~Drink and Sleep~

1.3K 52 4
                                    

~Rebeka Szemszöge~

Már egy hét eltelt azóta a "Bieber incidens" óta... Azóta ahogy gondoltam, megváltozott a kapcsolatunk egymással. Már nem ír SMS-t, nem keres, nem szól hozzám, mégcsak rám se néz... 1 hét alatt két csajjal is láttam. Az egyetlen ahol hozzámszól az a forgatás. Így viszont még nehezebb a barátnőjét eljátszani, és újra és újra megcsókolni, és eljátszani hogy szerelmes vagyok belé,és ő is belém... Ricsi megmondta hogy ez lesz. Azt is mondta hogy szét fog esni. Itt még nem tartunk. Remélem nem is fogunk. Az üresség a melkasomban egyre csak növekszik...

-Hé, Reb. mehetünk? - Kérdezte Eszter.

-Mégis hová? - Kérdeztem.

-Ricsiékhez...

-Nee!!

-Deee!!

-Úgy értem "Neee Bieber!!!!!!!"

-Már egy hete levegőnek nézitek egymást, most is menni fog! Én ott leszek!! Ha rosszul érzed magad akkor meg elmegyünk! Rendben?

-Legyen. - Egyeztem bele, majd felöltöztem. Egy fekete crop toppot vettem fel, egy sötét kék rövid farmernacival. A hajam kivasaltam, és felcopfoztam. Zsebembe csúsztattam a Huawei P9-emet, egy táskába elraktam a pénztárcám, és az irataimat, és készen voltam.

-Na végre. - Mondta Zach amikor már kb. fél órájja várt ránk hogy elvigyen. - Figyelj, Bieber csajjal van. - Súgta Eszternek aki mondta nekem, én pedig megvontam a vállam.

-Nem érdekel. - Tettem be a fülest a fülembe és zenét hallgattam. A "What Do You Mean" indult el. Nem nyomtam el. Miért is ne hallgathatnám?! 15 perc mulva megérkezdtünk. Ott volt Ricsi aki üdvözölt minket, Garrix, Bieber és egy szőke cicababa, Sel, és Ariana...

-Sziasztók. - Köszöntek. Justin intett és a kis pláza cicával enyelgett. A csaj végig nézett rajtam, és kicsit tátva maradt a szája... Kicsit kiröhögtem... (😂)

-Mindenki itt van. - Mondta Ricsi. - Még az is akit nem hívtam. - Célzott ezzel a Justin ölében ülő cicababára. - Mehet a felelsz vagy mersz? - Kérdezte Ricsi... Bieber láttam hogy végig mér, de nem foglalkoztam vele. Összetalálkozott a tekintetünk, majd egy elismerő bólintást küldött felém, mire én kikaltam Ricsi kezéből a pálinkát, és meghúztam... Kib*szottul égette a torkom, de még ez is jobb volt mint Bieber képét bámulni. Visszaadtam a kezébe, mire ő döbbenten nézett, én pedig leültem.

-Hozok üveget. -Mondta Ricsi, majd fél perc múlva egy üres üveggel tért vissza. - Ki kezdi?

-Majd én. - Mindta nyájas hangon a pláza cica,és kikapta Ricsi kezéből az üveget. Megpörgette az üveget, ami éppenséggel nállam állt ki. Eszter ült az egyik oldalamon, a masikon pedig Ricsi...

-Tetszik neked Jus? - Kérdezte,mire én ledöbbenve néztem és elkezdtem nevetni... Meg sem kérdezte hogy felelek e vagy merek. (😂 )

-Jó a neved Jus! - Jegyeztem meg, mire a többiek is nevetni kezdtek. Aztán várták a válaszom, de legfőgképp "Jus" várta a legjobban. Látszott rajta.

-Nem. - Megvontam a vállam, és elvettem ismét Ricsitől a pálinkás üveget és csak úgy nyeltem... - Mindenki döbbenten nézett, Bieber meg mosolygott... Visszaadtam Ricsinek az üveget, mire Bieber is elkérte. Rám nézett és ő is beleivott elég keményen. Utánna visszaadta Ricsinek Én elvettem az üveget, és megpörgettem. Ariananál állt meg az üveg.

-Felelsz vagy Mersz?

-Merek.

-Csókold meg "Jus"-t. - A többiek a Jus hallatán kuncogni kezdtek. A csaj meg pattogni kezdett.

~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]Where stories live. Discover now