Κίνδυνος

1.4K 135 41
                                    

Παραδέχομαι πως είχα αρχίσει να τρομάζω. Είχαν περάσει τρεις μέρες και ακόμη κανένα σημάδι του Στεφάν στο παλάτι.

Αυτές τις μέρες προσπάθησα να αναπληρώσω το χαμένο χρόνο με το γιο μου αλλά και τη μητέρα μου, η οποία, όπως πληροφορήθηκα, ήταν αυτή που είχε ειδοποιήσει τον Στεφάν για τον Μάρτιν. Είχα πάρει τις απαντήσεις που χρειαζόμουν και η σχέση μας, ήταν καλύτερη από ποτέ.

Βέβαια, δεν έπαυαν τα γεμάτα αποδοκιμασίας βλέμματα που έπεφταν πάνω μου, αλλά από ένα διάστημα και μετά, έμαθα να τα αγνοώ.

Τώρα, παρατηρώντας τη θέα από το παράθυρο του μικρού μου δωματίου, σκεφτόμουν όλα τα γεγονότα της ζωής μου. Για μια στιγμή, από το μυαλό μου πέρασε η μορφή του πατέρα μου, έναν άνθρωπο που δεν κατάφερα να αποχαιρετήσω.

Η πόρτα στο δωμάτιο μου άνοιξε, όμως δεν στράφηκα προς το μέρος της. Ήμουν σίγουρη πως για μια ακόμη φορά, η Λιζ είχε κάνει την επίσκεψη της.

《Περίμενα πιο θερμή υποδοχή》,σχολίασε κάποιος πίσω μου και ξαφνιασμένη, γύρισα προς το μέρος του.

Έτριψα με τα χέρια τα μάτια μου, ελέγχοντας αν η μορφή μπροστά μου ήταν αληθινή. Συνειδητοποιώντας πως ήταν πράγματι εδώ, έτρεξα προς το μέρος του, τυλίγοντας τα χέρια μου σφιχτά γύρω από το σώμα του.

Τον άκουσα να παίρνει μια βαθιά ανάσα και έπειτα να ανταποδίδει την κίνηση μου, ακουμπώντας το κεφάλι του πάνω στον ώμο μου.

《Είσαι εδώ》,ψέλλισα με τρεμάμενη φωνή.

《Είμαι εδώ》,αναφώνησε, επιβεβαιώνοντας τα προηγούμενα λόγια μου.

Σε μια παράλογη κίνηση, τον έσπρωξα μακριά μου, κοιτάζοντας τον θυμωμένα.《Μη το ξανακάνεις ποτέ αυτό》,φώναξα έξαλλη. Στην πραγματικότητα, μόνο ανησυχία ένιωθα.

Φαίνεται πως ξαφνιάστηκε από την αντίδραση μου, όμως ύστερα, ένα πλατύ χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο του.《Ανησύχησες για μένα, Ρόουζ;》ρώτησε, πλησιάζοντας με.

《Φυσικά και το έκανα》,απάντησα με τη φωνή μου πιο έντονη απ'όσο ήθελα.

《Χαίρομαι》,αποκρίθηκε αυτός, φτάνοντας ελάχιστα εκατοστά μακριά μου.《Αυτό αποδεικνύει ότι κάτι νιώθεις ακόμη για μένα》,μουρμούρισε, περισσότερο στον εαυτό του.

Άνοιξα το στόμα μου για να μιλήσω αλλά σταμάτησα αμέσως, παρατηρώντας κάτι στο πρόσωπο του. Με το χέρι μου άγγιξα το μάγουλό του, σέρνοντας το δείκτη μου στη πρόσφατη πληγή που υπήρχε εκεί.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 21, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Τα Δυο ΒασίλειαWhere stories live. Discover now