Το βράδυ έφτασε με εμένα να τριγυρναω στην αυλή μαζί με την Λιζ. Ήξερα πως η απόφαση μου να φύγω ήταν η καλύτερη για όλους. Συζητούσαμε για διάφορα θέματα χωρίς να αναφερόμαστε στον νέο γάμο ή στην αποχώρηση μου από το παλάτι. Τη συζήτηση μας διέκοψε μια άμαξα που έμπαινε στην είσοδο της αυλής.
《Ήρθε》,άκουσα την φωνή της Λιζ να λέει.《Έλα, πάμε να την γνωρίσουμε》.
Δίστασα.《Λιζ, καλύτερα να κάτσω εδώ. Πώς θα νιώσει αν δει την πρώην μέλλουσα σύζυγο του πρίγκιπα;》
《Μην ακούω βλακείες. Έλα》,επέμεινε και έπιασε το χέρι μου για να προχωρήσουμε αλλά εγώ δεν το έκανα. Ξεφυσιξε.《Καλά, κάτσε εδώ. Αλλά κάποια στιγμή πρέπει να την γνωρίσεις》.
《Θα το κάνω》,της ανακοίνωσα και μετά προχώρησε προς την είσοδο του παλατιού.
Το βλέμμα μου έπεσε στην άμαξα που είχε σταματήσει μπροστά στην είσοδο. Ένα κορίτσι κατέβηκε. Δεν μπορούσα να διακρίνω τα χαρακτηριστικά της λόγω του σκοταδιού. Μαζί της κατέβηκε και μια άλλη κυρία, μεγάλη σε ηλικία, όπως μπορούσα να καταλάβω από τη στάση του σώματος της.
Όταν η νέα πριγκίπισσα μπήκε μέσα στο παλάτι αποφάσισα να ακολουθήσω και εγώ. Άραγε θα ήξερε ότι πριν από αυτήν, βρισκόταν μια άλλη στη θέση της; Θα ήθελε τον γάμο; Θα της άρεσε ο Στεφάν; Εκείνη θα άρεσε σε αυτόν; Όλα αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα γύριζαν μέσα στο κεφάλι μου.
Όταν μπήκα μέσα στο παλάτι κανείς δεν βρισκόταν στην είσοδο. Θα είναι στην τραπεζαρία, σκέφτηκα.
Άρχισα να κατευθύνομαι προς το δωμάτιο μου. Όταν έφτασα, βρήκα την πόρτα του δωματίου ανοιχτή και μέσα το υπηρετικό προσωπικό να μαζεύει τα πράγματα μου.
Σταμάτησα κάποιον που πηγε να μπει μέσα.《Τι συμβαίνει εδώ;》τον ρωτησα περίεργη.
《Πριγκίπισσα, δεν σαν ενημέρωσαν;》Κουνησα αρνητικά το κεφαλι μου.《Θα σας παραχωρηθεί άλλο δωμάτιο. Αυτό είναι για την... άλλη πριγκίπισσα》.
Κάτι μεσα μου ράγισε. Θα μπορούσα να μείνω λέει. Για όσο θέλω λέει. Αλλά δεν είπε κάτι για άλλο δωμάτιο.
《Ευχαριστώ》,ειπα γλυκά στον υπηρέτη χωρίς να δείξω κανένα από τα συναισθήματα που ένιωθα πραγματικά.
Χωρίς να ξέρω που έπρεπε να πάω, άρχισα να κατευθύνομαι προς τη βιβλιοθήκη του παλατιού. Στο δρόμο μου συνάντησα τον Στεφάν και την, απ'οτι φαίνεται, καινούρια πριγκίπισσα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Τα Δυο Βασίλεια
Ficção Histórica[Το πρώτο βιβλίο της σειράς των Δύο] Πώς θα ένιωθες αν βρισκόσουν σε μια εποχή όπου οι πόλεμοι και οι αρρώστιες είναι συχνά φαινόμενα; Πώς θα ένιωθες αν αναγκαζόσουν να παντρευτείς κάποιον που δεν θες; Θα πήγαινες κόντρα στα θέλω του αυταρχικού πα...