~ Because Of You~

1.4K 44 1
                                    

~Rebeka Szemszöge~

-Ne már! Hülye! - Jött felénk Justin és Ricsi nevetve.

-Rebi,Justi... - Kezdte el mondani Ricsi, Justin meg belökte őt a medencébe.

-Ne figyeljetek rá,beszívott! - Mondta Justin nevetve,majd beletúrt a hajába.

-Nem is! Csak Justin nem akarja hogy elmondja hogy Ő...

-Buttler! Megöllek!

-Nem akarja hogy elmondjam hogy... - Ricsi ismét nem tudta befejezni,mert Justin beugrott a vízbe és lenyomta a víz alá,mi pedig röhögtünk...

-Buttler, csendbe maradsz? - Kérdezte Justin.

-Egyenlőre. De ha ti nem.......tudod, akkor elmondom!! - Mondta Ricsi,mire Justin csak bólintott. Kiszálltak a medencéből, Justin kint maradt, én pedig bementem Ricsihez.

-Mit akartál elmondani? - Kérdeztem nevetve.

-Nyugi,hamarosan megtudod. - Mondta,és a kezembe nyomott egy 2literes fagyis dobozt... Nekem pedig felcsillant a szemem. *--*

-Fagyii *-* Ugye tudod hogy ebből nem kap senki más?

-Gondoltam. - Forgatta a szemét Ricsi, én meg kimentem Eszterékhez.

-Az ott fagyi? - Kérdezte Eszter, mire Justin lentebb tolta a napszemüvegét hogy lásson.

-Neem. - Mondtam, és elfordultam mint egy 5éves kisgyerek. Justin odajött. - Nem adok! - Mondtam...

-Ne már!! - Mondta Justin, én meg futni kezdtem. Ő pedig üldözött. - Megvagy!! - Karolt át hátulról. Már két hónapja nem éreztem ezt a mesés érzést. Azt akartam hogy soha ne engedjen el! Éreztem a testét ahogy rám simul... Rögtön kirázott a hideg... (💜) A szívem egyre hevesebben dobogott.

~Justin Szemszöge~

-Megvagy!! - Mondtam neki,majd hátulról átkaroltam. Az egész testem hozzá símult az övéhez. Kalimpálni kezdett a szívem, az államat a vállára helyeztem...

~Rebeka Szemszöge~

Megfordultam, ő pedig elengedett. Tekintetét az enyémbe fúrta. Mogyoróbarna szemeitől mindig kiráz a hideg. Ez most sem történt másképp. Még mindig szemeztünk egymással. Az ajkaira tapadt a tekintetem,ő még mindig engem fürkészett.Ismét a szemébe néztem...Még pislogni is elfelejtettem.Hirtelen huncut mosoly jelent meg az arcán...Elvette a jégkrémet...

-Nee!! - Mondta és megkaparintottam a kanalat.
-Kanál nélkül hogy eszed? - Kérdeztem nevetve.

-Majd nyalogatom.- Mondta... és nevetett.

-Fuujj te perverz!! - Nevettük el magunkat.. - Egyezzünk meg! Odaadom a kanalat, de akkor nem egyedül eszed!

-Én eddig sem akartam kisajátítani! - Nevetett és beleegyezett... Visszamentünk,ami elég fura látvány lehetett,merthogy én fogtam a kanalat, Justin meg a fagyit. (😂) Leültünk az árnyékba és enni kezdtük.

-Naa! Kérek én is!! - Hisztizett Justin, én meg kinevettem. - Add ide a kanalat!!

-Várj már!! - Mondtam, kanalaztam még egyet és átnyujtottam a kanalat Justinnak.
Megettük a fagyit, és lassacskán indultunk haza. Eszterért jött Zach. Engem pedig Bieber vitt haza... Persze a szobánkba nem tudtam bemenni mivel nem akarok szemtanúja lenni Eszterék....khm...szóval igen.
Bementem Justin szobályába.

-Szia, zavarok? - Nyitottam be Justin szobályába.

-Szia,nem dehogy. Gyere nyugodtan.

-Bocsi,csak a szobánkba folyik a...

~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]Where stories live. Discover now