Part 28 (τελευταίο)

173 12 1
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Και όταν νιώθω πως με σκέφτεσαι, θα κάνω πάντα μια ευχή. Πριν θυμηθείς το τέλος μας, θυμήσου πρώτα την αρχή....



Το μυαλό μου είναι θολό και μπερδεμένο. Το μόνο που αισθάνομαι αυτή τη στιγμή είναι κενό. Ένα απέραντο κενό. Όλη η ζωή μου βασίζεται σε ένα ψέμα. Αυτός ο άνθρωπος ευθύνεται που η ζωή μου καταστράφηκε, είναι υπεύθυνος για όλη τη δυστυχία μου. Εξαιτίας του έφυγαν όλοι όσοι αγαπώ. Ελπίζω τα δάκρυά μου να μπορέσουν να ξεπλύνουν τις αμαρτίες που έχει κάνει, αλλά αυτό δυστυχώς δεν γίνεται.

Και ναι, μιλάω για τον πατέρα μου.

Ο Πάνος μού εξομολογήθηκε ότι ο Ίαν του είπε τα πάντα. Εξαιτίας του πατέρα μου με χώρισε. Εκείνος με αγαπάει και μάλιστα πολύ.

Νιώθω τόση απογοήτευση για τον πατέρα μου. Δεν το περίμενα όλο αυτό. Δεν τον είχα ικανό να φτάσει σε αυτό το σημείο.

Παράλληλα όμως νιώθω και μια απέραντη χαρά. Χαρά γιατί ο Ίαν με αγαπάει, με νοιάζεται. Ψέματα μου έλεγε ότι με χρησιμοποίησε για να ξεπεράσει τη Χρύσα. Με αγαπάει αληθινά. Δεν θα επιτρέψω να τον χάσω πάλι, όχι. Αυτή τη φορά θα πάρω εγώ την κατάσταση στα χέρια μου. Μπαίνω στο facebook και του στέλνω μήνυμα, ευελπιστώντας να το δει. Το μήνυμα έλεγε: ο Πάνος μου εξήγησε τα πάντα. Γύρνα πίσω, σ 'αγαπάω ρε γαμώτο και θα παλέψω για μας.

Τον πατέρα μου δεν θα τον συγχωρήσω. Φτάνει πια. Με βαριά καρδιά ξαναμάζεψα τη βαλίτσα μου, οδεύοντας προς το ''σπίτι της πρόβας''. Εγώ θα μένω πλέον εδώ και θα περιμένω τον Ίαν. Θα τον περιμένω για όσο χρειαστεί. Διάβασε το μήνυμά αλλά δεν απάντησε. Γιατί το κάνει αυτό τώρα? Δεν παίζει να με ξέχασε τόσο γρήγορα, όχι. Με αγαπάει και αυτός όπως εγώ, το ξέρω. Θα είναι άδικο να μην ξαναγυρίσει. Πώς θα αντέξω χωρίς εκείνον?

Μου έρχονται στο μυαλό εικόνες από την πρώτη φορά που τον γνώρισα, εικόνες από τις κοινές μας στιγμές....αυτός ο άνθρωπος μού άλλαξε τη ζωή και την έκανε τόσο όμορφη. Χρωμάτισε τη λογική μου με πάθος και την σοβαρότητα με τρέλα. Δεν με πρόδωσε εκείνος, όχι. Με πρόδωσε η ίδια μου η οικογένεια. Δεν μου αξίζει να μην τον έχω στη ζωή μου, δεν του αξίζει να μην με έχει στη ζωή του...

One more songWhere stories live. Discover now