~Rebeka Szemszöge~
Reggel,csoda folytán most én keltem hamarabb...Ugyanúgy voltunk mint amikor elaludtunk. Fogtuk egymás kezét. Justin még ha alszik is irtó cuki...sőt!!
-Ébren vagy? - Kérdezte.
-Igen. Most keltél? - Kérdeztem vissza.
-Igen. - Motyogta, és összelulcsolta az ujjainkat. Elvoltunk így egy ideig... (😃)
-Nem fázol? - Kérdezett,mert nyitva volt az ablak,én meg egyszál pólóba voltam, takaró nélkül.-Kicsit. - Mondtam,és lehúztam a takarót Justinról.
-Hé!! - Húzta vissza a takarót a szabad kezével. -Tudod mit? Próbáljuk rendesen. - Be takart,és rajta is maradt takaró.
-Remek. - Mosolygott. - Idő?-7:23
-Baszki!! Ma már forgatás van!! - Ez annyit jelentett hogy 5re a helyszínen kellett volna lennünk.
-Jajj... - Kikászálódtunk az ágyból, én átmentem a szobánkba. Elvégeztem a reggeli rutinokat (mosakodás,fogmosás) aztán felöltöztem... Egyébként mind1 mit vettem fel, úgy is megcsinálják a hajam,a sminkem, a forgatásra,és ruhát is váltogatnom kell.
-Kész vagy? - Kopogott be sürgetve Justin.
-Megyek! - Nyitottam az ajtót.
-Alex (a rendező) 21x hívott... Ugye tudod hogy most kapni fogunk??!
-Sejtem... - Beszálltunk Justin fekete BMW-jébe, és siettünk,ahogy tudtunk. Nem mintha nem lett volna mind1. 7:47 volt... Nekünk meg 5re kellett volna ott lennünk...Hupsz...
-Bieber! Horváth!! 3 órát késtetek!! Bieber ajánlom hogy gyorsan magyarázkodj! - Mondta feltéve a mutató ujját Alex.
-Tudod Alex az volt, hogy nem tudtunk jönni,mert dugóba kerültünk.
-Szép történet Bieber! Kár hogy kamu! El aludtatok mi? - Mi csak bólogattunk... (😂) - Na jó... Munkára emberek!! - Mentünk mindketten a Sminkeshez előbb,utánna jött a Stylelist, ezután pedig a fodrász,és újra a sminkes.
-És,....Felvétel! - Kemény nap volt! Hajnali 6ig dolgoztunk, aztán volt egy 1órás szünet,amit a sminkesnél, a stylelistnél,és a fodrásznál töltöttünk. Onnantól ismét kemény munka folyt este 23:46-ig...Felvettünk egy csomó jelenetet...Hát ilyen egy átlagos forgatási nap,amiből átlagos 2forgstási nap lesz... Sok a nevetés,és a bakizás a forgatásokon, de a végén úgyis összejön...
-Srácok, ajanlom hogy aludjátok ki magatokat, mert holnap interjút fognak készíteni veletek. : Justin,Rebi,Ricsi,Luca,Eszter, és Billy. Holnap délután 15:35-re pontosan érkezzetrk meg! Üzenetben elküldöm a helyszínt!! Hulla fáradtsn mentünk haza mind. Ma már végre a szobánkban aludtam... Hazaêrtünk, fürdés, fogmosás, fekvés... Gyorsan elnyomott az álom. Viszont amkkor arra gondok hogy holnap meglesz az 1. interjú görcsbe rándul a gyomrom...
× Sziasztók:) Ez a rész egy kicsit rövid lett... A következő rész az interjúról fog szólni, remélem elnyeri majd a tetszésezeket. Köszi hogy itt vagytok!! :))💖😊😃 ×
VOCÊ ESTÁ LENDO
~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]
DiversosJustin Bieber egy elkényeztetett 17 éves híresség. A lányok jönnek→mennek az életében... De Rebeka felbukkanása teljesen megváltoztatja a fiút... *** Justin Bieber is a famous, selfish 17 years old teen star... The Girls just come→go his life... But...