~Friends~

1.2K 41 1
                                    

~Rebeka Szemszöge~

Reggel mikor kinyitottam a szemem,Justin gyönyörű mogyoróbarna szemei köszöntöttek.

-Jó Reggelt! - Köszöntött egy mosollyal.

-Reggelt. - Nyújtózkodtam. -Mit csinallunk ma?

-Ricsiék strandolni akarnak.

-Akkor strand. - Mosolyogtam. Kikászálódtunk nagy nehezen az ágyból, és készülődni kezdtünk. Én átmentem a szobánkba ahol Eszter is készülődött.

-Hali.

-Hali.

-Zach?

-Ricsivel,és Garrixel készülődnek.

-Értem. Jó éjszakátok volt?

-Nagyon. - Pirult el Eszter.

-Na, ennek örülök. - Mosolyogtam rá,és készülődni kezdtünk. Mosakodás, fogmosás, hajamat copfba fogtam, sminkelni nem sminkeltem. Minek? Felvettem a sötét kék bikinimet, és rá felvettem egy egyberuhát. (Nem testre simulót)
Eszter felvette a piros bikiniét, rá pedig ő is egyberuhát. Haját fel kontyolta. Táskába tettünk el, pénztárcát, törölközöt, és telefont. Kimentünk a kocsihoz ahol Justin épp 2 óriási hűtőtáskát,és 4 pokrócot pakolt be a csomagtartóba Ricsivel. Ricsi kocsijába 2 hűtőtáska, egy pár matrac volt. Én beszálltam Justin mellé, Eszter és Zach pedig beszálltak a hátsó ülésre. Ricsi kocsijában pedig a többiek ültek. Úton zenét hallgattunk, és fényképeket csinálltunk amiket Instára fel is dobtunk. Megnéztem a Justinos "Forever" képünket. 783800 <3 volt rajta. És 2,4 millió Instagtam követőm.

***

Mikor odaértünk a fiúk kipakoltak.

-Úristen!! Justin Bieber!! - Futott ide egy lány, és a kiáltásának köszönhetően még a fél strand is.

-Selena Gomez!! És Ariana Grande!! Rebeka, Ricsi, Eszter és Zach!! Te jó ég!! - Sikítoztak a rajongók.

***

Miután mindenki fényképezkedett, és autogrammot kért, teljesen lefáradtunk.

-Hát én totál lefáradtam. - Jelentette ki Ricsi. Leültünk a pokrócokra, és enni kezdtünk. (😂)

-Mit szeretnél enni? - Kérdezte Justin aranyosan mosolyogva.

-Mindegy. -Mondtam.

-Baj van?

-Nincs. - Mosolyogtam rá. Bontott fel perecet, cukrot,mindenféle hülyeséget,és tömni kezdtük magunkat... (😂😂😂) Aztán kifeküdtünk.

-Nem jöttök a vízbe? - Kérdezte Ricsi.

-Majd később. - Válaszoltuk, a többiek benentem a vízbe, mi pedig feküdtünk. Justin háton feküdt, én meg a mellkasára hajtottam a fejem, és így pihentünk.

-Van kedved benni a vízbe? - Kérdezte Justin.

-Menjünk. - Válaszoltam. Ariana és Garrix pont jöttek kifelé,így ők vigyáztal a cuccainkra.

-Végre!! - Jött oda Ricsi és lefröcskölt mikor meglátott minket.

***

Bent voltunk kb 1 vagy másfél órát, csatáztunk fiúk a lányok ellen. A lányok nyertek!! Na jó a fiúk. (😞😂)

-Nyertünk!! - Mondta Justin.

-De csak épp hogy!! - Incselkedtem. Justin felkapott,és beledobott a vízbe.

-Nem kajálunk valamit? - Kérdezte Sel.

-Nem is rossz ötlet. - Válaszolta Ricsi. Megtörölköztünk, fogtuk a pénztárcáinkat,a telefonokat, és mentünk kajálni. El különített részbe mentünk, hogy ne tudjanak zavarni a rajongók.

-Ti mit esztek? - Kérdezte Eszter.

-Hamburger. - Válaszolták a fiúk egyhangúan. - Oadjött a pincér.

-Mit hozhatok a sztár asztalnak? - Kérdezett a pincér, és ezzel jelezte hogy felismert minket.

-Négy hamburger, - Kezdte Justin.

-Legyen nyolc. - Mondtuk a lányokkal. - Nyolc jégkársa, desszertnek pedig 16 nutellás palacsinta. - Mondta Selena.

-Rendben. - Vette fel a rendelés a pincér,és elment. 20 perc múlva meg is kaptunk minden kajat.

-Jó étvágyat! - Mondta a pincér,amikor kihozott minden ételt, mi pedig illedelmesen bólintottunk.

-Farkas éhes vagyok!! - Szólalt meg Ricsi.

-Akkor mire vársz? Tapsra? - Kérdeztem, és elkezdtünk enni.

-Hmm.De jó. - Áradozott Sel. Kb. fél óra alatt kivégeztünk mindent, a pincér pedig jött a számlával.

-Kinek adhatom a számlát? - Kérdezte a pincér, mire mind a 8an mondtuk hogy ' nekem ' és elnevettük magunkat. Justin megsem nézte a számlát, egy nagyobb összeget nyomott a pincér kezébe, (kb 3x annyit mint amennyi a számla lett volna) aki el is ment. Justinnak pedig megköszöntük.

-Hát, ez jó volt. - Mondta Ricsi, mi pedig nevetni kezdtünk.

***

Gyorsan elszaladt ez a nap. Kaja után visszamentünk pihenni, aztán még bementünk a vízbe egy jó időre, aztán megszárítkoztunk, és indultunk haza.

***

' Otthon ' letusoltunk, és alvásra készen voltunk. Zach beköltözöttva szobánkba, ami mostmár az ő szobájuk, én pedig Justin szobájába " költöztem be "...

-Sziaa,szobatárs!! - Köszöntött Justin egy gyengéd csókkal,amit viszonoztam neki. Befeküdtünk az ágyba,ő szokásosan magához húzott,és így aludtunk el.

~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]Where stories live. Discover now