Θανάσιμη Επιλογή

803 112 49
                                    

Προσπαθούσα για αρκετή ώρα να βρω την έξοδο από το δάσος αλλά το σκοτάδι και ο κρύος άνεμος που το συνόδευε, με εμπόδιζαν. Κουρασμένη, ακούμπησα την πλάτη μου στον κορμό ενός δέντρου, τρίβοντας με τα χέρια μου το σημείο του λαιμού μου. Το σπάσιμο ενός κλαδιού ακούστηκε κάπου πίσω μου και τρομοκρατημένη, άρχισα να τρέχω προς την αντίθετη κατεύθυνση, όταν ξαφνικά συγκρούστηκα πάνω στο σώμα κάποιου. Μια κραυγή βγήκε από το στόμα μου όμως δεν ακούστηκε ποτέ καθώς ένα χέρι τυλίχτηκε γύρω του.

《Ηρέμησε》,ψέλλισε το άτομο απέναντι μου και έκπληκτη έστρεψα την προσοχή μου πάνω του.

《Στεφάν;》αναφώνησα μπερδεμένη.《Πώς-》

《Θα στα εξηγήσω όλα μετά. Πρέπει να φύγουμε από εδώ》,είπε αυτός διακόπτοντας με.

Στη συνέχεια τύλιξε το χέρι του γύρω από το δικό μου και μαζί αρχίσαμε να προχωράμε προς την έξοδο του δάσους. Ύστερα από λίγη ώρα μπόρεσα να διακρίνω το φως μιας φωτιάς λίγα μέτρα μακριά μας και παραδίπλα της μια άμαξα.

《Δεν μπορώ να πάω στο παλάτι》,ανακοίνωσα, προσπαθώντας μάταια να τραβήξω το χέρι μου μακριά του.

Τον άκουσα να ξεφυσάει, ενοχλημένος με την συμπεριφορά μου.《Ο Γκάμπριελ είναι στην άμαξα και σε περιμένει》,ήταν το μόνο που είπε.

Όταν φτάσαμε κοντά της, ο Στεφάν σταμάτησε απότομα, εμποδίζοντας με να κινηθώ.

《Τι συμβαίνει;》ρώτησα, προσπαθώντας να διακρίνω κάτι πίσω από την πλάτη του.

《Κάτι είναι διαφορετικό》,μουρμούρισε εκείνος.

Το αίσθημα του φόβου αυξήθηκε μέσα μου μόλις παρατήρησα κάτι να κινείται απέναντι μας.

《Στεφάν...》,ψιθύρισα αλλά η μορφή του Μάρτιν, που εμφανίστηκε δίπλα από την άμαξα, με σταμάτησε από το να ολοκληρώσω. Κάτι κρατούσε στα χέρια του και μόλις κατάλαβα πως ήταν ο Γκάμπριελ, προσπάθησα να πλησιάσω κοντά του αλλά το χέρι του Στεφάν τυλίχτηκε αμυντικά γύρω μου.

《Μεγαλειότατε》,είπε ειρωνικά αυτός, κάνοντας μια μικρή υπόκλιση. Ένα όπλο εμφανίστηκε στο χέρι του, το οποίο έστρεψε προς τη μεριά του Γκάμπριελ.《Πλησιάστε αργά προς το μέρος μου αλλιώς ο γιο σας, θα πεθάνει》.

Ένα κλαψούρισμα ακούστηκε από τη μεριά του Γκάμπριελ και το χέρι του Στεφάν σφίχτηκε γύρω μου.《Μη κάνεις καμία βλακεία》,ψιθύρισε καθώς άρχισε να απομακρύνεται από κοντά μου, φτάνοντας μετά από λίγο κοντά στο Μάρτιν.

Τα Δυο ΒασίλειαNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ