Με κοιτούσε με την ταραχή να είναι έντονη στο βλέμμα του.《Είσαι καλά; Μήπως τραυματιστηκες;》,είπε με αγωνία.
《Καλά είμαι. Τι κάνεις εδώ;》,τον ρωτησα.
《Δεν είναι ώρα να μιλήσουμε γι'αυτό. Πρέπει να φύγεις. Τρέξε, Ρόουζ!》,μου είπε με την φωνή του να δυναμώνει.
《Μα... Ο Στεφάν;》.Προσπάθησα να κοιτάξω προς την άλλη μεριά και είδα ένα σώμα πεσμένο στο πάτωμα.《Πρέπει να δω αν είναι καλά》,είπα και άρχισα να κουνιεμαι προσπαθώντας να ελευθερωθω απο το δυνατό κράτημα του.
《Ρόουζ, ηρέμησε. Είναι επικίνδυνο. Άσε τον Στεφάν. Πρέπει να φύγουμε από εδώ》,μου είπε.
《Είσαι καλά; Εκείνος δεν με άφησε ενώ θα μπορούσε να το έχει κάνει. Λοιπόν, δεν θα το κάνω ούτε και εγώ!》ειπα με αποφασιστικότητα.
Ο Σεμπάστιαν με κοιτούσε έκπληκτος. Δεν ξέρω τι σκέψεις έκανε αλλά τελικά μετά από λίγο έβγαλε τα χέρια του από γύρω μου. Αμέσως έτρεξα προς τη μεριά του πεσμενου σώματος.
Ήταν ο Στεφάν. Γονάτισα δίπλα από το σώμα του. Αίμα έτρεχε από το χέρι του και είχε κάποιες γρατζουνιές στο πρόσωπο. Μακάρι να είναι ζωντανός, σκέφτηκα.
《Στεφάν; Στεφάν, με ακούς;》,είπα ενώ άρχισα να τον κουνάω προσεχτικά.
《Μέρεντιθ...》,άρχισε να λέει.
Ποια είναι η Μέρεντιθ;《Στεφάν, η Ρόζαλι είμαι》.
《Μέρεντιθ, σ'αγαπώ. Γιατί έπρεπε να φύγεις τόσο άδικα;》,είπε με μια πίκρα στη φωνή του.
《Στεφάν. Άνοιξε τα μάτια σου. Η Ρόζαλι είμαι!》,συνέχισα να του λέω αν και βαθιά μέσα μου αναρωτιόμουν ποια να είναι αυτή η Μέρεντιθ.
Ξαφνικά άνοιξε τα μάτια του και με κοίταξε.《Ρόουζ...》.
《Δόξα το Θεό. Είσαι καλά》,είπα και δάκρυα άρχισαν να τρέχουν από τα μάτια μου.《Έλα προσπάθησε να σηκωθείς. Μπορείς;》
Άρχισε να σηκώνεται σιγά σιγά. Μετά από λίγη ώρα τα κατάφερε. Όταν σηκώθηκε, τυλιξα τα χέρια μου γυρω του, αγκαλιάζοντας τον. Στην αρχή ξαφνιάστηκε αλλα ανταπέδωσε την αγκαλιά.《Είσαι καλά》,έλεγα ξανά και ξανά.《Ανησύχησα τόσο πολύ》.
《Πρέπει να φύγουμε από εδώ. Υπάρχουν και άλλοι》,είπε.
Έβγαλα τα χέρια μου από γύρω του. Το ίδιο έκανε και εκείνος. Γυρίσαμε προς τη μεριά του Σεμπάστιαν ο οποίος με κοίταζε με ένα περίεργο βλέμμα.《Πριγκίπισσα, πρίγκιπα. Πρέπει να βιαστουμε》.
STAI LEGGENDO
Τα Δυο Βασίλεια
Narrativa Storica[Το πρώτο βιβλίο της σειράς των Δύο] Πώς θα ένιωθες αν βρισκόσουν σε μια εποχή όπου οι πόλεμοι και οι αρρώστιες είναι συχνά φαινόμενα; Πώς θα ένιωθες αν αναγκαζόσουν να παντρευτείς κάποιον που δεν θες; Θα πήγαινες κόντρα στα θέλω του αυταρχικού πα...