Αν βρίσκεσαι ανάμεσα σε δύο επιλογές, πέτα ένα νόμισμα. 'Όχι για να αποφασίσει αυτό για σένα... αλλά γιατί όσο θα είναι στον αέρα, θα καταλάβεις για τι ελπίζεις.
-Ρε Γιάννη, για ποιο λόγο θες τόσο πολύ να πούμε αυτό το τραγούδι? Σου είπα πεντακόσιες φορές ότι αυτό το έχει γράψει ο Ίαν για μας τους δυο, μην επιμένεις γαμώτο. Μόνο εκείνος μπορεί να το τραγουδήσει.
-Έλενα με κοροϊδεύεις? Θυμήσου λίγο ποιος είναι ο τραγουδιστής της μπάντας τώρα...ΕΓΩ!! Τι σημαίνει αυτό? Ότι εγώ θα τραγουδάω τα τραγούδια.. όλα τα τραγούδια. Ο 'Ιαν έχει φύγει πια, κατάλαβε το.
-Ρε μαλάκα Γιάννη έχει συναισθηματική αξία αυτό το τραγούδι για μας. Βάλτο καλά στο κεφάλι σου αυτό, μην στο βάλω εγώ με το ζόρι (ο Πάνος επιτίθεται στον Γιάννη, προσπαθώντας να με υπερασπιστεί.
Βρισκόμαστε εδώ και ώρα στο ''σπίτι της πρόβας'' και μαλώνουμε μεταξύ μας για τα τραγούδια που θα πούμε. Για την ακρίβεια εγώ με τους υπόλοιπους μαλώνουμε με τον Γιάννη. Θέλει οπωσδήποτε να τραγουδήσουμε στο λάιβ που είναι σε δυο μέρες ένα τραγούδι που όπως είχε πει ο Ίαν το είχε γράψει για μένα. Εμείς από την άλλη είμαστε ανένδοτοι σε αυτό. Γιατί επιτέλους δεν το καταλαβαίνει?
-Αν συνεχίσεις, ξέρω πού θα απευθυνθώ. Ο αδερφός σου μας είχε πει αν δεν υπακούς, να τον πάρουμε τηλέφωνο. Μια ακόμα μαλακία σου και έχω φέρει τον Αντρέα εδώ, στο λέω (πρώτη φορά ακούω τον Χρήστο να μιλάει έτσι, αλλά λογικά έφτασε και αυτός στα όρια του).
-Φοβήθηκα τώρα ρε, να μου πάει. (ο Γιάννης γελά).
Είναι πολύ βλάκας τελικά. Είχε δίκιο ο Πάνος.
Βέβαια, εδώ που τα λέμε, ο Αντρέας δεν νομίζω να ενδιαφερθεί και πολύ. Έχει τα δικά του προβλήματα κι αυτός. Αγαπάει τόσο πολύ τη Νάντια, ο καημένος και αυτή η χαζή του φέρεται τόσο άσχημα. Για αυτό κι εγώ του βρήκα τη λύση. Του είπα να χρησιμοποιήσει κάποια άλλη για να κάνει τη Νάντια να ζηλέψει. Ξέρω πολύ καλά την κολλητή μου και είμαι σίγουρη ότι αυτό θα πιάσει. Μου είπε ότι η Κατερίνα, η πρώην τραγουδίστρια της μπάντας δέχτηκε να τον βοηθήσει και τώρα απλά περιμένω να δω τι έγινε τελικά.
YOU ARE READING
One more song
Teen FictionΕκείνος ένας επιτυχημένος τραγουδιστής της ροκ με χιλιάδες θαυμάστριες. Εκείνη μια ταλαντούχα κοπέλα με υπέροχη φωνή και τεράστιο θαυμασμό για εκείνον. Όταν η 18χρονη Έλενα γίνεται ξαφνικά βασική τραγουδίστρια του συγκροτήματος του τραγουδιστή Ίαν...