×Sziasztoook, ebben a részben lesz egy nagyobb idő ugrás:) Remélem tetszeni fog, jó olvasást!! :) 💖 ×
~Justin Szemszöge~
TV-t néztem, mikor kopogásra lettem figyelmes...
-Szia. - Lépett be Rebi az ajtón.
-Szia. - Visszaköszöntem. - Szeretnél valamit?
-Csak jöttem bocsánatot kérni... - Elgondolkozott. - Vagy is inkább nem! Nem kérek bocsánatot azért mert fűvel-fával összefekszel egy szállóban ahol rajtad kívül mások is vannak, és áthallják hogy mit csinálltok... - Kicsit meglepődtem...
-Azért jöttél hogy ezt elmondd?
Hát, őm oké... Elmondtad... Szia! - Köszöntem el tőle, majd a TV felé fordultam.-Bunkó! - Mondta és kinyitotta az ajtó hogy kimenjen.
-Én vagyok a bunkó? Te jöttél ide kioktatni az miatt amihez semmi közöd! - Akadtam ki...
-Nem tênyleg nincs hozzá közöm! Ahogy hozzas sincs! - Mondta,majd becsapta az ajtót...
Lekapcsoltam a TV-t, és bele vertem egyet a falba. Pechemre vérezni kezdett a kezem, de nem tört el...Szerintem... Bekötöttem, utánna megmostam az arcom. Kezembe vettem a gitárom és pengetni kezdtem. A zene mindig itt lesz nekem...***2 hónap elteltével***
~Rebeka Szemszöge~
Két hónap telt el azóta,mióta utjára beszéltem Justinnal. 1 hete Londonból, átjöttünk forgatni Los Angelesbe. Justin ez idő alatt nem is számoltam hány csajjal volt. Ricsi megmondta,hogy szétfog esni. Így is lett. Két koncertet is lemondott 1 hónapja. De volt így is 3 koncert, amit bevállalt. 2 hónapja felém se néz, hozzám se szól, az óta a beszélgetés óta... A forgatásokon muszály,de ott is csak azt mondja amit mondania kell. Egyébként jól haladunk a film forgatásával:) Már lassan a felénél járunk. Utálom amikor csókolóznom kell Justinnal. Kiráz tőle a hideg. Ráadásul egy csók jelenetet minimum 15x veszünk fel... (💔😑) Amikor a forgstásokon kívül látom őt másokkal,teljesen kiakaszt... Ha jobban bele gondolok, minden úgy volt ahogy Ricsi mondta... És ahogy én gondoltam amikor Nemet mondtam neki. Elfelejtett, Nem szól hozzám, Nem néz rám, Tovább lépett...És szétesett... Ilyenkor eszembe jut hogy boldogok is lehetnénk most együtt, de aztán eszembe jut, hogy minden nap másik lánnyal van... Ennyit a bizalomról...
-Minden oké? - Jött be a szobába Eszter.
-Persze,csak elmerültem a gondolataimban. - Mosolyogtam rá.
-Min gondolkoztál? - Kérdezte. Ő úgy tudja hogy már nem érdekel Justin...
-Csak azon, hogy felkéne hívni Martint. - Rögtönöztem....
-Talán újra szikrázik a levegő köztetek? - Kérdezte Eszter mosolyogva.
-Neem. - Mosolyogtam. - Cssk barátok. - Mondtam nevetve...
~Justin Szemszöge~
Két hónap telt el mióta utóljára beszéltem Rebekával... Azóta Los Angelesben forgatunk. És próbálom őt levegőnek nézni, ahogy ő is levegőnek néz engem.
Örömmel tölt el amikor nevetni látom. Imádom a mosolyát. Nem szól hozzám,éli az életét. A forgatásokon csináljuk anit a forgatókönyv ír, és ennyi.
Én is él az életem... Koncerteket adok, találkozok a rajongókkal... Csajjal viszont már úgy (értitek) 2 hónapja nem voltam... Bár biztos azt gondolják igen de nem... Nem birok másik lányra gondolni...-Justiiin. - Szólt Layla és rámült. - Csinállunk is valamit, vagycsak a telefont nyomkodod?
-Maradok a telefonnál,köszi.
-Héé!! - Sivalkodott.
-Na jó,menj el... - Mondtam komolyan, mire összeszedte a cuccait és elment.
Bejövő hívás : Ricsi
-Szeva' Bro. - Köszönr Ricsi.
-Csá.
-Medence party? - Kérdezte.
-Csajokkal?
-Nem pasikkal... Persze! - Mondta.
-Kikkel?
-Régi banda.
-Indulok. - Tettem le a telefont...
~Rebeka Szemszöge~
Bejövő hívás : Buttler
-Heló. - Köszöntem Ricsinek.
-Csáó! Van mára programotok?
-Nem igazán.
-Helyes. Medence party. Nállunk. Most!
-Kikkel?
-Régi banda.
-Justin??
-Ő is! De nem mondhatsz nemet! 10 perc és ott vagyok értetek. - Szóltam Eszternek, és elkészültünk. Az én bikinim kék, az övé lila. Felvettünk egy kis koktél ruhát a bikinire, Ricsi már itt is volt...
-Hali. - Köszöntünk,és beszálltunk a kocsiba. 10 perc alatt odaértünk. Ott volt mindenki a szokásos bandából. Ariana és Sel a medencébe Zachvel és Garrixel. Justin épp akkor sétállt ki úszónadrágban, és leült telefont nyonkodni. Ricsi odament mellé. Eszter levette a ruhát, és bikinibe a vízbe ugrott a többiekhez. Én is levettem a ruhám, és beleültem az egyik napozó ágyba, és ott nyomkodtam a telefont. Néha rá néztem Justinra. Iszonyat jól nézett ki.
YOU ARE READING
~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]
RandomJustin Bieber egy elkényeztetett 17 éves híresség. A lányok jönnek→mennek az életében... De Rebeka felbukkanása teljesen megváltoztatja a fiút... *** Justin Bieber is a famous, selfish 17 years old teen star... The Girls just come→go his life... But...