Γενικά δεν ζηλεύω. Ειδικά θα σου γαμήσω!!
Για ακόμα μια φορά, οι επτά σχολικές ώρες πέρασαν αργά και βασανιστικά. Σκεφτόμουν αν έκανα λάθος όταν είπα στον Ίαν χθες το βράδυ να φύγει καλύτερα και ότι δεν χρειάζεται να μένει πια μαζί μου για να μου κάνει παρέα. Φάνηκε να ενοχλήθηκε. Αλλά επέμενε πως θα έμενε μαζί μου. Η φάση στην κουζίνα κατέληξε σε ψιλοτσακωμό όταν του είπα πως θα προτιμούσα να τέλειωνε όλο αυτό που έχουμε μεταξύ μας, διότι εγώ δεν είμαι τέτοιου είδους κοπέλα. Ξενέρωσε και φάνηκε. Αλλά έγνεψε θετικά. Αν βέβαια πω ότι δεν μετάνιωσα για τα λόγια που του είπα, θα είναι ψέμα. Η Νάντια με έβρισε όταν της εξομολογήθηκα ότι είπα στον Ίαν να σταματήσουμε αυτό που έχουμε. Σιγά μην με καταλάβαινε.
-Είσαι ηλίθια τέλος. Ρε να σε ρωτήσω κάτι άσχετο? Σ'αυτή την εκδήλωση που θα πάμε σήμερα.... (δίστασε λίγο, αλλά συνέχισε.. ) Θα είναι και αυτός ο Αντρέας?
-Εμμ εννοείται, αυτός διοργανώνει την εκδήλωση. Γιατί ρωτάς?
-Τίποτα ρε, απλά είχα απορία. (την είδα να σοβαρεύεται.) Τέσπα, μετά το σχολείο θα περάσω από το σπίτι της πρόβας να ετοιμαστούμε.
-Τέλεια. Θα είναι και η αδερφή του Πάνου. Είναι πολύ καλή κοπέλα. Θα την συμπαθήσεις σίγουρα.
Δεν φάνηκε να ενθουσιάζεται ιδιαίτερα. Σίγουρα κάτι την απασχολούσε και ήταν αφηρημένη τις τελευταίες μέρες. Αλλά τι?
Μέσα σε τρεις ώρες τόσο εγώ, όσο και η Νάντια με τη Φωτεινή είχαμε ήδη ετοιμαστεί για την εκδήλωση. Η Νάντια αυτή τη φορά ντύθηκε ακόμα πιο εντυπωσιακά από το προχθεσινό λάιβ. Το ίδιο και εγώ. Η Φωτεινή μάς είπε πως δεν ήθελε να ντυθεί υπερβολικά. Η Νάντια βεβαίως δεν της επέτρεψε να ντυθεί απλά, λέγοντάς της πως σε αυτή την εκδήλωση πρέπει να είμαστε όλες κάτι παραπάνω από εντυπωσιακές. Αχ, τι ακούω κάθε μέρα από αυτό το κορίτσι!! Ευτυχώς η Φωτεινή δεν παρεξηγεί.
YOU ARE READING
One more song
Teen FictionΕκείνος ένας επιτυχημένος τραγουδιστής της ροκ με χιλιάδες θαυμάστριες. Εκείνη μια ταλαντούχα κοπέλα με υπέροχη φωνή και τεράστιο θαυμασμό για εκείνον. Όταν η 18χρονη Έλενα γίνεται ξαφνικά βασική τραγουδίστρια του συγκροτήματος του τραγουδιστή Ίαν...