''He is so tall and handsome as hell. He is so bad, but he does it so well''
Είχα ήδη τελειώσει το τραγούδι μου και απλά περίμενα να ακούσω τι θα μου πουν. Ένιωθα πως ήμουν σε δικαστήριο ή κάτι τέτοιο. Πφφ, κι αυτός ο Ίαν πώς με κοιτάει έτσι..δεν μπορώω.....
Οφείλω να ομολογήσω πως όλοι με κοιτούσαν με απορία, ίσως και με θαυμασμό. Τότε επιτέλους άκουσα τη φωνή του Ίαν. ''Συγχαρητήρια Έλενα. Ήσουν πάρα πολύ καλή!!''
Ένιωθα πραγματικά πως πετούσα στον ουρανό με το σχόλιο αυτό που μου έκανε. Δεν είναι και λίγο να σου λέει το είδωλό σου ότι τραγούδησες πολύ καλά. Αφού δεν λιποθύμησα και μπροστά τους πάλι καλά!! Ο Πάνος συμπλήρωσε : ''Θα σε πάρουμε τηλέφωνο μέχρι αύριο για να σε ενημερώσουμε αν θα είσαι η νέα μας τραγουδίστρια ή όχι''.
Τα μάτια μου άρχισαν να βουρκώνουν, ενώ καυτά δάκρυα άρχισαν να κυλάνε στα μάγουλά μου. ''Έπρεπε να συγκινηθώ τώρα?'' σκέφτηκα, εκνευρισμένη με τον εαυτό μου. Ελπίζω να μη με είδαν. Αφού μάζεψα όσο κουράγιο μου απέμενε είπα: ''Σας ευχαριστώ πολύ. Γεια σας''.
''Γεια σου Έλενα'' φώναξαν όλοι με μια φωνή!!
Δεν ήξερα αν είχα περάσει. Το μόνο που ήξερα ήταν ότι αυτή ήταν η καλύτερη μέρα της ζωής μου!!!
Ian's pov
Η ιδέα του Πάνου να επιλεχθεί η νέα μας τραγουδίστρια μέσω μιας οντισιόν ανάμεσα σε 50 περίπου κοπέλες, μου άρεσε αρκετά. Και οι υπόλοιποι συμφώνησαν. Φαινόταν η πιο λογική λύση. Έτσι κι έγινε.
Οι πρώτες δέκα κοπέλες δεν μου έκαναν κάποια εντύπωση. Άλλες ήταν όμορφες και άλλες όχι. Άλλες είχαν ωραία φωνή και σκηνική παρουσία, αλλά δεν είχαν την κατάλληλη προσωπικότητα για να ταιριάξουν στο συγκρότημά μας.
Μετά τις δέκα πρώτες υπήρχαν και κάποιες κοπέλες που ίσως ήταν καλές. Δεν αισθανόμουν όμως πως υπήρχε σε κάποια αυτό το ''κάτι'' που θα την έκανε να ξεχωρίζει. Είχαμε ήδη ακούσει μετά από πολλές ώρες 47 κοπέλες. Έμεναν άλλες τρεις. Τόσο εγώ, όσο και οι υπόλοιποι είχαμε πράγματι απελπιστεί, ενώ ο Βασίλης παραπονιόταν πως σαν την Κατερίνα δεν θα βρίσκαμε ποτέ. Ο Χρήστος επέμενε πως το νούμερο 29 και το 35 ήταν μια χαρά, ενώ στον Πάνο άρεσε αρκετά το νούμερο 16. Εγώ δεν μιλούσα. Ήμουν απογοητευμένος. Πίστευα πως ίσως ο Βασίλης είχε δίκιο. Ίσως να μην βρίσκαμε ποτέ κάποια σαν την Κατερίνα. Βεβαίως διαψεύστηκα.
Επόμενη στη σειρά ήταν η Έλενα Παύλου, το νούμερο 48. Έστρεψα το βλέμμα μου προς το μέρος της. Φαινόταν λίγο αγχωμένη και αρκετά ντροπαλή. Ήταν όμως και όμορφη.Πολύ όμορφη. Ίσως η ομορφότερη από όσες κοπέλες είχαμε δει. Παρά το άγχος της,ήταν επίσης και πολύ χαμογελαστή. Δεν μίλησα καθόλου. Το μόνο που ήθελα ήταν να τραγουδήσει πολύ καλά, ώστε να επιβεβαιωθούν οι προσδοκίες που είχα για εκείνη.Άρχισε να τραγουδάει με την κιθάρα της το ''Goodbye Kiss''. Απλά woww!!Μαγευτική φωνή! Δεν πίστευα πως από τόσο μικρό κορίτσι – 17 με 18 χρονών από ό,τι είχα δει- έβγαινε μια τέτοια φωνή. Εμένα τουλάχιστον μου μετέφερε και το συναίσθημα του τραγουδιού, σαν να ήταν πράγματι ερωτευμένη. Ίσως και να ήταν.Δεν με ένοιαζε αυτό. Το μόνο που με ένοιαζε ήταν ότι αυτό που ψάχναμε για να βρούμε για το συγκρότημά μας, ίσως και να το είχαμε βρει. Ήταν και τόσο γλυκιά,ενώ παράλληλα όταν τραγουδούσε έβγαζε τόσο πάθος και όλα αυτά με έκαναν πραγματικά να τη θέλω πολύ για το συγκρότημα. 'Όταν τελείωσε να τραγουδά, δεν μπόρεσα να μη την επιβραβεύσω. Μα ήταν πολύ καλή.
''Συγχαρητήρια Έλενα. 'Ήσουν πάρα πολύ καλή!!'' της είπα αποφασιστικά.
Εκείνη ψέλλισε ''ευχαριστώ''.
Όταν έφυγε, είπα στα παιδιά τη γνώμη μου για εκείνη. Συμφώνησαν. Ακόμα και ο Βασίλης.
''Μωρέ λες?'' αναρωτήθηκα. ''Λες τελικά εκείνη να είναι αυτό που μέρες τώρα ψάχνουμε?''
Νομίζω πως ξέρω την απάντηση.
YOU ARE READING
One more song
Teen FictionΕκείνος ένας επιτυχημένος τραγουδιστής της ροκ με χιλιάδες θαυμάστριες. Εκείνη μια ταλαντούχα κοπέλα με υπέροχη φωνή και τεράστιο θαυμασμό για εκείνον. Όταν η 18χρονη Έλενα γίνεται ξαφνικά βασική τραγουδίστρια του συγκροτήματος του τραγουδιστή Ίαν...