Τα ουρλιαχτά της Λιζ ακούγονταν με δύναμη μέσα στους χώρους του παλατιού. Η γέννα είναι δύσκολο πράγμα, σκέφτηκα θυμούμενη αυτήν του Γκάμπριελ. Με είχε ταλαιπωρήσει πολύ ο μικρούλης αλλά τελικά κατάφερε να βγει.
Βρισκόμουν έξω από το δωματιο της Λιζ μαζί με τον Φρανκ και τον Γκάμπριελ δίπλα μου. Ο σύζυγός της, που μέχρι στιγμής δεν είχα γνωρίσει, ήταν μαζί της στο δωμάτιο.
《Καλύτερα να πάτε στον κήπο》,είπα απευθυνόμενη στα παιδιά δίπλα μου.
Ο Γκάμπριελ στάθηκε δίπλα μου, βάζοντας το μικρό χεράκι του μέσα στο δικό μου.
《Δεν σε αφήνω μόνη σου, μαμά》,ψέλλισε και με όση δύναμη διέθετε, έσφιξε το χέρι μου.
《Δεν θα είναι μόνη της》,ακούστηκε πίσω μας η φωνή του Στεφάν.
《Μπαμπ-》φώναξε ο Γκάμπριελ αλλα τον σταμάτησα πριν ολοκληρώσει την λέξη.
Μπορεί μαζί μας να βρισκόταν μόνο ο Φρανκ, ένα τετράχρονο παιδί που δεν πρόκειται να έλεγε κάτι αν άκουγε τον Γκάμπριελ να φωνάζει τον Στεφάν μπαμπά, αλλά στο παλάτι μέχρι και οι τοίχοι έχουν αυτιά. Δεν ήθελα να θέσω σε κίνδυνο κανέναν μας.
Ο Γκάμπριελ μαζί με τον Φρανκ έφυγαν, αφήνοντας με μόνη μαζί με τον Στεφάν τον οποίο μετά απ'όσα μου είχε αναφέρει ο Σεμπάστιαν, δεν μπορούσα να τον κοιτάζω στα μάτια. Ναι μεν ήμουν θυμωμένη μαζί του αλλά πίστευα πως αν τον κοιτούσα, θα καταλάβαινε πως έκρυβα κάτι και αυτό θα ήταν δεν θα είχε καλή κατάληξη για εμένα.
Ήρθε και στάθηκε δίπλα μου κοιτάζοντας την κλειστή πόρτα του δωματίου όπου βρισκόταν η Λιζ.《Πόση ώρα ειναι εκεί μέσα;》ρώτησε μετά από λίγο.
《Δεν ξέρω》,παραδεχθηκα.
《Πόση ώρα θα είναι εκεί μέσα;》ξαναρώτησε.
《Δεν ξέρω, Στεφάν. Η κάθε γέννα είναι διαφορετική》,απάντησα ξεφυσώντας.
《Εσύ...》.Σταμάτησε την πρόταση του παίρνοντας μια βαθιά ανάσα.《Εσύ πόση ώρα-》
Απομακρυνθηκα απο κοντά του, διακόπτοντας τον.《Δεν πρόκειται να μιλήσω μαζί σου για την γέννηση του Γκάμπριελ》.
Έγνεψε καταφατικά. Για λίγη ώρα επικρατούσε σιγή ανάμεσα μας αλλά δεν με ενοχλούσε.
《Συγγνώμη》,τον άκουσα να λέει και γύρισα να τον κοίταξα έκπληκτη από την ανακοίνωση του. Βλέποντας το ερωτηματικό βλέμμα μου συνέχισε τον λόγο του.《Συγγνώμη για τις περίεργες ερωτήσεις που κάνω περί γέννας αλλά πραγματικά θα ήθελα να βρίσκομαι μαζί σου τότε》,είπε και με πλησίασε.
YOU ARE READING
Τα Δυο Βασίλεια
Historical Fiction[Το πρώτο βιβλίο της σειράς των Δύο] Πώς θα ένιωθες αν βρισκόσουν σε μια εποχή όπου οι πόλεμοι και οι αρρώστιες είναι συχνά φαινόμενα; Πώς θα ένιωθες αν αναγκαζόσουν να παντρευτείς κάποιον που δεν θες; Θα πήγαινες κόντρα στα θέλω του αυταρχικού πα...