《Συγγνώμη για τη διακοπή》,είπε εκνευρισμενα ο Σεμπάστιαν,《αλλά τωρα είμαστε ξανά ασφαλείς. Η βασιλική οικογένεια πρέπει να συγκεντρωθεί στην τραπεζαρια. Θα μιλήσει ο βασιλιάς》.
Ήταν φανερά θυμωμένος μαζί μου. Δεν με κοιτούσε ούτε στα μάτια. Και εγώ τι σκεφτόμουνα; Θα άφηνα να με φιλήσει ο Στεφάν ενώ είμαι σε σχέση με τον Σεμπάστιαν;
Άρχισα να προχωράω προς την έξοδο όταν με έπιασε από το μπράτσο και με τράβηξε προς το μέρος του ο Στεφάν, κίνηση που δεν πέρασε απαρατήρητη από τον Σεμπάστιαν.
《Έτσι θα βγεις έξω;》ψιθύρισε.
《Γιατί τι έχω;》είπα με ένα θυμωμένο τόνο στη φωνή μου.
Με κοίταξε με απορία.《Είσαι ένταξη;》
《Περίφημα!》,είπα ειρωνικά.《Πάμε. Θα ανησυχήσουν οι γονείς σου》.
Όταν βγήκαμε πλησίασα τον Σεμπάστιαν. Προσπαθούσα να του πω τι είχε συμβεί αλλά δεν με άκουγε.《Άσε με να σου εξηγήσω!》ειπα επίμονα.
《Πριγκίπισσα, καλό θα ήταν να προσωρουσατε πιο γρήγορα γιατί θα αργήσετε》,είπε ειρωνικά.
《Κόψε το δούλεμα σε εμένα!》,του είπα εκνευρισμενα.
《Ω, το ξέχασα. Τώρα ανήκουμε ο καθένας στην κοινωνική του τάξη. Πρέπει να σου μιλάω με σεβασμό. Με συγχωρείς》,είπε δήθεν ευγενικά.
Έτσι σταμάτησα να του μιλάω. Αν δεν ήθελε να με ακούσει ας μην με άκουγε. Όλη την ώρα προχωρούσα θυμωμένη μέχρι που φτάσαμε στην είσοδο του παλατιού. Αποφάσισα να πάω στο δωμάτιο μου να φορέσω κάτι από πάνω μου.《Συνεχίστε χωρίς εμένα. Θα έρθω σε λίγο》,είπα και χωρίς να περιμένω την απάντηση τους κατευθύνθηκα προς τις σκάλες.
***
Αφού είχα φορέσει ένα φόρεμα άκουσα ένα χτύπημα στην πόρτα. Όταν την άνοιξα είδα τον Σεμπάστιαν από εξω.《Τι κάνεις εδώ;》τον ρωτησα.
《Ήρθα να δω γιατί αργείς》,απάντησε.
《Βλέπω τώρα δεν έχουν σημασία οι κοινωνικές μας τάξεις》,είπα σαρκαστικά.
《Θες να έχουν;》με ρώτησε δειλά.
Κουνησα αρνητικά το κεφαλι μου και του έκανα χώρο για να περάσει στο δωμάτιο. Αφού μπήκε, έκλεισα την πόρτα.
《Γιατί ήρθες εδώ Σεμπάστιαν;》
《Σου εξήγησα. Επειδή είχες αργήσει...》αλλά τον διέκοψα πριν συνεχίσει.
《Όχι εδώ στο δωμάτιο. Εδώ στο παλάτι》.
Ξεφυσηξε και με πλησίασε.《Με έστειλε ο πατέρας σου για να σε προσέχω. Δεν εμπιστεύεται σε κάποιον, με τον οποίο ήταν αιώνες σε διαμάχη, την ασφάλεια της κόρης του. Απλά όταν ερχόμουν δεν περίμενε να βρεθώ αντιμέτωπος με αυτό το χάος. Δεν ξέρεις πόσο ανησύχησα Ρόουζ》,είπε γλυκά και με αγκάλιασε. Μετά από λίγο συνέχισε το λόγο του.《Όταν σε βρήκα ένιωσα ανακούφιση. Αλλά δεν περιμενα να γυρίσεις στον Στεφάν και να μην ακολουθήσεις εμένα. Σκέφτηκα ότι μπορεί να σε είχε βοηθήσει και να ήθελες να τον βοηθήσεις και εσύ γι'αυτό σου επετρεψα να πας κοντά του. Αλλά όταν σας άφησα στο δωμάτιο και όταν γύρισα σας βρήκα έτοιμους να φιλιθειτε δεν ξέρεις πως ένιωσα》,είπε στεναχωρημένος.
《Συγγνώμη, Σεμπάστιαν. Δεν ξέρω για ποιο λόγο πήγε να με φιλήσει. Μακάρι να ήξερα. Έχουμε κάνει μια συμφωνία και σε καμία περίπτωση δεν αφορούσε φιλιά και άλλα παρόμοια πράγματα. Με πιστεύεις; Ποτέ δεν θα έκανα κάτι για να σε πληγωσω. Σ'αγαπώ!》,του είπα κοιτάζοντας τον στα πράσινα μάτια του.
《Σε πιστεύω Ρόουζ. Και εγώ σ'αγαπώ》,είπε και έσκυψε προς το μέρος μου για να ενώσει τα χείλη μας.
Ήμασταν τόσο απορροφημενοι στο φιλί μας που δεν ακούσαμε το χτύπημα της πόρτας. Ούτε όταν κάποιος την ανοιξε και μας είδε. Και όταν αυτό συνέβη ήταν πολύ αργά.
《Περιμένω κάποιες εξηγήσεις!》,είπε ένας εκνευρισμένος Στεφάν.
ESTÁS LEYENDO
Τα Δυο Βασίλεια
Ficción histórica[Το πρώτο βιβλίο της σειράς των Δύο] Πώς θα ένιωθες αν βρισκόσουν σε μια εποχή όπου οι πόλεμοι και οι αρρώστιες είναι συχνά φαινόμενα; Πώς θα ένιωθες αν αναγκαζόσουν να παντρευτείς κάποιον που δεν θες; Θα πήγαινες κόντρα στα θέλω του αυταρχικού πα...