''Κάνει λάθη για να μάθει της καρδιάς μου το γραμμένο...''
Έφτασα στο σπίτι μετά την πρώτη μας πρόβα με τα παιδιά, γύρω στις 5 το απόγευμα. Ήμουν αρκετά κουρασμένη. Δεν ήμουν όμως τόσο κουρασμένη, όσο στενοχωρημένη. Και απογοητευμένη. Τα λόγια του Ίαν με είχαν επηρεάσει πολύ. Είπαμε, δεν εμπιστεύεται εύκολα άνθρωπο, αλλά ακόμα και τα κλειδιά φοβόταν να μου δώσει? Πραγματικά του φαινόμουν δολοφόνος ή κλέφτης?
Όταν μπήκα στο σπίτι, έπεσα αμέσως στον καναπέ, χωρίς να υπολογίσω τον πατέρα μου που με κοιτούσε εξαγριωμένος.
-Πού ήσουν?
-Εεεμ, στου Άγγελου. Ήταν και η Νάντια.
-Ναι εε? Η Νάντια ήρθε πριν από λίγο στο σπίτι μας και ζητούσε να σε δει. Τα ψέματα σε μένα κομμένα, ακούς?
-Μπαμπά..... εγώ.... δεν....
Τότε η μάνα μου με διέκοψε, λέγοντας:
-Ελενάκι μου, δεν χρειάζεται πια να κρύβεσαι στον μπαμπά, τα ξέρει όλα. Του τα είπα εγώ. Αφότου ήρθε η Νάντια στο σπίτι και σε ζητούσε, δεν μπόρεσα να συνεχίσω να του λέω ψέματα. Καταλαβαίνεις έτσι?
Κοιτούσα και τους δύο παγωμένη, μη ξέροντας τι να πω. Η μητέρα μου με κοιτούσε γεμάτη τύψεις και είχε σκύψει το κεφάλι, ενώ ο πατέρας μου ήταν έτοιμος να μου ορμήσει, μέχρι που άρχισε να μου φωνάζει:
-Πώς τόλμησες να πάρεις μια τέτοια πρωτοβουλία, χωρίς καν να μας ρωτήσεις? Πολύ αέρα δεν πήρες? Θα πάρεις τώρα τηλέφωνο αυτούς τους.. ούτε που με νοιάζει πως τους λένε και θα ακυρώσεις τα πάντα. Ακούς? Είσαι πολύ γελασμένη αν νομίζεις ότι θα περάσει πάλι το δικό σου...
-''Μπαμπάα... σε παρακαλώ.. '' του είπα με δάκρυα στα μάτια..
-''Μίλησαααα'' φώναξε. Η μητέρα μου προσπάθησε να τον ηρεμήσει, ενώ εγώ έτρεξα στο δωμάτιο μου και κλειδώθηκα μέσα. Δεν θα μπορούσε να πάει χειρότερα η μέρα. Όχι μόνο είχα τσακωθεί με τον Ίαν, αλλά και ο μπαμπάς μου έμαθε τα πάντα για το συγκρότημα και ήταν ανένδοτος σχετικά με το να παραμείνω στο γκρουπ. Μήπως να αποχωρούσα? Και ο Ίαν δεν φάνηκε και πολύ πρόθυμος να δουλέψει μαζί μου. Αλλά όχι, δεν θα εγκαταλείψω εγώ το συγκρότημα, για να ικανοποιήσω τις φιλοδοξίες του πατέρα μου. Αρκετά με έχει καταπιέσει τόσα χρόνια. Δεν θα το ανεχτώ άλλο όλο αυτό.
YOU ARE READING
One more song
Teen FictionΕκείνος ένας επιτυχημένος τραγουδιστής της ροκ με χιλιάδες θαυμάστριες. Εκείνη μια ταλαντούχα κοπέλα με υπέροχη φωνή και τεράστιο θαυμασμό για εκείνον. Όταν η 18χρονη Έλενα γίνεται ξαφνικά βασική τραγουδίστρια του συγκροτήματος του τραγουδιστή Ίαν...