Part 25

93 7 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Missing you comes in waves. Tonight I'm drowning...


 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΤΑ


Έχουν περάσει επτά μέρες. Επτά μέρες δίχως να γευτώ το άρωμά του, ούτε να δω τη λάμψη των ματιών του. Μου λείπει. Μου λείπει πολύ. Θα προτιμούσα να ήταν εδώ κοντά μου και ας με πλήγωνε κάθε μέρα, παρά να είναι τόσο μακριά, τόσο από πλευρά απόστασης, όσο και ψυχικά. Γιατί είμαι σίγουρη πλέον, με έχει ξεχάσει. Γιατί να με θυμάται άλλωστε? Μήπως με ερωτεύτηκε και καθόλου για να με σκέφτεται ακόμα? Για εκείνον είμαι σίγουρα ένα παρελθόν, ελπίζω και για μένα να γίνει σιγά σιγά παρελθόν, αν και πολύ φοβάμαι πως αυτό είναι πολύ δύσκολο να συμβεί. Οι πρόβες με τα παιδιά της μπάντας πάνε πολύ καλά, ο Γιάννης μάλιστα έχει αρκετές φωνητικές δυνατότητες και μεγάλη έκταση στη φωνή του. Ας μην κοροϊδευόμαστε όμως, η φωνή του, όσο καλή κι αν είναι, δεν συγκρίνεται με τη φωνή του Ίαν . Δεν έχει την ένταση που εγώ θα ήθελα τουλάχιστον. Τα παιδιά φαίνονται ευχαριστημένα μαζί του, μάλλον εγώ είμαι ο αυστηρός κριτής της υπόθεσης.

Δεν χρειάζεται βέβαια να περιγράψω τις αντιδράσεις του φαν κλαμπ μας, όταν τους ανακοινώσαμε ότι ο Ίαν αποχώρησε.

Πολλά κορίτσια μάλιστα μού έστειλαν και προσωπικό μήνυμα για να παρακαλέσω τον Ίαν να γυρίσει πίσω. Τους εξήγησα ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι όμως. Έτσι είναι.

Είχαμε μείνει οι τέσσερις μας πλέον στο ''σπίτι της πρόβας'', αφού ο Γιάννης είχε μια δουλειά και έπρεπε να φύγει, με παρακάλεσε όμως, προτού φύγει, το βράδυ να βγω μαζί του για ποτό. Δεν του έχω δώσει ακόμα απάντηση, και πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω.

-Έλενα καλύτερα μην βγεις μαζί του. Είναι περίεργος (ο Πάνος τόλμησε να μου πει όταν ο Γιάννης είχε πλέον φύγει).

One more songWhere stories live. Discover now