Όσο καλός ''ηθοποιός'' κι αν είσαι, στο τέλος πάντα ''πέφτει'' η αυλαία της παράστασης...
Βρίσκομαι μόνη στο δάσος. Γύρω μου δεν υπάρχει τίποτα παρά μόνο δέντρα. Είναι τόσο σκοτεινά. Μπορώ να διακρίνω όμως από μακριά έναν άντρα με κουκούλα. Μία μαύρη κουκούλα. Δεν φαίνεται το πρόσωπό του. Με βιαστικές κινήσεις έρχεται προς το μέρος μου. Φοβάμαι. Φοβάμαι πολύ. Βρίσκομαι εδώ μόνη μου, ανήμπορη να ζητήσω βοήθεια. Ο άντρας με πλησιάζει.
-Μη φοβάσαι, ήρθα απλά για να σε προειδοποιήσω. Δεν θα σου κάνω κακό.(μου λέει σιγανά)
-Ποιος είσαι? (ρωτάω έντρομη).
-Είμαι απλά εδώ για να σε προειδοποιήσω ότι το κακό πλησιάζει. Και δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για να το αποφύγεις.
Με τα τελευταία αυτά λόγια άρχισε να απομακρύνεται, μέχρι που πια εξαφανίστηκε από το οπτικό μου πεδίο.
Πετάγομαι απότομα. Θεέ μου τι εφιάλτης ήταν αυτός? Η όψη του άντρα με την κουκούλα, του οποίου το πρόσωπο δεν μπόρεσα να δω, στριφογυρίζει στο μυαλό μου. ''Το κακό πλησιάζει''. Η φράση αυτή δεν λέει με τίποτα να ξεκολλήσει από το νου μου. Το στομάχι μου πονάει. Έχω ένα κακό προαίσθημα, το οποίο ελπίζω να μην βγει αληθινό.
-Ίαν? Ίαν πού είσαι? (φώναξα όσο πιο δυνατά μπορούσα).
Δεν πήρα απάντηση.
Αμέσως έτρεξα προς το σαλόνι. Δεν ήταν πουθενά. Μα πού πήγε τώρα? Το στομάχι μου έχει δεθεί κόμπος, έχοντας στο νου μου και τον χθεσινό μας καβγά. Ο Ίαν ένιωσε προδομένος από όλους. Από τον Πάνο, την Έφη, ακόμα και μένα. Αλλά δεν τον έχω για άνθρωπο που θα έκανε κακό στον εαυτό του. Παρόλα αυτά φοβάμαι τόσο για εκείνον, μη πάθει κακό. Τον νοιάζομαι τόσο όσο δεν θα μπορούσε καν να φανταστεί. ''Το κακό πλησιάζει''. Η φράση αυτή στριφογυρίζει στο μυαλό μου. Ξανά και ξανά. Εντελώς τυχαία το βλέμμα μου πέφτει σε ένα σημείωμα στον καναπέ.
YOU ARE READING
One more song
Teen FictionΕκείνος ένας επιτυχημένος τραγουδιστής της ροκ με χιλιάδες θαυμάστριες. Εκείνη μια ταλαντούχα κοπέλα με υπέροχη φωνή και τεράστιο θαυμασμό για εκείνον. Όταν η 18χρονη Έλενα γίνεται ξαφνικά βασική τραγουδίστρια του συγκροτήματος του τραγουδιστή Ίαν...