~Rebeka Szemszöge~
Amikor felkeltem, Justin nem volt mellettem... Sem a mosdóban,sem a folyoson. Furcsa volt. Ő nem szokott csak úgy felszívódni. Minden esetre, bekopogtam Eszterhez, aki ajtót nyitott, de mivel Zach nála volt,így csak kiadta a ruhámat, és bocsánatot kért. Visszamentem Justin szobályába, de ő nem volt sehol. El kezdtem felöltözni. Fekete Crop Toppot vettem fel, fekete rövid nadrággal. Megigazítottam az ágyat, bekapcsoltam a TV-t, de semmi értelmes nem ment benne, így hamar le is oltottam. Már lassan 1 órája ébren voltam,Justin sehol sem volt.
~Justin Szemszöge~
Korán keltem, jobban mondva a telefonom rezgése ébresztett. Gyorsan és óvatosan felkeltem,nehogy felébresszem Rebit. Felvettem a telefonom, a menedzserem, Scooter volt az.
-Igen?
-Bieber, írtál egy dalt,nekem meg meg se mutattad?
-Mi? - Értetlenkedtem.
-So Sick. Így már rémlik?
-Honnan tudsz róla? - Kérdeztem Meglepődve.
-Buttler.
-Szóval Ricsi volt...
-Igen. Bieber told be a segged, felvesszük a dalt!
-Most?
-Most! Nincs kifogás! - Azzal ki is nyomta a telefont Scooter. Remek. Most hadjam itt az alvó barátnőmet... Duzzogtam még egy jó ideig, majd hallkan felöltöztem. Fehér póló, fekete farmer. Hajamat elintéztem három túrással, tekefont zsebredugtam, kocsi kulcsot előkotortam,és indulásra készen voltam. Találkoztam pár rajongóval, adtam pár autogrammot,és csinálltunk pár fotót.
***
-Bieber, azt hittem már ide sem érsz. - Köszöntött Scooter. Bementünk a stúdióba, megmutattam a dalt élőben, és elkezdtünk dolgozni rajta. - Nagyon erős szöveg! Hogy írtad meg?
-A barátnőm ihletett meg. Aki akkor pont nem a barátnőm volt, mert fasirtban voltunk...
-Barátnő? Justin, neked nem igazán kéne barátnő az imidzsed miatt!! ' Tinilányok bálványa '. Vagy egy nagyon jó fogás, mint Selena volt.
-Scooter, nem fogom elhagyni a barátnőmet azért mert nem biztos hogy jót tesz a karrieremnek. Nála jobb fogás nincs!!
-Híres?
-Együtt forgatunk!
-Várj, Rebeka?
-Igen. - Mosolyodtam el.
-Hát ő tényleg jó fogás.
-Tudom.
***
Már vagy 3 órájja a dalon dolgoztunk. Akartam írni Rebinek, de Scooter elvette a telefonom. Arra hivatkozva hogyha nálam van, nem tudok koncentrálni, amiben talán volt is valami.
~Rebeka Szemszöge~
Szépek vagyunk Bieber, már 3 órájja ébren vagyok, te meg felszívódsz, és még egy üzenetet sem küldesz.
***
Fáradt voltam. Ledőltem az ágyra, és elnyomott az álom.
~Justin Szemszöge~
Az egész napomat itt fogom tölteni,úgy látszik. Viszont Scooter megőrít azzal hogy nem birok írni a csajomnak mert hogy lenyúlta a telefonom.
-Scooter?! Írhatok a barátnőmnek?
-Na jó. - Adta ide a telefonom. - 5 perc.
Én : Szia:3 Bocsi hogy felszívódtam, és nem írtam, csak Scooter lenyúlta a telefonom.
Nem kaptam visszajelzést.
-Letelt az idő. Kérem a telefont. - Nyujtotta a kezét Scooter, én pedig odaadtam neki a készüléket. Folytattuk a zene felvételét.
~Rebeka Szemszöge~
Aludtam egy keveset. 17:34 Justin még mindig nincs sehol...
*Üzenet*
Bieber<3 : Szia:3 Bocsi hogy felszívódtam, és nem írtam, csak Scooter lenyúlta a telefonom.
Én : Szia, nincs baj, csak kerestelek... Mikor jössz?
~Justin Szemszöge~
18:12 volt... Kezdtem fáradni...
-Scooter, hogy állunk? - Kérdeztem nyűgösen.
-Ha így haladunk 1 óra és kész.
-Király. Telefonom add ide légyszi. - Fejeket vágva,de ide adta.
*1 új üzenet*
Reby<3 : Szia, nincs baj, csak kerestelek... Mikor jössz?
Én : Még egy jó óra kb... 😞😑 Hulla vagyok... Ha itt lennél jobb lenne <33 Nemsokára megyek. Puszi<33(!)
~Rebeka Szemszöge~
*1 olvasatlan üzenet*
Bieber<3 : Még egy jó óra kb... 😞😑 Hulla vagyok... Ha itt lennél jobb lenne <33 Nemsokára megyek. Puszi<33(!)
Még egy jó óra... (😞) Az egész napom nélküle töltöttem...
~Justin Szemszöge~
-Isten vagy Bieber!! - Készen vagyunk!
-Ez az! - Jöttem ki a stúdióból. Elköszöntem Scootertől,és a többiektől, és indultam. Útközben majdnem elaludtam.
~Rebeka Szemszöge~
-Sziaaa! - Jött be az ajtón Justin. Ledobta a kocsi kulcsot az éjjeli szekrényre, és befeküdt mellém az ágyba. Adott egy csókot... Aztán gyorsan lefürödtem,ő is, és zuhantunk is az ágyba. Egymásfelé fordulva aludtunk el. Fogta a kezem, ujjainkat összekulcsolta...
YOU ARE READING
~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]
RandomJustin Bieber egy elkényeztetett 17 éves híresség. A lányok jönnek→mennek az életében... De Rebeka felbukkanása teljesen megváltoztatja a fiút... *** Justin Bieber is a famous, selfish 17 years old teen star... The Girls just come→go his life... But...