Η διαδρομή προς το Δυτικό Βασίλειο έφερε στο μυαλό μου παλιές αναμνήσεις από την ημέρα του ερχομού μου εδώ, πριν από τέσσερα χρόνια.
Ο Γκάμπριελ δίπλα μου, είχε μείνει έκπληκτος από το τεράστιο παλάτι που αντικριζε μπροστά του.
《Μαμά, κοίτα》,είπε χαμογελαστός δείχνοντας με το χέρι του κάποια παιδάκια που έπαιζαν στην αυλή.
Η άμαξα σταμάτησε και ο γιος μου άνοιξε αμέσως την πόρτα χαρούμενος.
《Γκάμπριελ!》φώναξα αλλά ήδη είχε απομακρυνθεί προς το μέρος των παιδιών.
Και τώρα; Θα μπω στο παλάτι μόνη μου; Συνήθως έρχεται κάποιος για να σε υποδεχτεί. Αλλά ποιος θα υποδεχόταν κάποια σαν και εμένα.
Εκείνη τη στιγμή, από την πόρτα του παλατιού ξεπρόβαλε μια πολύ γνωστή σε εμένα γυναικεία μορφή.
《Ρόζαλι;》είπε εκείνη κάπως διστακτικά όταν έφτασε κοντά μου.
Έκανα μια βαθιά υπόκλιση.《Αλίσια》.
《Δεν το πιστεύω ότι σε βλέπω ξανά μετά από τόσο καιρό》,είπε και μου έκανε μια αγκαλιά που με ξάφνιασε.
Θυμάμαι πως ήταν πολύ καλή κοπέλα. Αλλά ποτέ δεν είχαμε φτάσει στο σημείο να αγκαλιαζομαστε.
Την κοιταξα προσεκτικά. Ήταν το ίδιο όμορφη όπως την θυμόμουν. Λες και ο χρόνος δεν είχε περάσει από πάνω της. Σε αντίθεση με εμένα, σκέφτηκα κοιτάζοντας τον εαυτό μου.
《Πάμε μέσα;》ρωτησε εκείνη.
Εγνεψα καταφατικά. Γύρισα προς το μέρος των παιδιών που έπαιζαν και βρήκα τον Γκάμπριελ να μιλάει με ένα αγοράκι.
《Γκάμπριελ》,φώναξα και άρχισε να έρχεται προς το μέρος μου. Έσκυψα στο ύψος του και ακούμπησα τα χέρια μου στο μικροσκοπικό κεφαλάκι του.《Θέλω να είσαι ευγενικός με τα άλλα παιδιά. Και να προσέχεις. Εγώ θα πάω μέσα στο παλάτι》.
Εκείνος έγνεψε καταφατικά και αφού μου έδωσε ενα φιλί στο μάγουλο έφυγε.
Γύρισα προς το μέρος της Αλίσια και την είδα να παρατηρεί προσεχτικά τον γιο μου.
《Δεν ήξερα πως είσαι παντρεμένη》,είπε εκείνη συνεχίζοντας να τον κοιτάζει. Μια περίεργη έκφραση είχε αποτυπωθεί στο πρόσωπο της. Λες να είχε καταλάβει κάτι;
《Είμαι》,είπα ψέματα. Στην πραγματικότητα θα ήμουν, αλλά προέκυψε το θέμα του Γκάμπριελ και έτσι, δεν προλάβαμε να κάνουμε την τελετή του γάμου. Όμως δεν ενοχλούσε κανέναν μας αυτό.
YOU ARE READING
Τα Δυο Βασίλεια
Historical Fiction[Το πρώτο βιβλίο της σειράς των Δύο] Πώς θα ένιωθες αν βρισκόσουν σε μια εποχή όπου οι πόλεμοι και οι αρρώστιες είναι συχνά φαινόμενα; Πώς θα ένιωθες αν αναγκαζόσουν να παντρευτείς κάποιον που δεν θες; Θα πήγαινες κόντρα στα θέλω του αυταρχικού πα...