~London~

1.7K 53 1
                                    

~Rebeka Szemszöge~

Bieber : Szia, egy hétig nem lesz forgatás.

Én : Miért?

Bieber : Londonba vagyok.

Én : ???

Bieber : Koncertezem Arianaval.

Én : Grande?

Bieber : Igen :)

Én : El se köszöntél?! (😈)

Bieber : Akartam, csak

Én : Csak?

Bieber : Csak nem akartam még nagyobb feszültséget közted és Martin gyerek között
Van kedved Londonba jönni??

Én : What??^^

Bieber : A koncertre? Pénteken lesz... Ha szeretnéd el megyek érted...

Én : Hát, őm... Ezt meg kéne beszélnem a szüleimmel...

Bieber : Már beszéltem velük... Benne vannak. Ha akarod ma viszlek (Hétfő) Szombaton pedig jövünk...

Én : Eszter is jöhet? 😁😁

Bieber : Yah

Én : Okés...

Bieber : Akkor indulok...

Én : Akkor is csak a zenédet birom :P :D

Bieber : Tudom:DD

Mosolyogva írtam Eszternek.

Én : Pakolj! Megyünk Londonba! Anyudék tudják, 6 körül ott vagyunk érted!

Eszter : Oké😍 De kicsit több infót plííz!!

Én : Justin meghívott. Péntek este koncertje lesz Ariana Grande-vel, szombaton jövünk haza. Van szállás, minden...Készülődj!! 6 nap Londonban💖

Eszter : 💚💚💚

Én is elkezdtem csomagolni. Estére ért ide Justin.

-Szia! - Köszönt...

-Szia, gyere be, pár perc és kész vagyok!! - Nyitottam ki neki a kaput.

-Utálsz, és behívsz a házadba! Női logika... - Nevetett, és én is.

-Haha... A pasikat sem lehet megérteni!! - Vágtam vissza. Majd bezártam a kaput, és Justin elé mentem hogy mutassam merre kell menni. Persze biztos vagyok benne hogy Justin a fenekemet fürkészte... Bementünk a szobámba. Én át öltöztem a fürdőbe, Justin pedig a szobámba várt... Hallottam megpendülni a gitáromat. Bementem a szobámba, és Justin el kezdte játszani gitáron a "Boyfriend"-et.

-Magán koncert? - Mosolyogtam, és énekelni kezdett.

- If I Was Your Boyfriend, I'd Never Let You Go...

Énekelte, és mélyen a szemembe nézett, mire én is énekelni kezdtem. Egymásra hangolódtunk, és jól szóltunk együtt. Befejeztük a dalt...

-Imádom amikor egy lány tud énekelni... - Vigyorgott... Aztán segített kipakolni a cuccaim, és elindultunk Eszterért. Én mutattam az utat. Az úton Eszter nagyon zavarban volt, aminek Justin örült, én pedig végig telefonoztam az utat. Zenét hallgattam... Justin Biebert... Persze ezt ő neki nem mondtam.
Láttam ahogy engem néz a tükörből, és mosolyog, vagy éppen kacsint... Odaértünk, Justin megmutatta melyik lesz a szobánk...

-Szóval a szobánk veled szembe van? - Kérdezte Eszter, és beharapta a száját, Justin pedig bólintott, és bekisért minket...

Martin : Gyorsan felejtesz...

Én : Nem értelek...

Martin : Londonba vagy Bieberrel.

Én : Tudod, nem ketten vagyunk, és nem felejtek gyorsan de mit kéne csinállnon, sírni? Vagy várni amíg újra rád jön a "Rebi biztos szerelmes Bieberbe" roham?!

Martin : Már bocsánatot kértem...Én még mindig SZERETLEK!💖

Könnyeimmel küszködve olvastam, és válaszoltam...

Én : Szia Martin...

Válaszoltam neki, és sírva kirohantam a szobából, pont beleütköztem Justinba

-Hé... Mi a baj? - Látta hogy sírok.

-Semmi. - Hazudtam.

-Ne már... Látom!

-Martin. - Mondtam és még inkább sírni kezdtem...

-Hé!! - Ölelt magához Justin, én pedig sírtam tovább... - Ne sírj!! - Ölelt szorosan... - Gyere! - Kísért be a szobájába, ami gyönyörű volt... - Nyugodj meg! Kérlek!!

-Nem tudok... Mindig ezt csinálja...

-Hé! Nyugi!! - Ölelt meg az ágyon...

-Min...dig... szóra...kozik...vel...em - Mondtam. Majd elengedett és fel emelte a fejem, és össze ért sz orrunk, a szánk közt kb. 2 centi volt...

És...

~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]Where stories live. Discover now