~Rebeka Szemszöge~
Reggel amikor felkeltem, iszonyatos fejfájásom volt. Garrix pont öltözött. (Felvette a pólóját) Nem igazán zavarta hogy ott vagyok. Lementünk a nappaliba ahol ott volt Justin, Selena, Eszter és Buttler. Velünk együtt jött le Ariana és Zach.
-Kávét? - Kérdezte Ricsi.
-Köszi. - Kaptam ki a kezéből, és lehuppantam a kanapéra Eszter mellé, Justin kicsit furán nézett rám, mert mellette is volt szsbad hely. Úgy gondoltam azt a helyet meghagyom Ariananak. Egyik oldalán Sel, a másikon Ariana.
Szótlan reggel volt.-Nyitom. - Ment oda az ajtóhoz Ricsi. Étel szállító volt. Ricsi becsukta az ajtót, és mindenkinek a kezébe nyomott egy gyros tàlat. Elkezdtük enni, aztán kezdett megfogyatkozni a társaság. Zach,Sel, és Garrix elmentek. Aztán Ariana, Justin, Eszter, és Én is elmentünk...
Az úton mindhárman szokásunkhoz híven szótlanok voltunk... Amikor visszaértünk a szállásra, átmentem Justinhoz, aki épp öltözött szóval egy szál boxer volt rajta.-Őm, Szia.
-Szia. - Köszönt mosolyogva.
-Hányra megyünk a koncertre? - kérdeztem.
-19:30
-Okés... - Válaszoltam és kimentem a szobából,vissza Eszterhez.
-Na?
-19:30...
-Akkor még van időnk.
-Jah... - Leültem az ágyra, felhúztam a térdem, bedugtam a fülhallgatót és zenét hallgattam. Eszter kiment a szobából, Justin pedig bejött.
-Szia. - Köszönt.
-Szia. - Köszöntem. Justin pedig leült mellém az ágyra.
-Mit csinálsz? - Kérdezte.
-Zenét hallgatok. De ki kéne menned. Eszter a végén még félre érti a helyzetet.
-Zachvel van...
-Igen?
-Aha. Szótlan vagy... - Állapította meg. - Baj van?
-Nincs. - Hazudtam.
-Látom... - Justin közekebb jött, és át tette a kezét a nyakamon, de én nem engedtem neki, és átmentem Eszter ágyára. - Szóval mi a baj?
-Mondtam már hogy semmi.
-Már megint "Utálom Biebert" üzenmódban vagy?!
-Más "üzenmód" nálam nincs. - Vágtam a fejéhez, és azt hiszem ez egy kicsit fájt neki. - Én nem vagyok Belieber, sem Justin Bieber egyik kis cafkája... - Mondtam utalva a tegnap estére. Justin vette a lapot.
-Ne már... Játszottunk csak...
-Jó volt legalább? - Kérdeztem. - És az alvás? Biztos jó volt.
-Ne már Rebi! Játék volt! Te is tudod!!
-Én játékból még Ricsit sem csókoltam meg. Miattad! - Mondtam, majd kisétálltam a szobából. Justin pedig utánnam jött. - Légyszives hagyj. - Mondtam neki.
-Ne csináld ezt! - Mondta.
-Hagyjuk Justin! Hagyj. - Mondtam neki, majd bementem a szobába. Nem jött utánam... Leültem az ágyra, és a szúró érzés a melkasomban, erősebb lett... Eszter megjött, és elkezdtünk készülődni... Egy rózsaszín egyberuhát vettem fel, ami hátul kivágott,elől pántos. Begöndörítettem a hajam, sminkeltem kicsit. Eszter befonta a haját, és zöld egyberuhát vett fel. Sminkelt egy "keveset" ő is...
Aztán elraktuk a jegyeket, és Buttler ott volt értünk. Justin már ott volt, és egy pár rajongó is. Még nem voltunk sokan. Kb. 70en. Aztán már kb. 200an 500an, 3000en, és az egész aréna megtelt. Ariana jelent meg a színpadon, a rajongók oedig sikítozni kezdtek, majd tapsolni... A "Let Me Love You" című dallal kezdett... Aztán ezt követte a "Focus" majd a "Dangerous Woman" aztán a "Leave Me Lonely" majd a "Side To Side" és az "Into You" aztán megjelent a színpadon Justin, és a rajongók torkuk szakadtából üvöltöztek. JB és Ariana elénekekték a " Love Me Harder" -t, és Justin számát a "As Long As You Love Me"-t.
A koncert végén a rajongók tapsoltak, és sikoltoztak...
Alapból a koncert nekem is tetszett, mert mind kettejükre azt mondom hogy jó előadók... Bieberrel meg ami volt, csak annyi volt hogy azt hiszi mindenkit megszédíthet. De nem.
Azért a szívem a torkomban dobogott amikor Justin hátulról átkarolta Arianat. Vagy épp mikor ölelkeztek vagy amikor....
YOU ARE READING
~Justin Bieber Fanfiction~ [Befejezett]
RandomJustin Bieber egy elkényeztetett 17 éves híresség. A lányok jönnek→mennek az életében... De Rebeka felbukkanása teljesen megváltoztatja a fiút... *** Justin Bieber is a famous, selfish 17 years old teen star... The Girls just come→go his life... But...