Part 1- Η Αποχώρηση

334 12 4
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


''Όταν πιστεύουμε σε κάτι ανύπαρκτο με πάθος, τελικά το δημιουργούμε. Ό,τι δεν συνέβη ποτέ, είναι ό,τι δεν ποθήσαμε αρκετά.''


''Ποιος είμαι στ' αλήθεια;'' ''Aπό πού έρχομαι και πού πηγαίνω;'' ''Γιατί υπάρχει ο κόσμος;'' ''Ποιος τον δημιούργησε;'' ''Τι είναι ο χώρος και τι ο χρόνος;'' ''Tι γίνεται όταν πεθαίνουν οι άνθρωποι;'' ''Τι είναι το καλό και τι το κακό;'' ''Είμαστε ελεύθεροι όταν προβαίνουμε σε συγκεκριμένες πράξεις ή μας καθορίζουν βαθύτερες δυνάμεις που δεν μπορούμε να ελέγξουμε;'' ''Tι κάνει τα ωραία πράγματα ωραία;''

Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα τα οποία μας ανέθεσε η καθηγήτρια της φιλοσοφίας να σκεφτούμε κατά τη διάρκεια του μαθήματος.

Χμμ, τι υπέροχος τρόπος να σκοτώσεις το χρόνο σου!! Σήμερα οι Waves βγάζουν νέο τραγούδι και εγώ θα κάθομαι εδώ να σκέφτομαι απαντήσεις σε ερωτήματα που δεν έχει απαντήσει ούτε η ίδια η επιστημονική κοινότητα. Υπέροχα!!

Δεν μπορούσα να βάλω τις σκέψεις μου σε σειρά. Έπιασα τον εαυτό μου πολλές φορές να χαζογελά. Ήμουν τόσο ενθουσιασμένη που επιτέλους μετά από καιρό το αγαπημένο μου συγκρότημα θα έβγαζε νέο τραγούδι. Τόσο πολύ που ούτε καν κατάλαβα πως η διπλανή μου είχε κουλουριαστεί, κλωτσώντας παράλληλα νευρικά το πόδι μου κάτω από το θρανίο.

-''Τι έγινε Παύλου παιδί μου? Μήπως θες να εξηγήσεις και στην υπόλοιπη τάξη, και σε μένα βεβαίως το λόγο που χαμογελάς? Μήπως σου φαίνονται αστεία τα ουσιώδη αυτά ερωτήματα που απασχολούν την ανθρωπότητα για πολλά χρόνια?'' άκουσα τη φωνή της καθηγήτριας ακριβώς δίπλα από το θρανίο μου. Ούτε που κατάλαβα πως βρέθηκε αυτή εδώ. Καλά, τόσο πολύ απορροφήθηκα από τις σκέψεις μου?

-Εμμ, όχι κυρία, σαφώς καιδεν μου φαίνονται ασήμαντα. Απλώς δεν θεωρώ πως εγώ έχω τις ικανότητες να τα απαντήσω.

One more songWhere stories live. Discover now