Επιλογή

899 136 54
                                    

Δάκρυα άρχισαν να κυλούν από τα μάτια της Αλίσια. Γνώριζα πως κανονικά θα έπρεπε να αισθάνομαι χαρούμενη για το γεγονός ότι θα αποδίδονταν δικαιοσύνη αλλά δεν ένιωθα έτσι. Ό,τι και αν είναι είχε πράξει, το έκανε για να έχει ένα καλύτερο μέλλον. Αυτό που πάντοτε επιθυμούσα και εγώ.

Ο Στεφάν άρχισε να κατευθύνεται προς την έξοδο όταν η φωνή μου τον σταμάτησε.

《Δεν είναι ανάγκη να πεθάνει》,φώναξα κάνοντας δύο έκπληκτα βλέμματα να σταθούν πάνω μου.

Ο Στεφάν με δυσκολία προσπαθούσε να φανεί ήρεμος την ώρα που ξεκίνησε να μιλάει.《Κατηγορείται για δηλητηρίαση και όχι οποιουδήποτε ανθρώπου αλλά ενός διαδόχου. Η ποινή γι'αυτό είναι θάνατος και δεν αλλάζει》.

《Είναι η βασίλισσα τεσσάρων βασιλείων. Πιστεύεις ότι ο θάνατος της θα ξεχαστεί σύντομα;》ρωτησα σε μια προσπάθεια μου να τον μεταπείσω.

《Οποιοσδήποτε και αν βρισκόταν στη θέση της, την ίδια κατάληξη θα είχε. Δεν με ενδιαφέρει η καταγωγή της ούτε το στέμμα που διαθέτει χάρης εμένα》,απάντησε απλά εκείνος και συνέχισε την διαδρομή του προς την έξοδο της αίθουσας.

Προσπάθησα να σκεφτώ κάτι για να του αλλάξω γνώμη. Διάφορες περιπτώσεις που είχα δει τον πατέρα μου να παίρνει τη ζωή κάποιου για ένα μικρό λάθος της στιγμής. Όχι ότι αυτό που έκανε η Αλίσια ήταν κάτι τέτοιο, αλλά κατά έναν περίεργο τρόπο, μπορούσα να την καταλάβω.

Το μυαλό μου στάθηκε σε μια πρόσφατη ανάμνηση. Μέσα στα αυτιά μου ηχούσε ένα όνομα που ίσως του άλλαζε γνώμη. Ο Σεμπάστιαν. Αν δεν τα κατάφερνα, η δική μου μοίρα θα ήταν χειρότερη από της Αλίσια.

《Η παράνομη ελευθερώσει ενός κρατουμένου τι ποινή έχει;》ρωτησα λίγο πριν προλάβει να βγει από το χώρο.

Παίρνοντας μια βαθιά ανάσα γύρισε προς το μέρος μου και άρχισε να με πλησιάζει με μια έκφραση απορίας αποτυπωμένη στο πρόσωπο του. Στάθηκε μπροστά μου και με κοίταξε προσπαθώντας να καταλάβει το νόημα τον λόγων μου.

《Εξορία》,απάντησε κοιτώντας με έντονα.《Στη χειρότερη των περιπτώσεων, θάνατος αν ο κρατούμενος είναι πολύ επικίνδυνος για τον ίδιο το βασιλιά και το λαό του》.

Από μέσα μου παρακαλούσα πίσω από το σκληρό προσωπείο που μου έδειχνε καθημερινά, να κρυβόταν ο Στεφάν που είχα γνωρίσει πριν φύγω από το παλάτι. Αν όχι, τότε θα με σκότωνε ο ίδιος με τα χέρια του.

Τα Δυο ΒασίλειαDove le storie prendono vita. Scoprilo ora