Όλα έγιναν όπως τα πρόβλεψα. Συναντηθήκαμε σαν ξένοι. Ίσως να γίναν όλα έτσι επειδή τα πρόβλεψα...
2 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ
Ian's pov
Ένιωσα προδομένος από τον Πάνο. Ήταν ο μόνος κολλητός που μου είχε απομείνει πλέον και από όλες τις γυναίκες του κόσμου βρήκε να πηδάει την αδερφή μου. Ο καριόλης. Δεν ξέρω αν τον συγχωρήσω. Έχασε την εμπιστοσύνη μου πλέον. Η Έλενα τα ήξερε όλα και δεν μου είπε τίποτα. Τη δικαιολογώ εν μέρει, δεν θα είχε καμία δουλειά να ανακατευτεί σε αυτό, αλλά θα της κρατήσω μούτρα. Τουλάχιστον για αυτό το βράδυ. Δεν με έπαιρνε ο ύπνος. Σκεφτόμουν όλα αυτά που είχαν συμβεί. Το επόμενο πρωί με ξύπνησε ένα τηλεφώνημα. Ποιος στο διάολο είναι τέτοια ώρα? Στον ύπνο του με έβλεπε? Κοιτάζω την οθόνη του κινητού μου. Άγνωστος αριθμός. Προς έκπληξή μου ήταν ο πατέρας της Έλενας. Ήθελε λέει να περάσω από το νοσοκομείο που νοσηλεύεται να συζητήσουμε, αλλά να μην πω τίποτα στην Έλενα. Ήθελε να είμαστε οι δυο μας κ ήταν και ευκαιρία να συναντιόμασταν εκείνη την ώρα που έτυχε να λείπει και η μάνα της Έλενας από το νοσοκομείο. Τι θέλει τώρα κι αυτός γαμώ?
Έφτασα στο νοσοκομείο σχετικά νωρίς, αφού πρώτα άφησα ένα σημείωμα στην Έλενα.
-Γεια σας. Και.. περαστικά. (του είπα διστακτικά όταν μπήκα στο δωμάτιό του. Ήταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι, αλλά ακόμα κι έτσι φαινόταν πόσο ισχυρός άντρας ήταν)
-Σε ευχαριστώ Ίαν. Κάθισε. Θέλω να συζητήσουμε.
-Σας ακούω.
-Λοιπόν, θα μπω κατευθείαν στο ψητό. Τα έχεις με την κόρη μου έτσι δεν είναι?
Ωχ... τι του λένε τώρα αυτουνού?
-Εμμ.. κοιτάχτε... εμείς...
-Άστο κατάλαβα. Λοιπόν άκου με προσεχτικά. Πρέπει να χωρίσετε παιδί μου. Η κόρη μου εξαιτίας σου έχασε τη μεγάλη ευκαιρία της ζωής της, να γίνει γιατρός. Πρέπει..
YOU ARE READING
One more song
Teen FictionΕκείνος ένας επιτυχημένος τραγουδιστής της ροκ με χιλιάδες θαυμάστριες. Εκείνη μια ταλαντούχα κοπέλα με υπέροχη φωνή και τεράστιο θαυμασμό για εκείνον. Όταν η 18χρονη Έλενα γίνεται ξαφνικά βασική τραγουδίστρια του συγκροτήματος του τραγουδιστή Ίαν...