× Sziasztok, jó olvasást! Remélem tetszeni fog a rész:)) Ha tetszett jelezzétek csillaggal,és kommentben írjatok:) ×
~Justin Szemszöge~
Reggel amikor felkeltem Rebi feküdt mellettem az ágyban ???!!!
Őmm... Óvatosan felkeltem nehogy felébresszem. A fejem iszonyatosan fájt, ami arról árulkodott hogy este elég jól kiüthettem magam. Felöltöztem,és halkan becsuktam az ajtót, lementem a nappaliba.-Hello. - Köszöntem a lentieknek.
-Hali. - Visszaköszöntek.
-Ricsi, lenne egy perced?
-Persze. - Félrevonultunk.
-Mi volt tegnap este? Semmire sem emlékszem. Miért ébredtem Rebivel egy ágyban??
-Este ti ütöttétek ki magatokat a legjobban. Aztán pont párba találtatok szobát. Pechetekre egy ágyasat.
-Klaudia?
-Elküldted.
-Tényleg. Arra még emlékszem...
Jó kis este lehetett...-Az volt. Viszon Rebit meg téged végig hallgatni... - Ricsi nevetni kezdett. - Áthallatszott ahogy a szobába csevegtetek. Rebi semmiképp nem akart veled aludni, lefeküd a földre. - Ricsi megint nevetésbe kezdett. - Azt mondta inkább a puha szőnyeg mint a kênyelmes ágy veled... Aztán csak meggyőzted hogy felmenjen az ágyra, de nem volt takaró rajta. Erre mondtad hogy jöjjön közelebb, ő meg mondta hogy inkább megfagy mint hohy veked takarózzon. - Ricsi nem bírta tovább. K*rva nagy röhögő görcs jött rá.
-Komolyan? - Kérdeztem.
-Aha. - Mondta röhögve.
~Rebeka Szemszöge~
Reggel egyedül ébredtrm egy nagy francia ágyban. Bakker kivel aludtam? Gondolkoztam,de az emlékeim helyett hatalmas fájdalom nyilalt a fejembe. Basszus... Lenéztem a többiekhez. Mindenki lent volt. Bementem a konyhába kávéért. A konyhában Justin és Ricsi volt.
-Sziasztok. - Köszöntem, Justin vissza köszönt, amikor meg Ricsi meglátott mégjobban nevetni kezdett. - Mit szívott? - Kérdeztem Justintól.
-Nem tudom,valami erőset. - Válaszolta, Ricsi még mindig nem tudta abbahagyni a nevetést. Amikor abbahagyta akkor újra elkezdte egyre jobban. De Justin végre hozzám szólt, ami jól esett. Fogtam a kávém és mentem a többiekhez. Egy idő után Ricsiék is csatlakoztak. Justin leült az egyik oldalamra, a másikon Eszter volt. Ricsi velünk szembe volt. Ránk nézett és megint kitört belőle a nevetés...
-Na jó, én tényleg leütöm. - Mondtam nevetve. Ricsi látványától mindenki nevetett...
Én : Eszter, kivel aludtam?? Nem emlékszem semmire.
Eszter : Justinnal.
Én : What??😱 De ugye nem volt semmi??
Eszter : Nyugi nem...
Én : Huhh... Megnyugodtam...
Justin látta az egész beszélgetésem Eszterrel. Vele aludtam? Mi?? És miért nem emlékszem??
-Ricsi,elmondanád mi nevettet meg ennyire? - Kérdeztem mire elkezdte mesélni,és minden második mondat után röhögőgörcs jött rá. Miután elmesélte mindenki nevetett... Én egy kicsit döbbenten hallgattam, de nevettem.
-Még Részegen is Józan vagyok... - Mondtam,mire ismét nevetni kezdtünk. Aztán kezdett megfogyatkozni a társaság... Sel,Ariana, és Garrix elmentek. Utánna Justin is valami csajhoz (😈😑😒) Zach pedig hazadobott Engem és Esztert... Felérve a szobánkba, én az ágyra vetettem magam, Eszter pedig leült az ágyamra.
-Minden oké? - Kérdezte aggódva...
-Justin képzeld hozzám szólt egy Sziát,meg egy mondatot. - Mondtam szarkasztikusan...
-Tegnap még csókolóztatok is.
-Mi??! - Ültem fel az ágyba.
-Jah. Feladat volt. Utánna a "barátnője" Klaudia jelenetet rendezett, Justin meg elküldte. - Nem mondtam semmit, csak visszadőltem az ágyra. Aztán hallottuk Justin valami csajjal.
-A héten ő a 4. - Jelentette ki Eszter...
-Ha ez neki jó... Viszont lehetne halkabb is... - És még 5 perc múlva is ugyanolyan hangossk voltak... - Na most lett elegem. - Kipattantam az ágyból,és benyitottam Justinékhoz. - Én értem Justin hogy csak a héten ő itt a 4. kurvád, de más emberek is vannak ebben a szállóban, szóval ha kussba csinállnátok, hálásak lennénk! Köszi! - Mosolyogtam, és vissza mentem a szobánkba.
-Jól vagy? - Kérdezte Eszter.
-Jól. - Válaszoltam,és egy könnycsepp gördült le az arcomon. - A 4. - Mondtam én is.
Martin : Szia.
Én : Szia
Martin : Hogy vagy? Milyen a forgatás?
Én : Jó.
Martin : Hiányzol.
Én : Te is.
Persze nekem csak barátilag hiányzik,de megbeszéltük a dolgokat,és tisztáztuk hogy barátok vagyunk. Ezt csak mi tudjuk.Martin : Milyen London?
Én : Nagy:D
Én : Amúgy szép...És tényleg nagy😂
Martin : Örülök hogy jól érzed magad!😘😘
Én : 😘
Martin :😘😉😊😘
Eszterrel lementünk a büfébe, a cuccainak ott hagytuk, csak a pénztárcát vittük.
~Justin Szemszöge~
Átmentem a lányokhoz, de nem voltak ott. Rebi telefonja pittyegni kezdett. Üzenete jött.
Egy új üzenet.
Feladó : MartinRámentem az üzenetre, és elolvastam a mai üzeneteket.
-Ezek megint együtt vannak?? - Kérdeztem magamtól, majd letettem a telefont,és visszamentem a szobámba, ahol Lena várt. - Lena,most nincs kedvem hozzád,inkább menj el... - Elküldtem...
~Rebeka Szemszöge~
Eszterrel vettünk egy csomó szarságot, aminek semmi értelme nem volt... Felvittük, és elterültünk az ágyainkon.
-Szerinted még mindig ott van Justinnál az a lány?
-Fogalmam sincs. - Mondta Eszter.
-Mindjárt kiderül... - Fogtam magam, és bementem Justinhoz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]
RastgeleJustin Bieber egy elkényeztetett 17 éves híresség. A lányok jönnek→mennek az életében... De Rebeka felbukkanása teljesen megváltoztatja a fiút... *** Justin Bieber is a famous, selfish 17 years old teen star... The Girls just come→go his life... But...