~Still Happy~

1.5K 52 0
                                    

~Rebeka Szemszöge~

Csak azt vettem észre hogy Justin fölém tornyosult... Mondhatni majdnemhogy rajtam feküdt...
Most mit fog csinállni? A szívem kb. 10 másodpercig nem vert...
Zavarban voltam. Nagyon. De Justin nem várt tovább. Megcsókolt. A szívem ki akart szakadni... Melegség töltötte el az egész testemet. A csókja gyengéd és édes volt, amit viszonoztam... Justin szakította meg a csókunkat... Én beharaptam a szám szélét...

-Ezt ne csinálld! - Mosolygott.

-Mit? - Értetlenkedtem.

-Ne harapd be a szád! Ettől nagyon beindulok, és nem lesz jó vége! - Mosolygott. Értettem hogy érti. Rámosolyogtam, mire újra megcsókolt, én pedig viszonoztam. Aztán leszállt rólam Justin, és megfogta a kezem, a szemembe nézett.

-Még mindig utálsz? - Kérdezte.

-Talán már nem annyira... - Mosolyogtam, és beharaptam a szám szélét, de észbe kaptam, és abba hagytam... Justin is beharapta a szájja szélét. Aztán elengedte a kezem.

-Azt hiszem, most megyek. Későre jár... - Mondtam, pedig fogalmam sem volt az időről...

-Akkor...Holnap találkozunk. - Mondta Justin, én pedig lassan hátat fordítottam Justinnak,  és kimentem az ajtón. Addig biztos hogy a fenekem bámulta. Bementem a szobába, lefeküdtem az ágyba, megnéztem az időt. 2:57
Néztem a sötét plafont, majd a történtekre gondolva elmosolyodtam, és elnyomott az álom.

~Justin Szemszöge~

Ha ezt nem teszem meg, valószínűleg utálnám magam amiért még egy lehetőséget elhalasztok. Egyszer már el halasztottam egyet. Nem ismétlem meg ezt a hibát. 2:59
Csak is ez járt az eszembe... 3:12-kor hunytam le a szemeim, valószínűleg rögtön el is aludtam...

***

Reggel 7:22-kor keltem... Boldog reggel volt... Felkeltem, bementem a fürdőbe meg mosakodtam, fogat mostam, felöltöztem, belőttem a hajam...

~Rebeka Szemszöge~

Arra keltem hogy egy gyönyörű mogyoróbarna szempárral találtam magam szenbe. Justin volt az. Mosolyogtam amikor megláttam. Adott egy puszit az arcomra (??!!) és mondta hogy készülődjek... Felkeltem, bementem a fürdőbe mosakodni, fogat mosni, aztán felöltöztem, kivasaltam a hajam (kiengedve hagytam) és tettem fel egy kis szempillaspirált. Eszter már készen volt, éppen reggelizett amikor én kész lettem.

-Jó étvágyat!

-Köszi, te nem eszel?

-Nem vagyok éhes.

-Hát oké...

-Lányok, indulni kéne! - Jött be Bieber.

-Mehetünk. - Mondtam mosolyogva, mire Eszter felvont szemöldökkel nézett rám, Justin pedig előre ment.

-Tegnap még utáltad Biebert.

-Honnan tudod hogy ma nem utálom? - Kérdeztem...

-Látom rajtad... Nagyon lesz mit mesélned én úgy érzem!! - Mondta Eszter, kezdett rájönni a dolgokra, én pedig egyre gyorsabban sétálltam... Mikor a kocsihoz értünk, Justin kacsintott rám egyet, én pedig beszálltam Eszter mellé. Az úton szótlan volt mindenki, mint mindig. Aztán mikor odaértünk, Ariana meg akarta csókolni Justint, de Justin elhúzódott, ami mosolyt varázsolt az arcomra. 2 órán keresztül néztük a próbát ismét. Azért volt egy pár olyan pillanat ami nem igazán tetszett, de bízom Justinba. Habár nem tudom most mik vagyunk.. (??)

-Mára végeztünk. - Mondta Justin Ariananak. Ariana egyébként vette a lapot, hogy Justin nem akar most tőle semmit, íhy most próba végén csak megölelte, és elköszönt tőlünk...

-Ma este lesz egy Acousticus koncertem. Eljöttök? - Kérdezte Justin igazából tőlem,de mivel Eszti is ott volt így tőle is...

-Persze,miért ne?! - Válaszoltam...

Egy újabb Bieber koncert. (😀😁)

~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora