az arénát. Nem ismeri Londont. Biztos nem ment messzire.
~Rebeka Szemszöge~
Már kb. 10-15 perce ücsörögtem egyedül a lépcsőn, és újra és újra cssk Justint láttam meg Arianat ahogy nyalják-falják egymást... Aztán futást hallottam...
-Hé, hát itt vagy! - Lihegett Justin.
-Na jó, én most megyek! - Álltam fel a lépcsőről,és elindultam, de Justin elém szaladt.
-Várj már! Ne menj! Figyelj... - Kezdte, de félbeszakítottam.
-Ne,Justin! Nem tartozol elszámolással! Semmik sem vagyunk egymásnak!
-Ne már! Ne csinálld ezt!
-Hagyj! UTÁLLAK JUSTIN BIEBER! - Mondtam, és elfutottam. Éreztem ahogy könnycseppek gördülnek le az arcomon. Megálltam, letöröltem a könnyeket, nagy levegőt vettem, és leültem egy padra. Justin sétállt vissza, láttam hogy neki is kicsordult egy könnycsepp. Mintha ott sem lettem volna, úgy ment el mellettem, és bement az arénába. Eszter pedig kijött.
-Hé,Rebi!! - Futott hozzám,és ölelt meg. - És most meséld el mi történt!!
-Semmi! Tényleg! Visszatértem önmagamhoz! Justin Bieber egy elkényesztetett, híres, köcsög. - Mosolyogtam.
-Jajj te... Figyelj! Menjünk be!! - Mosolygott.
-Semmiképp! - Vágtam rá.
-Miért? - Kérdezte mit sem selytve.
-Megfulladok bent. Idekint jó a levegő. - Próbáltam kint tartani Esztert, de nem jártam sikerrel. - Na jó menjünk be! - Egyeztem bele, vett egy óriási levegőt, és bementünk. Justin és Ariana épp smároltak mikor beléptünk. Ariana meglátott minket, és le cuppant Justinról. Justin most valahogy más volt. Ez lenne az ő igazi éne? Ennyire félreismertem? Justint nem érdekelte hogy itt vagyok, flörtölt Arianaval, annál inkább. 3 órát próbálltak 3, 5perces szünettel.
-Mára végeztünk. - Jelentette ki Justin. Ariana megcsókolta Justint, de ő nem csókolt vissza.
Lejött a színpadról, és kimentünk a kocsihoz. Bedobta a táskáját, és indultunk. Egész úton Eszter áradozott Justinnak arról hogy milyen jók együtt, én oedig csak unalmasan bámultam magam elé, és zenét hallgattam.***
Hazaérve Justin ment a szobájába, és mi is. Letusoltunk egymás után, fogat mostunk, pizsibe öltöztünk, és lefeküdtünk aludni. Eszter pillanatok alatt bealudt, én pefig gondolkodtam..Azon ami ma történt.
~Justin Szemszöge~
A mai nap igazi siker volt... Gondoltam gúnyosan magamban. Elveszítettem az egyetlen lányt aki érdekel... Mert mással látott csókolózni... Én ilyen vagyok... Justin Bieber híres énekes, "szoknyavadász". Legalább is mindenki ilyennek gondol. Amikor az voltam aki Rebekával, talán az volt az igazi énem. De az már a múlt... Ő utál, én pedig minden lányt szeretek... Ilyen vagyok...
KAMU SEDANG MEMBACA
~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]
AcakJustin Bieber egy elkényeztetett 17 éves híresség. A lányok jönnek→mennek az életében... De Rebeka felbukkanása teljesen megváltoztatja a fiút... *** Justin Bieber is a famous, selfish 17 years old teen star... The Girls just come→go his life... But...