~Rebeka Szemszöge~
-Megnyugodtál? - Kérdezte.
-Azt hiszem...
-Gyere menjünk be. - Megfogta a kezem,és bementünk.
-Minden oké? - Kérdezték a srácok.
-Igen. - Mosolyogtam,és elengedtem Justin kezét.
-Mi legyen a program? - Kérdezte Ricsi. - Részegedjünk le, vagy f v m-ezzünk, ÉS részegedjünk le.
-Szerintem focizzunk. - Mondtam,mire mindenkinek felcsillant a szeme.
-Bakker,ez eddig hogy nem jutott eszembe? - Haborgott Ricsi. Fogott egy Nike labdát, és elindultunk.
-Rebi. - Szólt Justin,és lemaradtunk a többiektől. - Azt hiszem beszélnénk kéne.
-Lehet. - Mondtam.
-Szóval... - Kezdte de megakadt. - Na jó, nem köntör falazok. - Kifújta a levegőt. - Szeretlek! - Mondta ki,én pedig lesápadtam. A szívem a torkomban dobobogott.
-Én is szeretlek! - Válaszoltam őszintén, Justin pedig felkapott,és megcsókolt... (💖)
-Nekem nem kell más,csak is te!! -Mondta Justin édesen. Én pedig megöleltem.
-Együtt a gerlepár!! - Kiáltotta Ricsi.
-Buttler leütlek!! - Mondta Justin, én meg a többiekkel csak nevettem.
-Sokáig!! - Gratuláltak mind...
-Nem akarom titkolni a világ előtt. - Mondta Justin. Elővette az Iphone 6s-ét, és csinált egy csókolózós Selfiet.
-Holnapra ezzel lesz teli minden.
-Nem érdekel! - Válaszolt,és megcsókolt. Feltette a képet a közösségi oldalaira,megjelölt engem, és ezt írta a képhez : "My Life" Always&Forever 💖💖 @H_Reby Én is feltettem egy képet, ahol csak a kezünk látszik,hogy az újjaink összevannak kulcsolva. Ezzel a szöveggel tettem ki : "Forever"💖 @justinbieber 💖💖💖
-Megérkeztünk!! - Mondta Ricsi.
-Lerendezem az ügyeket a biztonságiakkal. - Kiabállta Justin,Ricsiék után én meg mentem vele.
-Elnézést. - Köszörülte meg a torkát Justin.
-Mivan? - Fordult meg a biztonsági őr,és szólt gorombán. Meglátta Justint,és le sápadt.
-Úristen! El...Elnézést! Ma...Maga Justin Bieber!!!-Igen. Annyit szeretnék, hogy pár barátommal játszani szeretnénk, de más ne legyen beengedve! - Csúsztatta a pénzt Justin az őrnek.
-Ugyan Mr. Bieber, nem fogadhatom el! Viszont, a két lányom hatalmas rajongója! Esetleg adna két autogrammot?
-Ez csak természetes. - Mosolygott Justin. Az úr kihozott két képet amin Justin volt, és felvette videóra ahogy Justin aláírja.
-Köszönöm! - Mondta az őr.
-Én köszönöm. - Mosolygott Justin és mentünk a többiek után. - Elintézve. A pálya a miénk. Mindjárt jövök! - Szólt Justin,addig passzolgatni kezdtünk.
~Justin Szemszöge~
*Hívás : Neymar Jr.*
-Bieber. - Hallottam Neymar hangját.
-Neymar!! Los Angelesbe vagyunk a stadionba. El ugrasz játszani egyet?
-Melyikbe?
-A szokasos.
-Indulok. - Öt-Hat perc múlva megérkezett, én a bejaratnál vártam.
-Atya gatya!! Neymar Jr.!!!!! - Kialtott fel az őr. - Mi van itt ma? - Kérdezte az őr, Neymarral meg kezeltünk.
-Haveri összejövetel. - Nevetett Neymar.
-Esetleg kérhetnék egy autogrammot? - Kérdezte az őr Neymart. Aláírt egy képet, az őr levideózta, és mentünk a többiekhez.
-Srácok, hoztam egy kis megleletést!! - Kiabálltam nekik, mire mind ide futottak.
-Neymar Jr. !!! Aztaaaa!!! - Sivítottuk mind, Justin pedig megpuszilta az arcom.
-Hellosztok. - Köszönt vigyorogva Neymar.
-Neymar, csinallunk egy közös képet? Óriási rajongód vagyok!! - Mondta Reby, én meg elmosolyodtam. Persze Neymar igent mondott, még autogrammot is adott neki. Sok fénykép készült. Mindenki fényképezkedett Neymarral. Lett egy csapat kép is.
-Na akkor osztunk csapatot? - Kérdeztem.
-Én vele akarok lenni!! - Ölelte meg Reby Neymart,aki visszaölelte őt.
-Hé!! - Kiáltottam fel. Reby odajött, és megcsókolt. Aztán eldőlt a csapat. Az egyik csapatba volt Reby, Neymar, Eszter,Zach, a másikba Selena,Ariana,Garrix,Ricsi és Én. A meccs alatt nagyon jól szórakoztunk. Videózva is lett. Örültem hogy mosolyogni láttam Rebyt. A meccset ők nyerték 7-6-ra. Elég jó eredmény (😁) Elköszöntünk Neymartól, és mindenki ment haza. (A szállójába)
~Rebeka Szemszöge~
Hazaérve Zach Eszternél alszik, így én Justinnál.
-Szabad? - Nyitottam be.
-Neked mindig. - Mosolygott és nyomott egy csókot a számra.
-Zach itt alszik. - Ismertettem a helyzetet.
-Te meg itt. - Mosolygott magabiztosan. - Megyek tusolni. Csatlakozol? - Kérdezte huncut mosolyal.
-Majd megyek utánnad... - Nevettem.
-Ohh... - Biggyesztettee a száját, adott egy csókot, és bement tusolni. Tekintettel arra hogy itt vagyok "csak" 10percig tusolt. Boxerben jött ki. - Hoztál pizsit?
-Csak bugyit. - Mondtam,mire kezembe nyomta a multkori fekete pólóját. Bementem,letusoltam,felöltöztem,kijöttem.
-Hmm... - Vizsgált a szemeivel Justin. Én meg bemásztam mellé az ágyba. Háton feküdtem a telefonomat nyomkodva. Justin rám ült (xD😂) - Tedd már le azt a telefont!! - Mondta,majd megcsókolt. Visszacsókoltam. Egyre hevesebben csókolóztunk.
Ennél többet nem szerettem volna, és ezt Justin is tudta, szóval nem élt vissza a helyzettel. Lefeküdt mögém, a teste hozzám simult, karját a csípőmre helyezte, és elaludtunk...
YOU ARE READING
~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]
RandomJustin Bieber egy elkényeztetett 17 éves híresség. A lányok jönnek→mennek az életében... De Rebeka felbukkanása teljesen megváltoztatja a fiút... *** Justin Bieber is a famous, selfish 17 years old teen star... The Girls just come→go his life... But...