Το επόμενο πρωί, όταν άνοιξα τα μάτια μου, πίστευα πως θα αντικρίσω το δωματιο μου στο παλάτι μου. Αντίθετα αντικρίζω ένα ξένο για μένα δωμάτιο. Μπορεί να είναι μεγάλο και βολικό αλλά δεν πρόκειται να το συνηθίσω ποτέ.
Η πόρτα χτύπησε και μέσα στο δωμάτιο μπήκε μια κοπέλα. Πρέπει να είναι κοντά στην ηλικία μου. Υποκλίθηκε και μου είπε ευγενικά:《Πριγκίπισσα, θα θέλατε να ετοιμάσω το λουτρό σας;》
Θυμωνα τόσο πολύ όταν μια κοπέλα που λογικά είχαμε την ίδια ηλικία μου μιλούσε στον πληθυντικό λες και ήμουν καμιά δεκαριά χρόνια μεγαλύτερη της. Εδώ εγω δεν μιλούσα με αυτόν τον τρόπο στην Σοφία.
《Ναι, ευχαριστώ.》,είπα καθώς σηκωνομουν απο το κρεβάτι και την πλησιαζα. Όταν έφτασα κοντά της, με κοιτούσε τρομαγμένη. Μα καλά τι νόμιζε πως θα της κάνω;《Πώς σε λένε;》.
Λογικά η ερώτηση μου την ξάφνιασε.《Έμιλυ》.
《Έμιλυ. Ωραίο όνομα. Και πόσο χρόνων είσαι;》,την ξαναρωτησα.
《18, πριγκίπισσα》,είπε με σκυμμένο το κεφάλι.
《Έμιλυ απο εδώ και πέρα θέλω να με φωνάζεις Ρόζαλι. Άλλωστε έχουμε περίπου την ίδια ηλικία》,της είπα χαμογελώντας.
《Μα, πριγκίπισσα αυτό δε γίνεται. Τι θα νομίζουν οι άλλοι αν με ακούσουν να σας φωνάζω με το όνομα σας; Θα με νομίζουν για κάποια που δεν γνωρίζει τους τρόπους ευσέβειας》.
《Τοτε, Έμιλυ, μπροστά στους άλλους μπορείς να με προσφωνεις πριγκίπισσα, κυρία ή όπως αλλιώς θες αλλά αν είμαστε οι δύο μας θέλω να μου μιλάς στον ενικό》.
Μου έγνεψε καταφατικά.《Μπορεί να είναι δύσκολο στην αρχή》,είπε χαμογελώντας.
《Δεν πειράζει. Θα τα καταφέρεις》,γύρισα να πάω προς τη μεριά του μπάνιου και έτσι δεν μπόρεσα να δω το γεμάτο μίσος βλεμμα της προς εμένα.
***
Μετά το μπάνιο μου, με την βοήθεια της πιστής μου Σοφίας φόρεσα το φόρεμα μου. Βέβαια αυτό είχε ως αποτέλεσμα καθ'όλη την διάρκεια να μου κάνει πολλές ερωτήσεις.《Και... Πως είναι ο πρίγκιπας Στεφάν;》ρωτησε ξανα.
《Σοφία. Ο πρίγκιπας Στεφάν είναι ο πρίγκιπας Στεφάν》απάντησα ενοχλημένη. Δεν ήθελα να μιλάω γι'αυτόν.
《Αυτό δεν βγάζει νόημα. Θέλω να ξέρω τον άντρα που πρόκειται να παντρευτείς》,είπε ελαφρώς ενοχλημένη.
Ξεφυσηξα. Αποφάσισα να της πω για το τι πίστευα γι'αυτόν.《Ο πρίγκιπας Στεφάν είναι αρκετά όμορφος》.Μου χαμογέλασε.《Αλλά... Δεν παύει να είναι ένας εχθρός για εμένα》.Πήγε να πει κάτι αλλά την διεκοψα.《Και εκτός από αυτό είναι πέρα για πέρα αλαζόνας. Πιστεύει πως είναι κάποιος. Μπορεί να μου είπε τουλάχιστον δύο φράσεις》.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Τα Δυο Βασίλεια
Tarihi Kurgu[Το πρώτο βιβλίο της σειράς των Δύο] Πώς θα ένιωθες αν βρισκόσουν σε μια εποχή όπου οι πόλεμοι και οι αρρώστιες είναι συχνά φαινόμενα; Πώς θα ένιωθες αν αναγκαζόσουν να παντρευτείς κάποιον που δεν θες; Θα πήγαινες κόντρα στα θέλω του αυταρχικού πα...