Dzień dobry/dobry wieczór♡
10:40 Rano gdy się obudziłam poszłam się zmierzyć,nie zmieniło się za dużo ale ostatnim razem mierzylam się tydzień temu więc raczej w tak krótkim czasie nie mogli za dużo się zmienić.
Spadł mi 1/2 cm w talii,2/3cm w brzuchu (1cm pod pepkiem,nie wiem gdzie dokładnie się mierzyc),udo tak jak bylo,lydka też bez zmian,i w biodrach jakby coś zeszło ale Nie jestem pewna.
Nie mierzylam wcześniej mojego nicepsa hahaha xd Nie mierzylam też pośladków,będę musiała zacząć ._.10:55Na śniadanie.zjadłam ok pół twarogu chudego,jedną sznytke z szynką z indyka A drugą tylko z małą ilością masła,brzoskwinie.
13:50 drugie śniadanie,płatki owsiane (2lyzki)na mleku(1szklanka) z siemieniem lnianym (1 czubata łyżeczka,bo niezbyt jeszcze wiem jak go używać)
15:20 obiad,pierś z kurczaka z papryka,cebulą i ryż(niby jeszcze gorowana kukurydza Ale zjadłam tylko 1/3 kolby ;-;)
Trochę spora porcja ale no głodna byłam xdKilka minut później zjadłam jeszcze taki jakby mus z brzoskwini.Zrobiłam go sama więc jest jedyny plus bo nie ma tam za dużo kcal.Po prostu zblendowalam 2brzoskwinie i po przełożeniu do miseczki na trochę włożyłam to do zamrażalnika.
Gdybym to zjadła jakieś 2/3 h po obiedzie było by lepiej bo tak trochę się obawiam,ze mi żołądek mogło troszke rozciągnąć jeśli by się okazało,że na raz zjadłam za dużo.Poradzilam sobie z tym tak jak nie powinnam.Ale mniejszaz tym.
O ok 17:30 ogarnelam swoje nerwy i poszlam poćwiczyć.
Mel B 10 minutowy trening brzucha,Mel B trening ABS,po tych ćwiczeniach' stretching 5-rozciąganie dla średniozaawansowanych '
oraz Lean lower abs workout part 2 TiffanyJakoś o 21 zjadłam kolację,omlet z dwóch jajek z szynką z indyka+Zielona herbata
Na dziś to tyle,postaram się jutro napisać dla was jakieś pomysły,którymi możecie zastąpić słodycze :3
Edit.
22:40...zglodnialam więc zjadłam 100 ml jogurtu naturalnego z płaską łyżeczką siemienia lnianego i jedna czubata łyżeczką płatków owsianych.
Trochę za późno ale i tak nie idę jeszcze spać.
CZYTASZ
Pamiętnik grubej żyrafy
Ficção AdolescenteWarto przeczytac rozdzial "schudlam" poniewaz tam macie podane ile udalo mi sie schudnac odkąd zaczęłam pisać ten "pamiętnik",nie zwracajcie zbyt uwagi na to co jest ponizej bo duzo sie zmienilo ^-^ Prawie 16 lat,178 cm wzrostu i...tak..waga...nien...